דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי קירות פנים בדרך הנכונה 

מאת    [ 08/10/2018 ]

מילים במאמר: 654   [ נצפה 1895 פעמים ]

קירות פנים עשויים לקבוע את המאפיינים של החלל והם משפיעים במידה מסוימת גם על האווירה בבית או במשרד. בתוך כך, לקירות פנים יש תפקיד משמעותי בכל הנוגע למבנה עצמו ובעזרת חיפוי שלהם אפשר להגן עליהם מפני בלאי, שחיקה, לכלוך, ופגיעה פיזית. עם זאת, לא כל בעלי הדירות והמשרדים מכירים את אפשרויות החיפוי הקיימות ויודעים כיצד לבחור ביניהן.

באופן עקרוני ישנן 3 אפשרויות חיפוי מרכזיות עבור קירות בפנים הבית או המשרד.


    • 

    האפשרות הראשונה היא לבצע הרכבת בריקים ולהשתמש בהם על גבי הקירות עצמם. הבריקים הם סוג של לבנים, שאותן ניתן להשיג מפירוק או ממפעל. בשני המקרים מציעים הבריקים יתרונות משמעותיים כגון חוזק, עמידות והענקת מראה יוקרתי לחלל בבית ובמשרד.


    • 

    האפשרות השנייה היא לבצע עבודות צבע על גבי הקירות הפנימיים. זו למעשה האופציה הנגישה, הפשוטה והזולה לחיפוי של כל סוגי הקירות. היתרון של שימוש בצבע בא לידי ביטוי בהחלפת האווירה ובהשפעה הדקורטיבית, בעוד החיסרון היחיד הוא שלא מדובר באמצעי שיכול לשפר את עמידותם. כמו כן, חשוב לציין שהצבע מתאים לקירות הפנים והחוץ כאחד כל עוד הוא איכותי ונבחר בקפידה.


    • 

    האפשרות השלישית היא להשתמש בטפטים. גם כאן היתרון הוא דקורטיבי אך החיסרון הוא היעדר השפעה על המבנה עצמו. מצד שני, טפטים הם בהחלט כלי נגיש, זול ויעיל לחיפוי מחדש של הקירות בתוך בתים פרטיים או במשרדים. כמו כן, טפטים משמשים לעיתים קרובות לעיצוב מחדש של החללים הפנימיים מבלי להיכנס לתהליך שיפוץ ארוך.

כיצד בוחרים את אופן יישום החיפוי?

על רקע האפשרויות לעיל, קל יותר להבין את הדילמה סביב חיפוי קירות פנים. אפשר כמובן להשתמש בפתרונות חיפוי מסוימים בחדרי שינה ובמטבח ולבחור פתרונות אחרים לגמרי עבור הסלון, אך עדיין כדאי להכיר מספר המלצות לבחירה נכונה ומשתלמת יותר.

הטיפ העיקרי הוא לבחור פתרונות חיפוי לפי המאפיינים של הקירות עצמם. בניגוד לתנאי חוץ שבהם הדגש הוא על חיפוי שיהיה עמיד בפני השמש ופגעי מזג האוויר, כשמדובר על פנים הבית אפשר להציב סדר עדיפויות אחר. בראש סדר העדיפויות רצוי להתייחס לצרכים של בני המשפחה או העובדים במשרד ולבחור בהתאם את פתרונות החיפוי.

אם למשל המטרה היא לחפות את הקירות על מנת להגן עליהם מפני נזקים של ילדים ותינוקות, הפתרון האידיאלי יהיה שימוש בבריקים חזקים ועמידים. מנגד, במשרדים שבהם אין כלל גישה לחלק מקירות הפנים אפשר להסתפק בצביעה, בשליכט או בהדבקת טפטים. במילים אחרות, השאיפה היא להתאים את פתרון החיפוי למה שקורה בחדר ולהשתמש בבריקים, בצבע ובטפטים באופן שעונה בקנה אחד עם החזון העיצובי.

עוד שיקול שניתן להיעזר בו טרם החלטה על חיפוי קירות פנים הוא כלכלי. כאן המטרה היא להגדיר מראש את מסגרת התקציב, לבדוק כמה אמור לעלות הפרויקט - ולהביא בחשבון השפעה על ערך הנכס. בדירות ובתים פרטיים רצוי לתת עדיפות לבריקים שמחזיקים מעמד לאורך זמן ומשביחים את הנכס, בעוד בדירות שכורות ניתן להשתמש בטפטים ובצבע בלבד.

מה תפקידו של קבלן שיפוצים בעבודות חיפוי?

חיפוי מכל סוג צריך להתבצע על ידי קבלן שיפוצים מוסמך, מנוסה ומיומן. הניסיון של הקבלן חשוב כי הוא קובע מה תהיה היכולת שלו להתמודד עם בעיות בלתי צפויות. יתרה על כך, בהזמנת קבלן מנוסה אפשר להיות רגועים לגבי הניקיון של הקיר לפני החיפוי והאחריות על התוצאות. אלו הדברים הקטנים שבסופו של דבר עושים הבדל גדול לגבי הצלחת החיפוי והשפעתו על הנכס של הלקוחות.

מבחינת תדירות, השכיחות של חיפוי מחדש של חלקים מהמבנה נקבעת גם היא לאור שיקולים כלכליים ופונקציונליים. אפשר לבדוק מול קבלן שיפוצים מיומן כמה יעלה לחפות את הקירות בכל רגע נתון ולהשתמש במוניטין החיובי שיש לו כדי לשאוב השראה מפרויקטים קודמים. אם משקיעים מספיק זמן בהכנת שיעורי הבית, מצמצמים עד למינימום את ההשקעה הכספית הנדרשת בחיפוי הקירות ונהנים מכל העולמות.

בשורה החתונה, כשמדובר על חיפוי קירות פנים עשה זאת בעצמך היא שיטה שמהווה פתח לתקלות לא רצויות. למעשה, קבלן שיפוצים הוא איש המקצוע היחיד שיכול לבצע את עבודות החיפוי בבית ובמשרד תוך שמירה על רמת גימור גובהה. לקבלן יש תפקיד משמעותי בחיפוי הקירות - ורצוי לבחור איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו עוד לפני שהפרויקט יוצא לדרך.

מחפשים קבלן שיפוצים אמין ומקצועי?
פנו למישה הרצף עוד היום www.misha4u.com או התקשרו 054-4416876




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב