דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים כבסיס להצלחה 

מאת    [ 26/02/2018 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1966 פעמים ]

שירותי ניקיון משרדים הם קריטיים להשגת מקום עבודה נקי, שמזמין לקוחות משלמים ונותן קרקע פוריה לעבודה לעובדים איכותיים. ישנם סוגים רבים ושונים של שירותי ניקיון שכדאי להכיר

היגיינה סביבתית היא אלמנט חשוב מאוד עבור הרבה אנשים. אנשים לא אוהבים להיות היכן שמלוכלך, לבטח אם הם צריכים להיות שם למשך זמן. משרדים מלוכלכים הם סיוט של הרבה מאוד עובדים, שרק רוצים לשהות במקום עבודה נקי ומסודר, על מנת שיוכלו לעשות את עבודתם, לקבל שכר וללכת הביתה.

המשרדים הומי אדם ונוטים להתלכלך, הן בעמדות האישיות, הן באזורים המשותפים וכמובן במקומות אשר מועדים יותר לפורענות – כמו השירותים והמטבח. אנשים פחות שמים לב לניקיון כאשר הם לא נמצאים בבית, מה שפוגע בחלק גדול מהעובדים האחרים, ואפילו, בדיעבד, גם בהם עצמם.

שירותי ניקיון משרדים הם חשובים ובלתי ניתנים להחלפה בכל משרד. אף עובד לא ינקה אחרי עצמו, ולבטח לא יבצע ניקיון מאסיבי יותר בשירותים ובמקלחת. המקרים יגיעו למשרד מדי יום, יבצעו ניקיון בסיסי ואם המעסיק ישלם יותר, יבצעו שירותים נוספים שישאירו את המשרד נקי וללא רבב. אסור לשכוח שהמשרד משמש לעיתים לא רק את העובדים, אלא גם אורחים, והוא צריך להיראות ייצוגי בכל עת.

מחשבה מערכתית

כאשר לקוחות פוטנציאליים מגיעים למשרד ומחפשים לעשות עסקים ולחתום על חוזים, יש להם ציפייה מינימלית מהמארחים. המשרד צריך להיות נקי ומסודר, ולשדר רצינות. משרד מלוכלך יכול לפגוע משמעותית בעסק ובערכי המותג שהוא מחפש. לכן, חברת ניקיון משרדית היא קריטית גם במחשבה מערכתית, ולא רק נקודתית.

חברות שמעניקות שירותי ניקיון משרדים מסוגלות לתת סוגים שונים של שירותים ולכן חשוב מאוד בתור בעל עסק להבין מה למעשה רוצים להשיג. יש שירותים של ניקיון בסיסי, כזה של מטבח, שירותים והחלפת שקיות זבל, וכמובן שמפה אפשר רק לעלות. אפשר להשיג שירותים של ניקיון רהיטים, ניקיון שטיחים ואפילו ניקיון "פסח" אשר נעשה בשעות הערב, כאשר כל העובדים בבית וקל יותר לנקות.

המטרה הסופית היא להשיג משרד נקי במיוחד וכזה שימשוך לקוחות משלמים ועובדים איכותיים, אשר יקבלו את הדרייב לבצע את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. יותר נעים להיות במשרד נקי וכשמקבלים משהו טוב, מחזירים משהו טוב. הסוד לעובדים מרוצים מתחיל בבסיסו בעמדות עבודה נקיות ובמשרד היגייני שיאפשר להם להתרכז בתוצאת שלהם ולא להתרגז מהעובדה שהפח לא מפונה או שאי אפשר להיכנס לשירותים בגלל הריח הרע במקום.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב