דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמיעת שירים דרך הפלאפון 

מאת    [ 05/08/2018 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2330 פעמים ]

היום קשה לנו מאוד להסתדר בלי הפלאפון שלנו, אהובנו, החבר ללא ספק הכי טוב שלנו, זה שיושב תמיד בכיס, וחס וחלילה אם לא נפתח אותו ישר ברגע שיש צפצוף והתראה, הרי אנחנו חייבים להיות מעודכנים 24/7 בכל מה שקורה, לא משנה איפה אנחנו ומה אנחנו עושים באותו הרגע. רק אבהיר כוונות - לא באתי להטיף או לבקר את ההתנהגות שלנו כחברה לגבי העניין הזה, זה לגמרי בסדר ומובן, אמנם אני לא הכי מסכים עם זה, אבל התכנסנו היום כדי לדבר על משהו אחר - הורדת שירים לפלאפון, זה משהו שקצת קשה לדבר עליו בשנים האחרונות, במיוחד מהרגע שהאינטרנט עשה את הפריצה שלו, וכמה שנים אחריו גם ענף הפלאפונים החכמים.

לכולם היום יש פלאפון חכם, לכולם היום יש מהירות גלישה יוצאת מן הכלל בפלאפון ובמחשב, כך שיש לנו גישה לאינטרנט בכל מקום שאנחנו נמצאים בו, אבל עדיין, כולנו מעדיפים להוריד שירים ישירות לפלאפון, חשבתם פעם מה עומד מאחורי המחשבה והרצון הזה של הורדת שירים לפלאפון? אני חושב שאני יכול לתרום איזה כיוון או שניים, גם בעניין זה וגם בעניין הורדת שירים מיוטיוב.
ראשית, ברור שכולנו מעדיפים לבצע הורדת שירים מיוטיוב, הרי תקנו אותי אם אני טועה, אבל זה פשוט האתר הכי נוח להוריד ממנו שירים וסרטונים, באיכות די טובה. למה אנחנו מעדיפים לבצע הורדת שירים ולא לשמוע אותם ישירות מיוטיוב? תקראו לזה קמצנות על אינטרנט, תקראו לזה פינוק, זה פשוט הכי נוח שיש, ואי אפשר להתווכח עם זה. למה לחפש כל פעם שיר מחדש אם אפשר פשוט לפתוח את ספריית המוזיקה ולשמוע אותו ישר?
שנית, שירים להורדה נהיו הרבה יותר נגישים בזמן האחרון, שלא כמו לפני שלוש או אפילו חמש שנים, הרבה יותר קל למצוא שירים להורדה מיוטיוב מאשר פעם, שהיה מרגיש לנו כאילו יוטיוב הוא אתר סגור ונעול שלא ניתן להוריד ממנו תוכן בכלל.

אם הפלאפון שלנו הוא החבר הכי טוב שלנו, ולגמרי נמצא איתנו תמיד, למה שלא נשמע בעזרתו מוזיקה כל הזמן? הרי כולנו יודעים שהכי כיף להסתובב עם אוזניות ולעשות ריצה או סתם ללכת בפארק, מאשר לשמוע את רחשי הסביבה. מה זה מעיד עלינו כחברה? אני לא בדיוק יודע (ואני לא בטוח שאני רוצה לדעת), אבל מה שאני כן יודע זה שלהוריד שירים זה קל יותר מאי פעם.

 

עידן,


מוזיקאי ובלוגר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב