דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של הזרקת חומצה היאלורונית 

מאת    [ 05/10/2018 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2458 פעמים ]

החומצה ההיאלורונית קיימת בגוף של כולנו, והיא אחראית על חידוש התאים בפנים ובשפתיים. עם השנים היא מתפוגגת, אך אפשר להחזיר אותה לגוף ולהחזיר את החיוניות

תהליכים כירורגיים קוסמטיים הם כיום נפוצים הרבה יותר מאשר בעבר, כאשר זה לא נראה חריג לאף אחד כאשר גבר או אישה הולכים להזריק חומר מסוים לתוך הגוף כדי להצעיר אותו. הנעורים הנצחיים אינם קיימים, אך אנשים משלמים כסף רב ומשקיעים לא מעט עבור היכולת להאט את הזקנה באמצעים כימיים או טבעיים.

עולם הקוסמטיקה הוא עולם מתפתח מאוד, עם מחקר רב וניסיונות רבים למצוא את הדבר הבא. יש הרבה מאוד טרנדים שבאים והולכים, ולמרות שרובם לא מצליחים, מדי פעם נראה שיש מוצרים שאכן עוזרים בעיכוב הזקנה ובשיפור הנראות. כמובן שהאופציה הכירורגית תמיד קיימת, אך יש גם הרבה מוצרים טבעיים שיכולים לעשות דברים מופלאים לגוף.

בשנים האחרונות הגיע טרנד מעניין מאוד שכולל חיזוק של חומר שכבר נמצא בגוף שלנו. היאלורון הוא חומר שנמצא בגוף של כולנו בכמות כזו או אחרת ואחראי בין השאר על חידוש התאים בפנים ובשפתיים. עם השנים, כמות החומר בגוף יורדת בצורה משמעותית ויש האטה בחילוף התאים וחידוש תאי העור, מה שגורם לקמטים בעור ולהצטמקות השפתיים.

היגיון בריא

ההיגיון הבריא אומר שאם נזריק חומצה היאלורונית לעור הפנים ולשפתיים, הכמות של החומר הפעיל תגדל והוא ישוב לסייע בתחלופה של התאים, מה שיחליק את העור ויגדיל את הנפח של השפתיים בשנית. הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים היא דרך נהדרת להחיות את עור הפנים, גם בגלל שהשינוי הוא כמעט מיידי.

כאשר רוצים לבצע הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים יש ללכת לרופאים מומחים ולא לקוסמטיקאים ללא הסמכה וידע. הרופאים הללו יודעים לשלוט בכמויות ובאזורי ההזרקה, ומסוגלים לתת טיפול במקרה שמשהו משתבש. מדובר בתהליך רפואי לכל דבר, למרות שהחומר המוזרק הוא טבעי ולא כימי.

חומצה היאלורונית היא פתרון נהדר להמון אנשים שמחפשים את הדרך לפנים צעירות יותר. הדרך הזו מוכחת, קלה וזולה, ולכן היא מאוד פופולארית. עם זאת, חייבים לעשות את הדרך במקומות הנכונים ולא לקצר תהליכים. החומצה מחייה את עור הפנים והשפתיים ויכולה להוריד כמה שנים מהגיל, לפחות מבחינת הנראות. שווה לשקול את הדרך הזו, לבטח אם שוקלים את האלטרנטיבות בדמות הזרקת בוטוקס. הדרך הזו צוברת תאוצה ונראה שבקרוב מאוד, עם ההבנה כי הטרנד הטבעי הוא בריא יותר, אנשים יעברו לחלוטין לשיטת החומצה ההיאלורונית ויזנחו לחלוטין את האלטרנטיבה הכימית.

 

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב