דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות הרבים של דשא מלאכותי 

מאת    [ 07/03/2018 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2382 פעמים ]

דשא הוא קשה לתפעול ולתחזוקה, הוא עולה באנרגיות, זמן וגם בכסף. דשא מלאכותי הוא פתרון מושלם שישדרג את החצר. רק צריך למצוא את הסוג המושלם, את איש המקצוע האיכותי ולצאת לדרך

טרנד הדשא המלאכותי הגיע ארצה רק לפני מספר שנים וסחף המון בתים פרטיים בסערה. המון בעלי בתים הבינו מהר מאוד עם מעברם לבית כי הדשא הירוק והיפה עליו חלמו הוא חלום רחוק. הטיפול והתחזוקה של דשא אלו דברים שדורשים המון משאבים כמו זמן פנוי (בדרך כלל בסוף השבוע), כסף להשקיה וחומרים שונים וכמובן, אנרגיות וכוח להשקיע. לכן, התחלופה היא מבורכת מאוד בנושא הזה.

התקנה של דשא מלאכותי היא פשוטה מאוד ויכולה לשדרג מאוד את החצר. יש הרבה מאוד סוגים של דשאים, אך בסופו של דבר, דשא סינטטי הוא ירוק מאוד, הוא מסודר, הוא בעל מגע קטיפתי נעים והוא מאוד אסתטי, שזוהי למעשה המטרה הסופית.

כאשר מתקינים דשא מלאכותי יש לשים לב שהמתקינים עושים עבודה איכותית. כלומר, משתמשים בחומרים איכותיים, שמים לב להדבקה באמצע ובמיוחד בפינות, ומתקינים בד יוטה או חומר דומה בתחתית, על מנת למנוע מהדשא המקורי או מעשבים שוטים לצמוח ולבקוע דרך החלק התחתון, במה שהורס מאוד את כל העניין האסתטי.

ממש כמו קטיפה

כל דשא מלאכותי מגיע עם אותו בסיס, אך עם יתרונות שונים. דשא אחד הוא ירוק יותר, ואחר הוא מעט יותר דהוי. אחד הוא נעים למגע במידה מסוימת, ואחר ממש מרגיש כמו קטיפה. כל אחד צריך לדעת מה הוא רוצה ומעדיף – האם הנראות היא מעל לכל, או שהוא מתכנן לשבת על הדשא ולעשות פיקניקים, ולשם כך צריך דשא נעים יותר.

יש הרבה מאוד חברות שמתקינות דשא מלאכותי בכל מיני מקומות, כולל לאו דווקא בבתים פרטיים, אלא במקומות עסקים, במגרשי ספורט ועוד. חשוב מאוד לעשות סקר שוק, כי לרוב התמחור הוא על פי מטר. אפשר להשיג מחירים שונים בהתאם לסוג ולעבודה בפועל, ולכן, הצורך לדבר עם כמה חברות הוא גדול מאוד.

דשא מלאכותי יכולה לשדרג מאוד כל מקום בו הוא מותקן. הוא נותן לוק נקי יותר, הוא מייפה את החלל בבית או בעסק ונותן הרגשה נעימה יותר. הכי חשוב – הוא פשוט מונע התעסקות מיותרת וקשה עם דשא אמיתי, שלרוב, לא משנה כמה משקיעים בו, הוא פשוט לא נראה טוב ולא מצליח לתת הרגשה נעימה ורצון לשבת עליו ולהשתמש בו.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב