דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערב גיבוש לעובדים תכנון אירוע צוות איכותי 

מאת    [ 02/04/2019 ]

מילים במאמר: 574   [ נצפה 1651 פעמים ]

אדם אמיץ מת פעם אחת. פחדן מת כל יום מחדש. כדי ליצור ערב גיבוש איכותי צריך לקבוע מטרה! כמעט כל אחד יכול להפיק אירוע לעובדים במשרד, במסעדה, באולם אירועים. תאמין בעצמך! מי שמנהל/ת משאבי אנוש וודאי נתקל בזה לא פעם מהצד או מהצורך להפיק אירוע לעובדים או מהצד שצריך לתקצב את האירוע.

לחבר בין הקונספט של האירוע לבין המטרה שלכם

מה המטרה שבגללה צריך להרים ערב גיבושם עובדים? לחזק את רמת ההכרות? לבדוק למי מהם יש מספר פרופילים ברשתות החברתיות? לשחרר אותם לחופשי מעומס בעבודה. שילוב בין אופי האירוע לבין קביעת מטרה יעשו את "העבודה".

ערבי גיבוש עובדים הינם שם כולל למספר אירועים שיכולים להשתלב ביחד או לבד: מסיבת פרידה או פרישה, חגיגת חג פורים / עצמאות / סילבסטר, ערב לצוות קטן או ערב חברה. רעיון לערב לציין ימי הולדת של עובדים/ות.  לפניך מספר רעיונות לערב גיבוש חברה בדגש על קונספט.

בחירת קונספט לערב גיבוש איכותי

מסיבת פרידה לעובד/ת – אם מדובר על פרישה או פרידה מעובד/ת אפשר להזמין מפעיל/ה שגם ייתן ביטוי לפרידה ומצד שני גם יתמקד בחיבור ובשחרור שבין העובדים/ות. טיפ ניתן לצלם איחולי ברכה, לשלוח בווטס אפ ולערוך לסרט קצר. לבקש ממי שיש לו כישרון כתיבה לעלות אירועים משעשעים, מלחיצים, מעוררי השראה שקראו במהלך הדרך. לאתר שלוש/ה דוברים/ות שיהיו מוכנים/ות לעלות "לבה" ולברך לא יותר משלוש דקות לכל אחד/ת.

הרמת כוסית לראש השנה ופסח הדבר החשוב שצריך לארגן זה יין להרמת כוסית. הנושאים להרצאה או סדנה שמתאימים לחגים אילו הם יצירתיות והתחדשות, זוגיות ומשפחה, טיולים, פיתוח מצוינות וגישור (כדי שיהיה כלים לגשר בין חמתך לאישתך או בין חמך לבעלך.). אפשר לבקש מאחד המנהלים/ות שיכין הרצאה או להזמין. מרצה בתחום לדוגמא גרפולוג מרצה שיסביר כיצד דרך חתימה ניתן לעשות שינוי תדמית בחיים וכיצד דרך שינוי כתב יד אפשר לדחוף לשינוי אישי.

מסיבת חנוכה / פורים / יום העצמאות / סלבסטר -כאן המטרה היא לחגוג. מתוך החוויה נוצר הגיבוש. מתוך האירוע נוצרת "חוויה ארגונית." ערב גיבוש הופך לאירוע ש-מ-ח. יש להשיג ערכת קריוקי. יעש לקשט את המקום בבלונים יום העצמאות כחול לבן. פורים מסכות ורעשנים על השולחן, בחנוכה ציורי חנוכיות ..  התוכן המתאים הוא הרבה פעמים קריוקי, תקליטן שיקפיץ, המבורגרים שהולכים טוב עם בירה או וודקה וכמה שיותר מצב רוח טוב.

ערב גיבוש משחרר – אם הצוות צריך מקום לשחרור בעקבות ריבוי פרויקטים, העובדים/ות הזיעו ומגיע להם קירור נעים שלא במסגרת הזיעה. אפשר להזמין להם מסג' או טיפול מפנק בספא ומהצד השני ניתן להזמין סדנת צחוק, סדנת ריקודי בטן, סדנת זומבה לפרוק מתחים.

ערב גיבוש מחזק – במידה והגיעו עובדים/ות חדשים/ות יש צורך לאחר מספר שבועות לארגן ערב צוות במטרה לחזק את ההכרות. ניתן לעשות משחקי הכרות החל "אמת ושקר" שכל אחד/ת מראש חושבים על שני סיפורים אחד אמיתי ואחד שקרי וכשהם מספרים הצוות צריך להחליט מה נכון ומה לא. אופציה שניה לבקש מכל עובד/ת להביא חפץ עם סיפור מאחוריו.

ערב גיבוש מפרגן – אם הגעתם למסקנה שצריך לעשות ערב גיבוש כדאי לפרגן לצוות על הצלחה בעקבות רבעון מוצלח ביותר, בגלל סיום פרויקט בזמן או לפני הזמן. ניתן לכל אחד/ת להקדיש ברכה אישית מודפסת.  בקשו ממישהו שיצלם אותך לאור ברכה מפרגנת  שתיתנו ויכולה לשמש אפילו במקום עבודה אחר. עלו את זה על מצגת.

עשו רשימה וקבעו מטרה

הפעילו את הדמיון וחישבו איך אתם רוצים שהעובדים יצאו בסיום הערב, עם איזה תחושה? איזה תכנים יכולים להתאים ולעניין אותם, סדנה מפעילה את העובדים/ות פיזית ורגשית, הרצאה מטבעה היא יותר פסיבית. אוכל כבד גורם לכבדות , מוזיקה מכניסה קלילות ואתם צריכים להכניס את האני מאמין שלכם . ערב גיבוש עובדים מוצלח!

יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אינטליגנציה רגשית, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין המינים. http://www.graphologia.net נייד 050-5711160




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב