דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות בית חכם מפחיתות עלויות חשמל 

מאת    [ 22/04/2018 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2203 פעמים ]

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מתעניינים ברכישת מערכת בית חכם לשדרוג איכות החיים ולהפחתת הוצאות החשמל. כיום, בעקבות המודעות ההולכת וגוברת לנושא איכות הסביבה רבים מהישראלים בוחרים להתקין מערכת בית חכם והם נהנים מכל היתרונות שהמערכת מציעה וכמו כן תורמים ליעילות אנרגטית ולזיהום מופחת של הסביבה. אם חשבתם שהתקנת מערכת בית חכם יקרה ודורשת מכם להיכנס להוצאות שיפוץ גבוהות בכל הבית, כדאי לדעת כי יש פתרונות חדשים ויעילים יותר כמו מערכת בית חכם אלחוטי אותה מתקינים על תשתית חשמל קיימת, ללא צורך בקידוחים בקירות והרמת אריחי הריצוף. כך משפרים את איכות החיים, מבלי להכנס לפרויקט שיפוץ גדול הכרוך בעלויות גבוהות.

חיסכון שוטף בהוצאות החשמל

כאמור, השיקול המרכזי בהתקנת מערכת בית חכם נובע מהרצון ליהנות מאיכות חיים גבוהה ונוחות מקסימאלית. לצד שיקול זה, מתווסף החיסכון הכלכלי בהוצאות החשמל החודשיות. מערכת חכמה לבית מאפשרת לכם לשלוט מסביב לשעון, לאורך כל ימות השנה, במערכות החשמל השונות, בין היתר במערכת מיזוג האוויר, בחימום, בתאורה, בדוד החשמלי, במערכת השמע ועוד. ניתן להגדיר מראש שעות הפעלה וכיבוי של מערכות חשמליות שונות בבית וכך אפשר לחסוך באופן משמעותי בהוצאות החשמל. למעשה, התקנת המערכת מייעלת את הצריכה האנרגטית בבית.

השקעה טובה לטווח ארוך

התקנת מערכת בית חכם מסייעת לכם לחסוך בעליות החשמל ולכן יש לראותה כהשקעה טובה ובטוחה לטווח ארוך. ניתן להגדיר תרחישים שונים וכך מפעילים פחות זמן מערכות זוללות חשמל כמו מזגן, חימום, דוד חשמלי ותאורה. במידה ושוכחים אור בבית או לא בטוחים האם השארתם את הדוד פועל כאשר יצאתם מהבית הרי ניתן בקלות לבדוק זאת באמצעות מערכת ההפעלה שמותקנת בסמארטפון ובמידת הצורך משגרים הוראת כיבוי לדוד החשמל ולא משלמים חשמל לחינם.

בחירת מערכת בית חכם

חשוב להדגיש כי יש מערכות רבות ומגוונות בשוק המציעות פתרונות בית חכם, ומומלץ לפנות לחברה מקצועית ומנוסה שמציעה מערכת בית חכם אלחוטי. מערכת זו פשוטה להתקנה ואינה דורשת הכנות תשתית מיוחדות, לכן היא זולה יותר להתקנה וכאמור לא מחייבת שיפוץ גדול ויקר. המערכת מצוידת בממשק נוח וידידותי שכל אחד יכול להבין ולתפעל לאחר ההתקנה הראשונית המתבצעת על ידי החברה / המתקין המורשה. את המערכת ניתן להתקין בדירות קטנות או גדולות, בבתים פרטיים וגם במשרדים, ומומלץ להתקין את המערכת החכמה כדי ליהנות מחיסכון ניכר בהוצאות החשמל וכמובן משיפור באיכות החיים ומנוחות הפעלת המכשירים השונים.

מוצרי בית חכם מהאינטרנט

ראוי לציין שבאינטרנט ניתן למצוא מוצרי בית חכם שונים המיועדים לצרכים נקודתיים ולא לתפעול מערכת בית חכם של כל הבית ומכשירי החשמל השונים בבית. פערי המחירים נובעים בעיקר מאיכות המוצרים, מהתמיכה והאחריות, ההתקנה, השירות ופרמטרים נוספים שעליהם נעמוד במאמרים הבאים.

URL פרסום דיגיטלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב