דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטרייה בשניים: כל מה שרציתם לדעת על חתונות חורף 

מאת    [ 19/02/2018 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2305 פעמים ]

 איך בוחרים שמלה עבור חתונה בינואר? מה כדאי להכין לצילומי חוץ עבור חתונות חורף? איך להפוך אולם אירועים במרכז הארץ לממלכת חורף קסומה? 

בימים החמים נדמה שכל שבוע נוחתת אצלכם הזמנה לחתונה אחרת. כל אולם אירועים וכל גן אירועים מתגאים בתאריכים תפוסים ומשוריינים מראש, וביטולי הגעה של מוזמנים הם עניין שכיח למדי בגלל נסיעות לחו"ל או היעדר בייביסיטר, או כי יש להם ביומן חתונה אחרת במקביל. 

החורף, אם כך, הוא זמן מצוין לסגור תאריך עם אותו גן אירועים לטעמכם או אחד מיני אולמות אירועים וחתונות בו התאהבתם, מבלי שאף אחד יתפוס לכם את התאריך, שלא לדבר על כך שעריכת חתונה בינואר, בדצמבר ובפברואר לרוב קצת נוחה יותר מבחינה תקציבית. ולא פחות חשוב: חתונת חורף היא כה מיוחדות, בזכות העונה הכל כך לא ישראלית. אז איך נערכים עבור חתונה בחורף, אתם שואלים? הנה להלן עצות שכדאי להכיר וליישם בארגון חתונת חורף:

דאגו שיהיה חם ונעים גם ביום גשם קר 

אומנם, אם הולכים על אולם חתונות מזג האוויר לא יהיה קפוא, אך באולם גדול ללא חימום מספק יהיה פחות נעים. במיוחד אם בחרתם דווקא גן אירועים עם סגירת חורף או כיסוי באוהל אירועים (גם אם רק לחופה ולקבלת הפנים בלבד), כדאי לברר האם יש עבורם אמצעי חימום (למשל פטריות חימום) כדי לדאוג לתחושה חמימה ונעימה בכל שלב של האירוע. 

במקומות פתוחים כמו קבלת פנים הנערכת בלב גן אירועים, חשוב לסגור מראש עם צוות המקום אלטרנטיבות ליום גשום – או מעבר פנימה אם התחזית קודרת, או קירוי של המקום. 

חשוב לא פחות לוודא שיש גנרטור גיבוי למקרה של הפסקת חשמל דווקא בערב החתונה. אומנם בשנים האחרונות החורף פחות ופחות סוער, אך תמיד טוב להתכונן לכל צרה ולמנוע מפח נפש ביומכם המיוחד. אל תגידו לי זה לא יקרה, מפני שחתונה כוללת הפסקת חשמל היא אירוע שאף אחד לא ישכח - אבל לא מסיבות חיובית, לצערנו.

בחירת שמלה לחתונת חורף 

אם בחרתם אולם אירועים סגור ומחומם היטב, אין צורך לעשות שום פשרות לגבי שמלת הכלה – יהיה חם בפנים בדיוק כמו בקיום חתונה באפריל או ביוני. אך עדיין כדאי לדאוג לעליונית אופנתית ומרשימה לכל מקרה שלא יהיה, כמו גם לדרך עד פתח האולם ולצילומי החוץ. יש עליוניות כה מרהיבות היוצרות מראה דרמטי ומיוחד יותר משמלת כלה קיצית, ושרוולים ארוכים נשפכים או מתחרה יכולים להיות שיחוק בלתי רגיל - כך שבמקום לחשוש מהחורף אפשר לאמץ אותו ואת האפשרויות שהוא נותן לך לשדרג את הלוק בלבוש ואקססוריז שבקיץ לא באים בחשבון. 

עיצוב חתונות חורף 

כאמור, אם מתחתנים במקום סגור הרי שהעונה אינה חייבת להיות שיקול בבחירת העיצוב. אך לחורף יש יתרונות וייחוד שאפשר לאמץ: פרחי חורף עונתיים מרהיבים (רקפות למשל), עיצוב במוטיבים של חורף ושלג עם נורות קטנות ונוצצות, ומראה הרבה יותר דרמטי וירוק אם הולכים על גן אירועים ועל חתונת שישי בצהריים חורפיים. 

צילומי חוץ בחתונה בחורף 

מעוניינים בצילומי חורף דווקא עבור חתונה בינואר במרכז הארץ? דאגו לערוך אותם שבוע מראש, ושריינו גם תאריך אלטרנטיבי למקרה שסופה קשה תפקוד את ישראל. אל תשכחו ביגוד נוסף, כמו עליונית ואפילו צעיף מגניב, גם כדי שלא תסבלו מהקור וגם כי אינכם רוצים לחלות בשבוע החתונה. נצלו את תנאי האור היפים של החורף, ובעיקר את השקיעות הדרמטיות יותר, ושלבו מוטיבים חורפיים כמו מטריות מעוצבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב