דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עריכת סרטונים ליוטיוב 

מאת    [ 12/12/2019 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 1593 פעמים ]

עריכת סרטונים ליוטיוב 

בעולם המודרני של היום, הצלחתו של כל עסק, חברה או גם חנות המוכרת מוצרים באינטרנט , תלויה אך ורק בסוג באיכות ובכמות השיווק הנעשה עבור העסק. השיווק באינטרנט הוא הדרך היעילה ביותר לקדם את העסק, השיווק באינטרנט מגיע בלחיצת כפתור לכל מקום בעולם, וחושף את העסק בפני מאות אלפי ומיליוני לקוחות פוטנציאליים חדשים. השיווק באינטרנט הוא מקדם מכירות חיוני ואף הכרחי לכל עסק הפועל בזירת המסחר הבינלאומית הגדולה בעולם האינטרנט. 

סוגי שיטות שיווק באינטרנט

השיווק באינטרנט הוא מגוון ושיטות השיווק מתקדמות ומתחדשות בכל עת, על כן פרט לשיווק אינטרנטי נדרש היום להתעדכן בצורות שיווק חדשניות ולאמץ אותן עבור העסק שלכם. שכן מי שעובר לשיווק החדשני מצליח יותר.

השיווק באינטרנט יכול להיות במודעות ממומנות, בקמפיינים עוקבים ומתמשכים ובסרטונים. סרטוני שיווק פרסום ותדמית, הם הכלי היעיל ביותר היום על מנת להעביר את כל המסרים השיווקיים של העסק בדקה של סרט. סרט מכיל את כל המרכיבים החשובים והנדרשים בשיווק. החל מתמונות סטילס, צילומי וידיאו , קריינות, מוסיקה וכותרות המספקות אינפורמציה על העסק.

איך משווקים סרטונים באינטרנט ?

היום ניתן בקלות וביעילות לפתוח ערוץ יוטיוב לעסק, בערוץ היוטיוב ניתן לפרסם בחינם, סרטוני פרסומת שיווק ותדמית ולהפיץ אותם בלחיצת עכבר וללא עלות. על כן כדאי לכל עסק, חברה או חנות להוסיף את יוטיוב כערוץ שיווקי לעסק לחברה או לחנות או לשירות שהם מספקים. כמובן שרצוי לתחזק את ערוץ היוטיוב ולחדש ולעדכן את הסרטים, את החשיפה למגוון מוצרים, או קמפיין עונתי או מבצעים וכדומה.

איך מפיקים ועורכים סרטון ליוטיוב ?

כשאתם מפיקים סרטון להפצה ביוטיוב, תוכלו להתחיל בחשיבה וגיבוש קונספט מדוייק המעביר את המסרים והערכים והאינפורמציה החשובה, לאחר גיבוש תסריט שכולל צילומים וקריינות עם מוסיקה וכותרות. מצלמים את הסרטון בהתאם לתסריט, בין אם זה שחקן פרזנטור, או צילומי המוצרים או השירות באופן מקצועי ככל הניתן. את החומרים ניתן לערוך ביוטיוב על פי סרטון הדרכה פשוט הכולל הסבר על אופן תפעול תכנת העריכה. כדאי להתנסות וללמוד את העריכה הבסיסית ולהתחיל מסרטונים פשוטים ולאחר מכן ניתן להתקדם לעריכה כולל אפקטים מעברים ועוד פונקציות רלוונטיות לסרטון השיווקי.

מהי עריכה בסיסית ביוטיוב ?

הידע הבסיסי אותו נדרש ללמוד עבור עריכת סרטונים ליוטיוב הוא חיתוך וחיבור של צילומי וידיאו זה לזה הנקרא עריכת קאטים. כך מחברים שוט לשוט ויוצרים סרט אחד ארוך והומוגני. כדאי ללמוד גם עריכה בסיסית של מוסיקה על מנת להוסיף מוסיקה מתאימה שתתן קצב לסרטון, ניתן להחליף מספר מוסיקות במהלך הסרטון וניתן גם למצוא מוסיקות בחינם ביוטיוב. בהמשך כדאי להוסיף קריינות וכותרות שיבטאו במדוייק את המסר השיווקי ויהפכו את הסרטון שלכם למקצועי ואיכות ואף ויראלי, שיוכל להזניק את צמיחתו של עסק בהצלחה.



 

אלחנן- Animation cowboy


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב