דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקררים משרדיים מומלצים 

מאת    [ 21/05/2018 ]

מילים במאמר: 733   [ נצפה 2449 פעמים ]

מתכננים לקנות מקרר משרדי קטן? מתכננים להעשיר את המשרד הביתי שלכם במקרר שיאפשר לכם ליהנות מחטיפים, משקאות קלים ונשנושים מבלי להצטרך ללכת למטבח? ובכן, סביר להניח כי עד עכשיו, כבר קראתם עשרות מאמרים שעוסקים בהמלצות על מקררים משרדיים מומלצים. זה ממליץ על דגם X, ההוא ממליץ על דגם Y, המומחה ממליץ על דגם Z, ואתם עומדים (טוב, נו, יושבים) באמצע, אובדי עצות... כל מה שרציתם הוא טיפת קור למשקה שלכם במזג האוויר הישראלי השרבי, ועכשיו, אתם עם כאב ראש, והאדם הבא שיזכיר באוזניכם את צירוף המילים "מקרר משרדי מומלץ" עתיד לחטוף את כל הקריזה שלכם.

עצרו שנייה, תירגעו, תנשמו עמוק ונעשה לכם סדר בבלגן.

מבטיחים שלא לבלבל אתכם עוד יותר, וגם מבטיחים שלא לנסות למכור לכם מקרר משרדי שאיננו מתאים לכם, מילה של לנדרס!

איך לבחור את המקרר המשרדי המושלם?

בזמן שהחללים שמסביבנו הולכים ומצטמצמים, הפופולאריות של מקררי המיני הולכת וגוברת. הם מושלמים עבור החללים הקטנים בבית, במשרד, במטבח החיצוני ואפילו בקראוון. הצורך למקסם את השימוש בחלל הולך וגובר, ויותר אנשים בוחרים במקררי מיני בשל הקומפקטיות הרב תכליתית שלהם. למרות שהשימוש הפופולארי ביותר במקררי המיני הוא בחדר המעונות, מקררים קטנים נמצאים בשימוש נרחב גם במשרדים, במוסכים ובמקומות רבים אחרים, בהם הם משמשים לשימושים משימושים שונים, לאחסון תרופות, לאחסון משקאות, לאחסון מוצרי קוסמטיקה רגישים ועוד. כאשר כל כך הרבה דגמים ומותגים זמינים לבחירה, השאלה הראשונה הנשאלת היא - מהי המטרה שלכם בעת הרכישה, ולפי זה, יהיה קל מאד לקבוע איזה מיני מקרר יתאים לצרכיכם.

סוגי מקררים משרדיים מומלצים

תאמינו או לא, ישנם סוגים שונים של מיני מקררים בשוק, והרבה! חלקם מושלמים עבור חללים קטנטנים (וגודלם מהווה פקטור ליכולת ניידותם), בעוד מקררים אחרים מציעים פתרונות קבועים יותר ופחות ניידים. הם יכולים לנוע ממשקל 10 קילו ועד ליותר מ 40 קילו, שזה קריטריון שכדאי לשקול כאשר חושבים על מיני מקרר שעתיד להתנייד איתכם ממקום למקום.

מיני מקרר קובייה

מקרר הקובייה נחשב למקרר הנפוץ ביותר, כי הוא מושלם לחדר המעונות הקטן, מתחת לשולחן הכתיבה במשרד, או אפילו על הדלפק כדי לתת לכם מקום אחסון מקורר נוסף למזון או לשתייה. גודלם והקיבולת של מקררי הקובייה משתנה, אבל גם המקררים הגדולים יותר, עדיין נחשבים לבחירה ניידת טובה. חסרונותיו העיקריים של המקרר הזה, הוא כי דגמים מסוימים מצוידים בבידוד שאיננו יעיל מאד, וכי בשל גודלו הקטן (שוב, דגמים ספציפיים) הוא איננו יכול להכיל יותר מאשר כמה בקבוקי משקה קל וחטיפים. נקודה נוספת - כמו ששמו רומז, עומקו זהה לרוחבו, ולכן, אם בכוונתכם לאחסן אותו מתחת לשולחן או לדלפק או מעליהם, תצטרכו למדוד את החלל בקפידה גם לעומקו (ולא רק לאורכו או לרוחבו).

מקררי מיני בגודל בינוני

מקרר בגודל בינוני בדרך כלל יהיה מעט יותר יקר מאשר מקררי הקובייה, אבל הוא יכול לאחסן יותר ממנו. מקררים אלה מגיעים עם מדפים נשלפים, ולפעמים, עם תא מקפיא גדול (יחסית למקרר מיני, כמובן) ו/או גם עם בקרת טמפרטורה מתכווננת. הם צורכים פחות אנרגיה, והם, מעל לכל, נחשבים ליעילים יותר בשימוש ממקררי הקובייה, מאחר והם יכולים להתאים אפילו לאחסון פריטי מזון בגודל מלא (לא פחיות שתייה, למשל, אלא בקבוקים).

מקררי דלפק

גדולים יותר מהמקררים בגודל מיני, ולרוב, הם גם מצוידים במקפיא, במגרת חטיפים ובשטח אחסון גדול יותר (הנובע, באופן טבעי, מגודלם). מרביתם, מכילים אפשרות לטמפרטורת קירור יציבה ומספקת, מה שמאפשר לכם לאחסן בהם גבינות ובשרים ליום הכיף המשרדי, כמו גם ירקות לארוחת הצהריים המשרדית המשותפת. מגוון הדגמים הקיים מכיל תכונות נוספות, כמו תאורה פנימית, דלת שקופה, מקפיא נפרד, או, פשוט - מקרר ללא מקפיא. אם ראיתם מקרר משרדי שמשולב מתחת לדלפק או לשולחן הכתיבה המשרדי, סביר להניח שזה גודלו של המקרר שראיתם.

מיני מקרר בעל שתי דלתות

סוג זה של מקרר משרדי מתייחס לתא הקפאה הנפרד מחלל האחסון המקורר. בחלק גדול מדגמי מקררי המיני ישנה גם אפשרות זו. הם יכולים לכלול תכונות כמו הפשרה אוטומטית או מדפים נשלפים ובקרת טמפרטורה. תא ההקפאה הנפרד, בד"כ, גדול באופן משמעותי מתאי ההקפאה המצויים בדגמים בעלי דלת אחת, והוא פועל אופן יעיל כמעט בדיוק כמו המקפיא במקרר הביתי בגודל הסטנדרטי.

קיבולתם של מקררים משרדיים מומלצים

קיבולתם של המקררים מתייחס לגודלם הפנימי של הדגמים. בנוסף לרישום הקיבולת המשתנה מדגם אחד למשנהו, להבדיל מהמקררים הביתיים, יצרני מקררי המיני מציינים, לרוב, את סוגי הפריטים שהמקרר יכול לאחסן, כמו בקבוק 2 ליטר או מספר פחיות המשקה הקל. בעת בחינת קיבולתם של מקררים משרדיים מומלצים שונים, חשוב להיות מודעים לצרכים שלכם (למשל, מיני מקרר משרדי המאוחסן במשרד המנכ"ל יכיל, לרוב, פריטים שונים מאלה אותם יצטרך להכיל מיני מקרר הממוקם במטבח המשרדי). טיפ - אל תרכשו מקרר שמתאים בדיוק לצרכים שלכם כיום, אלא מקרר שאתם חושבים שיוכל לשרת אתכם גם בעוד שנה או חמש שנים, כאשר המשרד שלכם יתרחב ויתווספו אליו עוד עובד או שניים.

נכתב עבור לנדרס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב