הפקת סרטוני תלת מימד וסרטי תדמית בשנת 2020
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הפקת סרטוני תלת מימד וסרטי תדמית בשנת 2020 

מאת    [ 10/01/2020 ]
מילים במאמר: 390   [ נצפה 268 פעמים ]

 
 

עקב התפתחות הטכנולוגית, הפקת סרטוני תלת מימד וסרטי תדמית מבוססים תלת מימד, הפכו למנגישים יותר, במחירי עלות מפחיתים אשר הופכות את הסרטון השיווקי כמוצר בסיס הכרחי לכל עסק.

אנו מזמינים אותכם לעיין בבלוג האישי של סטס זסלבסקי, ראש קרייטיב בחברתנו, בפוסט על התפתחות סרטוני תלת מימד.

קיים הצורך במגזר העסיקי להפיק סרטי תדמית וסרטי שיווק המבוססים עריכה מקצועית והדמיות תלת מימד.

סרטוני תלת מימד מאפשרים שילוב של הדמיות תלת מימד בסרטון רגיל, שימוש זה נפוץ בהפקת סרטוני מוצר (שפעמים רבות מורכב לצלם או נמציאם בשלבי פיתוח), סרטי נדל"ן ופרויקטים אדריכליים (בהם יש צורך להציג את הנכס בשלמותו ובצורה שיווקית עוד בהיותו בשלבי בניה, ופעמים רבות אף בשבלי תכנון וטרום בניה).


הפקת סרטוני תלת מימד מצריכה יכולות גרפיות גבוהות וידע בתוכנות גרפיות, ידע בכתיבת תסריטים, יכולות עריכה, ויכולת הפקת אובייקטים והדמיות בתלת מימד ולכן כדי להגיע לתוצר איכותי בעל ערך, אשר יקדם את העסק שלך חשוב לבחור בחברה המתמקצעת בהפקת סרטוני תלת מימד.

חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים לפני הזמנת סרטון, דבר אשר מאוד מורכב בתחום בגלל שקשה מאוד להשוואות בין הצעות המחיר השנות, אשר משתמשות פעמים רבות בטרמינולוגיה דומה אך בפועל מדובר בתוצרים באיכויות שונות, באורך סרט שונה ומקצועיות שונה.
כמו כן קשה מאוד להשוואות משהוא שאתה לא יכול לראות.
לכן כאשר אתם מזמינים סרטון שיווקי, בדקו אם לספק שלכם יש את הניסיון המתאים, תיק עבודות מרשים ורלוונטי.

לפני קבלת החלטה סופית, בקשו פגישה שבה יסבירו לכם על כל שלבי ההפקה, תבקשו להבין את החזון ותציגו דוגמאות מהתחום שאתם מכירים.
חשוב ששלבי ההפקה יכילו: כתיבת תסריט, הצגת קונספט ושפה גרפית, וכן שלבי בייניים בהם אתם יכולים להתרשם מכיוון הכללי וההתקדמות.

אם הספק שואל את התקציב, אל תחששו לתת לו את המספרים, בתחום הזה נהוג לחשוף את התקציב, שכן הוא משפיע באופן ישיר על ההפקה, אורך הסרט, כמות האפקטים.
ברגע שאתם מעמידים תקציב נקוב חברת ההפקה תידע לכוון ולהציע פתרונות המתאימים לאופי העסק שלך, סגנון הסרטון ואופיו אשר יכנסו במסגרת התקציב.

חשוב להסביר את מטרת הסרטון, האם מדובר בסרטון שיווקי, סרטון הדרכתי, סרטון לגיוס משקעים וכו.

וכמובן חשוב להגיד איכן הסרט ישווק, טלויזיה, אתר החברה, רשתות חברתיות, לכל מדיה יש את הסגנון, הקהל ואופי ייחודי וחייבים להתאים את הסרטון למדיה המיועדת.

בכל מקרה חשוב לציין שמחירי ההפקה ירדו משמעותית בעשור האחרון וקיום מחיר סרטון מבוסס תלת מימד בעורך דקה יכול לעלות בין 15-30 אלף שקל בלבד, כמובן תלוי באופי הסרטון ותכולתו.

ליאור אוסליק
הדמיות אדריכליות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב