דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צביעה ייעודית לתחזוקת מתכת 

מאת    [ 22/10/2018 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1309 פעמים ]

לכל חומר יש את הצבע האידיאלי עבורו. במקרה של מתכת, יש לעבוד עם צבעים ייעודיים שיעזרו לטפח את החומר מבפנים, להחזיר לו את הברק מבחוץ, וכל זאת כדי למנוע חלודה. איפה קונים? בחנויות ייעודיות

כל תחום העיצוב חי על טרנדים ומשתנה כל הזמן. יש שימוש בחומרים שונים שהיה נהוג לראות דווקא במקומות אחרים עד היום. כיום יש שימוש במתכת במקומות לא קונבנציונאליים, ואנו רואים שזה טרנד שרק הולך וגובר בשנים האחרונות. מתכת, שהיא מטאלית ולא צבעונית, נחשבת לחומר מכוער וכזה שבא רק כדי לסתום חורים ופינות, אך כעת הוא מגלה את עצמו מחדש ונמצא בהרבה מקומות כאלמנט עיצובי לכל דבר.

המתכת היא כל כך נפוצה היום בבתים, משרדים וחנויות, כך שיש צורך לתחזק אותה בצורה נכונה. מתכת אשר אינה מתוחזקת מבחינת ניקיון, היגיינה וצבע, לא רק שמתכערת בגלל חלודה, אלא גם הופכת למסוכנת. חתך שנגרם כתוצאה מחלודה ישלח אנשים לקבל זריקת טטנוס. לכן, התחזוקה היא קריטית ונעשית בעיקר עם צבעי מתכת יעודיים אשר יחזירו את המטאליות וימנעו את ההחלדה עם הזמן.

קשת רחבה של צבעים

כאשר מחפשים אחר צבעי מתכת מגלים כי יש קשת רחבה של צבעים, והטרנד הוא נכון. יש צבע ייעודי כיום לכל חומר שהוא, והמתכת היא אינה שונה. הצבעים הייעודיים הללו עשויים מתערובת מיוחדת שמתאימים לתרכובת הייחודית של המתכת על שלל סוגיה. הצבע הייעודי מחזק את המתכת ואת הסיבים שלה מהחלק הפנימי שלה, במקביל לכך שהוא מחזיר את הברק ומונע את ההחלדה המסוכנת והמטרידה.

בכל מה שנוגע לצבע מתכתי, פעולות התחזוקה הן קריטיות, גם מבחינה בטיחותית, גם מבחינה עיצובית ואפילו מבחינה פונקציונאלית. תחזוקה יכולה להאריך משמעותית את חייה של המתכת, במיוחד אם היא נמצאת בחלק החיצוני של המבנה, שם היא מושפעת גם מתחלואות מזג האוויר. אין ספק שחום גבוה או קור קיצוני וגשם משפיעים על מתכת. אם היא צבועה בצורה נכונה, יהיה לה יותר קל להימנע מנזק.

צבעי מתכת קונים רק בחנויות צבע איכותיות. חשוב לוודא כי במקום מערבבים את התרכובת הנכונה, ויודעים לעזור גם להגיע לגוון המטאלי המתאים. בסופו של תהליך, בשלב הצביעה הפיזי, יש לבצע את הבחירה הנכונה. אם יש לכם מספיק ידע וניסיון, אתם יכולים לבצע את הצביעה לבד, אך אם אתם חוששים מכתמים ואי שלמויות, עדיף לתת לאיש מקצוע לעשות את העבודה, על מנת לקבל את התוצאה האידיאלית, שתייפה את המתכת, ותאריך את חייה בצורה משמעותית.

 

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב