דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעות נישואין מלחיצות את ענת 

מאת    [ 10/02/2019 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 1748 פעמים ]

ענת הייתה בת עשרים ותשע. כבר שנתיים שלא מצאה חבר רציני והחרדה גאתה בקרבה. בניגוד אליה, כל חברותיה כבר נישאו או לחילופין קיבלו הצעות נישואין. לאחת נוספת, תמי, היה חבר זה שנתיים וחצי. תמי סיפרה פעמים רבות כי חברה מפחד מכל הדיבורים על נישואין. היא אמרה בחיוך עצוב כי הוא מתרחק מלהציע לה נישואין כמו מאש.

בימי שישי היו החברים נוהגים להזמין את ענת לביתם כדי שלא תהיה  לבד, אך לאחרונה ולאחר מספר ניסיונות איומים בהם ניסו החברים לשדך לה בחורים, החליטה ענת להימנע מלהגיע. כתוצאה מכך היא הפכה להיות עוד יותר בודדה.

הוריה גם לא הועילו במיוחד וגם לא שתי אחיותיה. אחת מהאחיות הייתה בת שלושים ושתיים והשנייה בת עשרים וחמש. בת השלושים ושתיים כבר הייתה נשואה פלוס ילד ובת העשרים וחמש עוד נהנתה מחיי הרווקות.  בניגוד לענת אשר הייתה לבדה בניגוד לרצונה, הייתה האחות הצעירה לבדה כתוצאה  מבחירה, שכן היו מאחוריה כבר שתי הצעות נישואין משני בחורים רציניים אשר אהבו אותה מאוד.

אמה של ענת הייתה שואלת אותה בכל ערב שישי מה קורה בחיי הזוגיות שלה והאם סוף סוף ישנו בחור בחייה. ענת הייתה משיבה בשלילה וחמתה הייתה עולה ובקשה לעזוב אותה ולהפסיק לדבר על הנושא.

בכל פעם בה שמעה על הצעת נישואין הרגישה את העצב מחלחל אל ליבה. היא סבלה בסרטי אהבה והעמידה פנים כאשר סיפרה לה חברתה תמי כי יובל אזר אומץ , ירד על ברכיו והציע לה נישואין כאביר.

ענת ניסתה למלא את חייה בתכנים אחרים והתמכרה לעבודתה כמזכירת עורך דין. גם לאחר שהיה העורך דין מברכה ב"ערב טוב" הייתה נשארת במשרד ומתייקת ניירות. כך עברו הימים. ענת המשיכה להתחמק מהצעות לבילויים, משידוכים, ממכרים ומארוחות משפחתיות. עולמה הצטמצם מאוד והיא הפכה להיות בחורה מרה ועקשנית.

הכול השתנה כאשר הגיע קובי למשרד. קובי היה עורך דין צעיר כבן שלושים ושלוש. הוא היה יפה תואר ומרשים. כאשר היה קובי פונה אל ענת בבקשה זו או אחרת, היא הרגישה כי נשימתה שבה אליה . ענת החלה להשקיע בלבושה, סידרה את שיערה והתאפרה אך לא נראה היה שלקובי אכפת. שבוע ושבועיים עברו והיא לא חשה כי ישנה תזוזה כלשהי. היא הבינה כי קובי פשוט אינו מעוניין.

יום אחד , נותרו שניהם לבדם במשרד. קובי בדיוק יצא אך כיוון ששכח את מעילו חזר אל המשרד. כאשר חזר, כחכך בגרונו ושאל את ענת מדוע בכל ערב היא נמצאת בעבודה עד שעות מאוחרות כל כך. ענת אמרה לו שהיא אינה ממהרת הביתה מפני שאין שם מישהו חשוב מידי אשר מחכה לה. היא לא התכוונה להיחשף בצורה זו, אך כנותה גרמה לקובי להתקרב.

קובי סיפר לה כי עבר גירושין לא מזמן. הוא סיפר לה כי נכנס אל הנישואין הללו מתוך תחושת חובה ולא רצון אמיתי. זוגות מתחתנים היום בכדי לרצות הורים, בני זוג וכו", הוא הוסיף וסיפר לענת כי הרבה מחבריו הגיעו אל שלב הצעות הנישואין ללא מחשבה מוקדמת.

קובי אמר כי כאשר מגיעים אל השלב של הצעת הנישואין יש להציע בתחושה אמיתית וכנה, לא מתוך לחץ חיצוני כלשהו, חשוב להבין כי באמת מדובר במחויבות לחיים. ענת אמרה לקובי כי הצעת נישואין הינה נושא רחוק וכאוב עבורה. קובי הקשיב ושאל מדוע. ענת סיפרה לו כי היא היחידה מכל חברותיה אשר לא זכתה לשום הצעה בעוד אחותה בת העשרים וחמש זכתה כבר לשתי הצעות נישואין. קובי התיישב לידה, לקח את ידה ואמר לה:" אני עומד לומר לך משפט שככל הנראה כבר שמעת, אבל יקירתי, במקרה של הצעות נישואין – זו לא הכמות, אלא האיכות".

מאז אותו הערב התחילו השניים לצאת ומי יודע.. אולי בעתיד עוד תוזמנו לחתונתם....

יאכטות גלי נעמה טיולי שייט עם יאכטות בארץ ובחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב