דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נעלי בלנסטון נוחות בכל צעד 

מאת    [ 29/05/2018 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 2448 פעמים ]

החיפוש אחר נעליים נוחות וטובות לעמידה או להליכה ממושכת הוא מתמיד. מציאת סוג נעליים טוב ותומך לרגליים הוא בגדר מזל. יש אנשים העומדים שעות רבות על הרגליים במסגרת עבודתם. יש העובדים בבתי מלאכה שונים בעבודות פיזיות. גם חקלאים הנמצאים שעות רבות ביום בתנאי שטח צריכים נעליים טובות ואיכותיות. אנו רואים כי נעלי בלנסטון כבשו את הלבבות ואת הרגליים של הישראליים וכי הם מתאימות לכל כך הרבה צרכים. גם כנעלי עבודה וגם כנעלי טיולים, נעלי בלנסטון מספקות נוחות ואיכות בלתי מתפשרת. לאחרונה יצאו מספר דגמים מיוחדים המתאימים גם לנעלי ערב. מכאן, שנעלי בלנסטון הן לחלוטין נעליים לכל היום. לעבודה, לטיולים, ליום יום וליציאה, נעלי בלנסטון הולכות אתנו בכל צעד שלנו ביום.

 

נעלי בלנסטון לטיולים

מזה כמה שנים שנעלי בלנסטון מיצבו את עצמם במקום גבוה בקרב חובבי הטיולים והשטח. אנו רואים יותר ויותר מטיילים בוחרים בנעלי בלנסטון כנעלים נוחות לצעידות ארוכות. המבנה האגרונומי הגבוה שלהן שומר על כל כף הרגל עד מעל קו הקרסוליים. יש המכנים אותן אפילו מגפיים. הייחודיות שלהן הן בנוחות גדולה המתאימה לכל כף רגל. הן סגורות וחזקות ובכך מגנות על כף הרגל והאצבעות מפני חבלות ומכות כתוצאה מנפילת חפץ כבד על הרגליים וכדומה. נוסף על כך הן מתאימות מאוד להליכה בסביבה יבשה ובסביבה רטובה. לצורך העניין טיול בנחל עם מים הוא אפשרי. הסוליה המיוחדת של הנעליים מונעת החלקה מהליכה על אבנים חלקות ומנגד המים מתנקזים מהן בקלות החוצה. הנעליים מתאימות גם כנעלי עבודה לעובדים במוסכים, בתי מלאכה, לחקלאים וכדומה. ספרים במספרות העומדים רוב שעות היום ומטפלים בלקוחות מדווחים כי הנעליים תומכות את כף הרגל ונוחות מאוד לעמידה לזמן ארוך.

 

ציוד אישי חיוני למסעות

חובבי המחנאות, הטיולים והמסעות יודעים כי הצלחת הטיול תלויה בציוד מתאים ואיכותי. בחירת הציוד המתאים מתוך ההיצע הרב קובעת במידה רבה כמה נוח יהיה לנו במסע. חשוב לבחור בציוד איכותי ועמיד שייתן את המענה לצרכים המשתנים שלכם בכל מסע ומסע. המחיר הזול לא בהכרח מעיד על מוצר אטרקטיבי. אנו רואים חובבי מסעות וטיולים בשטח המשקיעים בציוד איכותי מתוך כוונה והבנה שהוא ישמש אותם לשנים רבות קדימה. נעלי בלנסטון נוחות, אוהלים, מזרוני שטח, שקי שינה, תיקים מיוחדים עם פאנל סולארי המיועד לטעינת מכשירים אלקטרונים וכיוצא באלה. הציוד האישי לשנו אמור לשרת אותנו ולהבטיח טיול או מסע מהנה.

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב