דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על צילום פורטרט 

מאת    [ 08/07/2018 ]

מילים במאמר: 672   [ נצפה 2295 פעמים ]

מה כולל צילום פורטרט מקצועי? מה כדאי להביא ליום הצילום? ולמי כדאי לפנות לטובת צילום מקצועי ואיכותי?

פורטרט הוא דיוקן שלך המצולם בצורה מקצועית ומאפשר לך להציג את עצמך באור מחמיא המתאים לאופי שלך, למצב הרוח, למקצוע שלך ועוד. צילום זה מיועד בדרך כלל למטרות מקצועיות, לצורך קידום עצמי, או לצורך של תיעוד זמן כלשהוא בחיים לדוגמה, צילום פורטרט ילדים כחלק מצילום משפחתי המנציח תקופה קסומה בחיים. צילום הפורטרט מאפשר למצולם להציג צד ייחודי בו וזאת על ידי שימוש בטכניקות צילום שונות כך שכל מצולם ומצולם יקבל את הפורטרט עליו חלם וחשב ובו החלקים הרצויים מודגשים ויוצאים לאור.

להוציא את הצד היפה שלך

צילום הדיוקן שלך נועד על מנת להוציא את הצדדים הטובים שלך לאור. תמונה מוצלחת בונה לך תדמית ומהווה את כרטיס הביקור הלא רשמי שלך. שימוש בתאורה, תפאורה ורקע נכונים יכולים לעזור ולהציג אותך באור שרצית וגם להעביר תחושות, מצב רוח והבעות לכל מי שיתבונן בתמונה שלך בהמשך. צילום מקצועי יוציא אותך באור שרצית אך בנוסף לזוויות הצילום, התאורה והרקעים, יש צורך בעריכה קפדנית של התמונות וברירה איכותית של התמונות הטובות ביותר הנערכות מקצועית ומביאות את התמונה שלך לכדי שלמות.

צילום הריון מוציא את הרגשות לאור

צילום אמנותי במהלך הריון הוא צילום ייחודי השם דגש על הבטן שלך בתקופה היפה והמרגשת ביותר שלך בדרך להיות אמא. צילום תקריב של הפנים או הבטן, יוציא לאור את הרגשות החבויים ביותר ויעניק לך מזכרת מרגשת מתקופה בלתי נשכחת. צילום פורטרט בהריון יאפשר לך ליצור סדרת תמונות מרגשת החוגגת את התקופה המיוחדת כאשר היא מבליטה את ההתרגשות לקראת הלידה הקרבה. צילום הריון היא מתנה נפלאה לעצמך, למשפחה המתרחבת ולרך הנולד שישמח לראות מקרוב איך הוא נראה כשהיה בתוכך.

טיפים שווים לצילום בלתי נשכח

צילום פורטרט איכותי יוציא אותך לאור בדרך הנכונה. מומלץ לצלם צילום ספונטני התופס את מושא הצילום שלך בצורה הטבעית ביותר שלו. מומלץ להוציא את המצולם שלך מאזור הנוחות: להוציא את איש העסקים מהמשרד, את השף מהמטבח ואת הגנן מהגינה, כך תתקבל תמונה לא צפויה ומפתיעה כשאיש העסקים מצולם יחף על הדשא ומוציא מעצמו צדדים אחרים ופחות רציניים הרוצים לשדר תכונות אחרות המצויות בו ללא חומות של רשמיות. כמו כן, מומלץ לשחק עם התאורה וליצור אווירה ייחודית של פנסים, נרות, אורות מסיבה וגופי תאורה נוספים שיכולים להפוך את תמונת הפורטרט שלך לדרמטית, מחויכת, שובבה או מצחיקה.

צילום ילדים לעצור לרגע רגעים קסומים של ילדות

צילום ילדים ותינוקות מקרוב, מדגיש את יופיו של הילד והופך את הצילום לאומנותי ומיוחד. מזכרת ייחודית מתקופה מיוחדת. צילום ילדים השם דגש על העיניים או על חלק מהגוף כמו היד הקטנה המחבקת דובי או רגל קטנטנה הבועטת בכדור, עושה את התמונה מיוחדת ודרמטית יותר. תמימות, שובבות, שמחה מתפרצת, רגעים קסומים בחייהם של הילדים שלך יכולים להפוך מתנה מרגשת לסבא וסבתא, יום הולדת או מזכרת באלבום המשפחתי או בפינה מיוחדת בבית שלך.

צילום חד פעמי דורש צלם שיש לו קליק עם המצלמה

צילום דיוקן אישי דורש, לא אחת, גם מיומנות וגם חשיבה מחוץ לקופסה. צלם מקצועי ומיומן ידע להוציא את מושא הצילום שלו מאזור הנוחות וישנה את נקודת המבט כדי לחפש את הזוויות המעניינות ביותר שיוציאו את המצולם לאור בצורה המיטבית ביותר. מבט משנה את כל התמונה.

פורטרט מוצלח יכול להיות כזה בו המצולם בו אינו מישיר מבט אל המצלמה אלא בוחר להביט בנקודה אחרת הנמצאת מעבר למסגרת הצילום ולעורר סקרנות ושאלות אצל המתבונן בתמונה. תמונה אחרת יכולה להוציא אצל המצולם חיוך או צחוק, מבט תמוהה או דרמטי, כל אלו, יעוררו גם הם את המתבונן ויגרמו לו לתהות ולהעמיק בתמונה שלך.

צילום פורטרט מקצועי - רושם ראשוני שאין שני לו

תמונה אחת שווה אלף מילים. בעולם רווי ברשתות חברתיות תמונת פורטרט טובה היא כרטיס הביקור שלך. היא הרושם הראשוני שאין לו תחליף. הדרך לצילום מוצלח עוברת דרך היכרות עם המצולם. אין ספק כי חיבור אמתי יוצר תמונה טובה המצליחה לתפוס אותו באור המחמיא לו ביותר. משחקי אור, זוויות צילום, מבט שאינו בהכרח ישיר אל המצלמה יוצר תמונת פורטרט בלתי נשכחת.

בין אם מדובר על צילם תדמית לצרכים עסקיים או בין אם מדובר בתמונה לצורך הופעה באתר היכרויות, התמונה שלך חייבת להיות מושלמת המפתיעה את המתבונן בה וגורמת לו לרצות להכיר אותך טוב יותר.

לחוויית צילום בלתי נשכחת צרו קשר עם הצלמת ויקטוריה מנשירוב. 
גלשו אתר www.victoriamanashirov.com או התקשרו 052-5226830




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב