דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים יעילים לעיצוב עלון 

מאת    [ 18/02/2018 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1887 פעמים ]

במילים פשוטות, פלייר הוא סוג של עלון הכולל מידע שיווקי מודפס. אנשים בעיקר נוהגים להשתמש בשני סוגים של עלונים - אלה שמודפסים בשני הצדדים ואלו שמגיעים גם עם קיפול לשם הבלטה על פני יתר העלונים שיכולים להימצא במיקום אחד ספציפי. אנשים, עסקים וארגונים משתמשים בעלונים משני הסוגים למטרות רבות. השימוש העיקרי שלהם הוא במתן מידע בעל ערך שיווקי לאנשים רבים ככל האפשר.

עלון בעל מראה מושך לא נועד רק על מנת לערוך היכרות עם קהל היעד, אלא יכול גם לתת אמינות רבה ליחיד, חברה או ארגון בשעת הפצה. לכן זה חשוב לבחור ולייצר את העיצוב הנכון בכל פעם מחדש. הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכל בעל עסק לעשות את זה אפשרי.

 

1. להעלות קונספט ומבנה טובים

לפני שאתם אפילו מתחילים ליצור את העיצוב של הפלייר, אתם צריכים ליצור את הרעיון המרכזי שבו על ידי קביעת המטרה העיקרית של הפלייר. האם זה להציע מידע על החברה, המוצרים או השירותים שבה? האם זו הזמנה לאירוע, לסמינר או לכנס? האם אתם רוצים להביא מידע לציבור בנושאים מסוימים? מטרת החוברת תהיה בעלת חשיבות רבה עבור העיצוב. רשמו את המילים המדויקות שצריכות להיות בעלון ובחרו מבנה שיהיה מתאים לכל אלה בצורה טובה.

 

2. השתמשו בכותרות ותמונות

על מנת שכל הפצה של פליירים תהיה יעילה, יש צורך לארגן את המידע בצורה פשוטה כדי לתת לאנשים במהירות רבה לקרוא את כל המידע שהוא מכיל. אף אחד לא ירצה לקרוא גוש גדול של טקסט קטן בפיסת נייר זעירה. השתמשו בכותרות כאשר אתם משנים נושא או קו מחשבה. השתמשו בתבליטים כדי להדגיש את הנקודות העיקריות. אפשר לעשות שימוש בתרשימים כדי להראות עלויות ולהסביר נתונים. תמונות יעילות מעבירות אלף מילים ומכאן מוטב להשתמש בתמונות בצורה חופשית.

 

3. השתמשו בנייר איכותי

אם אתה רוצה כי הפלייר שנבחר להפצה יתבלט למשך זמן רב, אתם צריכים להשתמש בנייר באיכות טובה. ישנם סוגים רבים של נייר הדפסה כולל נייר מובלט, נייר מבריק, נייר מנילה ועוד. הדפסת פלייר דורשת נייר חזק ועמיד. מקבלי העלונים בעת הפצה יעריכו את איכות הנייר שבו בחרתם להשתמש, ויש להניח כי ישמרו אותם אם הם באמת טובים.

 

4. צרו עלון מעניין

הצד הראשון של העלון שלכם יהיה גורם מפתח לגבי האם אנשים ייקחו את העלון הזה שלכם או לא. אתם צריכים להפוך את הכותרת מושכת ככל האפשר. שמרו את זה קצר, פשוט ומפתה.

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב