דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 טיפים שיעזרו לנו לבחור באדם המתאים לבניית אתר האינטרנט שלנו ב-2019 

מאת    [ 18/08/2019 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 1553 פעמים ]

המאמר שלנו היום דן ביחס לעידן הטכנולוגי שבו אנו נמצאים,

כיום, כידוע רבים הם האתרים והעסקים הקמים בכל יום. 

בכל שנה קמים כשישים אלף עסקים חדשים, ונחשו מה? רובם כבר מבינים שהם צריכים לבנות אתר אינטרנט.

וכאן העסק מתחיל קצת להסתבך. משום שכאשר אנו מתחילים לחפש בגוגל את הביטוי "בניית אתרים", 

אנחנו פתאום מגלים עולם חדש, ומתחילים לחשוב שמא אנו צריכים בונה אתרים שעושה את זה כפרילנסר? אולי חברת בניית אתרים? ואולי מפתח אתרים.

טיפ ראשון ואולי הכי חשוב לשנת 2019:

בניית אתרים רספונסיביים. לאלו מכם שעדיין לא שמעו, מדובר על אתר מותאם לגלישה בסלולרי. כיום, מעל ל-50% מהגולשים יגיעו לאתר שלכם דרך הטלפון הסלולארי. לכן אתם חייבים לדעת שמי שבונה לכם את האתר יודע לבצע את ההתאמה הזאת בצורה טובה. 

הטיפ השני שאני רוצה לתת לכם הוא "תיק עבודות". יכול להיות נותן שירות שיציג את עצמו כחברה גדולה שמתעסקת עם המון לקוחות מצד אחד, אך מצד שני אין לו תיק עבודות. זה דבר שאמור להדליק לכם נורה אדומה.

לכן זה לא אמור לעניין אתכם מי הוא האדם שנכנסתם אליו לאתר כדי שיבנה לכם את האתר לעסק, אתם יכולים לראות את הפנים שלו על ידי העבודות שאותן הוא ביצע בעבר. 

מה שמוביל אותנו לשאלה הבאה שבטח כבר עומדת לכם בקצה הלשון- מי אמר שהעבודות האלו באמת שלו? 

אז התשובה היא פשוטה, וזה בעצם גם הטיפ הבא: בכל אתר, כאשר אתם תגללו למטה, תגיע לחלק התחתון ביותר באתר שנקראה בשפה המקצועית - פוטר.

כל בונה אתרים מקצועי שמכבד את עצמו, מטמיע קישור בפוטר שמגיע ישירות לאתר הבית שלו. זוהי דרך מאוד טובה לדעת מי הוא זה שבאמת בנה את האתר או לפחות לקח בו חלק משמעותי. 

הטיפ הרביעי שנדבר עליו הוא האדם שבפועל יבנה את האתר. אז נכון שמפתח אתרים הוא הסמכות הכי מקצועית לבניית אתר, וזאת משום שלא כל אחד יוכל לתת לכם מענה עבור כל פיצ'ר שתרצו. 

אך רגע לפני שאתם מחליטים שאתם חייבים מפתח שיודע CSS כדי לבנות לכם את האתר, אני ממליץ לכם לעצור לרגע ולזכור שאתר אינטרנט זה משהו שתמיד ניתן לשדרג. 

ואם מחזור המכירות שלכם הוא עדיין לא 10K, אז אתם יכולים להיות רגועים גם כאשר אתם בוחרים פרילנסר עם מעט ניסיון ותיק עבודות לבניית האתר עבוד העסק שלכם.

 

עדי אלון- מנכ"ל ומייסד Adirom-tech העוסקת בכל תהליך המיתוג והשיווק לעסק חדש ולעסק קיים.


https://adirom-tech.space




מאמרים חדשים מומלצים: 

לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב