דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לתפוס רגעים קסומים לפני שאת הופכת לאמא עם צילום הריון 

מאת    [ 25/09/2018 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 1843 פעמים ]

מה מיוחד בסשן של צילומים בזמן הריון? באיזה לוקיישן הכי כדאי לצלם את ההריון? ומדוע כדאי לשלב צילום משפחה במהלך ההריון? הבה נבחן את הנושא מעט יותר מקרוב.

הריון הוא התקופה הקסומה בחייך. רגע לפני שהחיים משתנים לגמרי ומעניקים לך טייטל חדש ומאתגר, כשזוג הופך למשפחה או כשמשפחה קטנה עומדת לקבל תוספת מבורכת, לא מעט הורים לעתיד בוחרים לעצור הכל - ולתעד את רגעי ההריון עצמם.

אלו רגעים קסומים של ציפייה למשהו חדש, מיוחד ומשנה חיים העומד להתרחש. צילום במהלך ההריון לוכד את הרגעים, הרגשות, החוויה והציפיה והופך אותם לתמונות איכותיות ומלאות הבעה וקסם שיישארו כזיכרון מתוק לכל החיים. מתנה מקסימה להביא לסבא ולסבתא המתרגשים ולאחים המצפים להתרחבות המשפחה.

לפני הכל: ההיריון הזה לא יחזור

הריון היא תקופה קסומה בה הכל משתנה. הגוף שלך עובר כל הזמן תהפוכות וגדל. הבטן מתעגלת ומישהו קטן ומיוחד מאותת לך שהוא כאן. מסביב כולם מחמיאים לך והפנים זוהרות וקורנות. ובוודאי ראית כבר דוגמאות ואלבומים שהקפיאו את אותם הרגעים הקסומים בסדרת צילומים מיוחדת ובלתי נשכחת כדי שתהיה שם לתמיד גם כשיעברו השנים - והקטן שבבטן כבר יהיה איש גדול.

אחרי הכל, כשמדובר בצילום הריון מספק הזדמנות חד פעמית לחגוג את התקופה המיוחדת רגע לפני שהיא מסתיימת - ולשמור אותה לתמיד עם יום שכולו מתרכז בך ובבטן המתעגלת שלך. ומובן שרבים מההורים הוותיקים מצטערים שפספסו את ההזדמנות לעשות זאת כשהייתה להם ההזדמנות.

פרק מיוחד בחייך עומד להסתיים

יש לך יומן מיוחד ובו מתועדים כל הרגעים הקטנים, הבעיטה הראשונה, התזוזה הראשונה, פרק מיוחד בחיים עומד להסתיים. תשעה חודשים שלמים נשאת את הנס הקטן שלך בבטן ותיכף הוא יצא לאוויר העולם להתחיל תקופה מאתגרת וחדשה. לפני שהתקופה המיוחדת מפנה מקום לזמנים חדשים, אפשר לעצור רגע ולהתחבר, אל עצמך, אל הבטן שלך, אל הגוף המשתנה, אל חוויה בלתי נשכחת של נשיות. עוד שניה הוא כבר כאן, תופס את כל הפוקוס ומשכיח שהיה אי פעם בבטן שלך.

הקפידי לתפוס את הרגע בלוקיישן הנכון

בין אם מדובר על צילום ברחוב הומה אדם והתרחשויות, על שפת ים גועש ומלא צדפים, בתוך יער מלא עלים וירוק מסביב או בסטודיו עם תאורה מיוחדת, רקע משתנה ואינספור אביזרים – הצילומים יכולים להתרחש בדיוק היכן שמתחשק לך. הרגעים הבלתי נשכחים הופכים לתמונות המנציחות בטן מתעגלת וציפייה למשהו חדש העומד להגיע. מסע של תשעה חודשים עומד להסתיים בקרוב ואין כמו מזכרת מתועדת כדי להזכיר לך גם בעוד שנים מעכשיו את התקופה שלא תחזור, התקופה בה המשפחה שלך התרחבה.

ובל נשכח – כל המשפחה שותפה להתרגשות

ייתכן שכבר כך היה קודם, אך מיד לאחר הלידה, כבר בוודאי שאתם משפחה. וכאשר התאוששנו מן החוויה, צילום משפחה הוא יום מוצלח בו המשפחה מתכוננת להפוך תמונות מרגשות לזיכרונות בלתי נשכחים - למזכרת מתוקה שבה גם הכלב הפרטי שלך יכול לככב – ואין כמו שילוב של צילום הריון יחד עם כל המשפחה כדי להפוך רגעים של ביחד לתמונות איכותיות במיוחד.

להלן כמה טיפים לאפשרויות לשימוש בתצלום המשפחתי:


    • צילום משפחה הוא רעיון מעולה כמתנה לחגים או לשליחה למשפחה יקרה בחו"ל
    • זו הזדמנות לעצור רגע לפני תספורת "חלקה" ולהנציח תלתלים ארוכים
    • הצילום המשפחתי הוא גם דרך מעולה לאחל שנה טובה מיוחדת לאנשים הכי אהובים
    • או סתם ככה, בלי סיבה מיוחדת, לחגוג את החיים ואת המשפחה שלך ביום שכולו כיף

ועוד מילה על צילום ילדים – מתי להקפיא רגעי ילדות קסומים?

הילדים הם הדבר הכי יקר לנו בעולם. גם אם אתם כרגע בהריון, התינוקות מגיחים בסוף אל אוויר העולם, הילדות שלהם עוברת מהר ועוד מעט התכשיט שלכם כבר מסיים את הגן ועולה לכיתה א', תיכף מסיים תיכון ומתגייס לצבא. הזמן חולף כל כך מהר והחיים כל כך אינטנסיביים. האמת היא שאין הגבלת גיל: לא משנה עם הם בני שנתיים או בני 14 -צילום ילדים הוא הזדמנות לעצור לרגע את הזמן ולהביט בהם מקרוב, ביקרים שלך, משחקים, מתגלים מצחוק, משתוללים, בועטים בכדור, רודפים אחרי הכלב המשפחתי - ולהנציח את הרגעים היפים ביותר שלהם עם הצחוק והיופי האין-סופי.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב