דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנה ליולדת 

מאת    [ 24/01/2018 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3034 פעמים ]

בעבר כאשר רצינו לקנות מתנות ליולדות, אז היינו מסתפקים במתנות בסיסיות שהיו יכולות להתאים לה בעיקר או מתנות בסיסיות לתינוק. לשמחתנו הרבה, היום אנחנו יכולים לבחור בין מגוון רחב של מתנות שיכולות להתאים ליולדת לבין מגוון רחב ומיוחד של מתנות אשר יכולות להתאים לטיפול בתינוק. לרשותנו עומדים היום הרבה יותר כלים להשוואה ולסקירה של מתנות מצד אחד, ומצד שני, עומדות לרשותנו הרבה יותר אופציות לרכישה.

מרבית האנשים לא נוהגים להבחין בין מתנה ליולדת למתנה לתינוק שזה עתה נולד, הרי כל מתנה שיכולה לעזור בטיפול בתינוק בטווח זמן קצר או ארוך, היא בדיוק כמו מתנה ליולדת עצמה, לכן אין שום מניעה לקנות ליולדת מתנה שלא תשרת אותה באופן אישי אלא תתאים לטיפול בתינוק או שיהיה זה משהו שהיא תשתמש בו לצרכיו בלבד. הרי בוודאי בחודשים הראשונים אם לא בשנים הראשונות, אחד הם, האם והתינוק.

אנחנו יכולים למצוא, כאמור, שורה של רעיונות למתנות עבור יולדת ועבור התינוק. בחלק הבא של המאמר אנחנו נבחן כמה רעיונות כאלה, חלקם בסיסיים, אחרים קצת יותר מורכבים. חשוב לשים לב, חלק מהמתנות יכולות להתאים הן ליולדת והן לתינוק בטווח זמן מסוים, ולעיתים לא באופן מיידי אחרי הלידה. אצלנו הבחירה איזה סוג מתנה נרצה לקנות ליולדת או לתינוק.

רעיונות למתנות עבור יולדת ותינוק

המתנה הבסיסית ביותר שאנחנו יכולים לקנות ליולדת היא כמובן מארזים של שוקולדים וממתקים אחרים, מדובר על מתנה בסיסית אשר בדרך כלל נהוג להעניק ליולדות שאנחנו לא בקשר קרוב איתן, כמין מתנת נימוסין בעת הביקור שלנו אצלה. זו מתנה שיכולה להיות מאוד מרשימה ויכולה לשרת את היולדת, בין אם באופן אישי ובין אם כשהיא מארחת אנשים.

מתנה אחרת שיכולה להתאים ליולדת, זה יום פינוק, בין אם מדובר בפינוק אסתטי או פינוק אחר אליו היא תוכל ללכת כשתחזור הביתה עם התינוק.

מתנה אחרת, קצת יותר מורכבת היא חבילת מוצרים לתינוק. מדובר על מתנה שכוללת מגוון מוצרים שיכולים לשרת את היולדת כשהיא מטפלת בתינוק, החל מבקבוקים, מוצצים, חיתולים, ביגוד, ועוד שורה של אמצעים. כמובן שכל דבר יתאים לשלב מסוים בטיפול. יש יתרון במתנה זו, שכן היא חוסכת לאם לא מעט כסף.

מתנה קצת יותר מיוחדת היא שמיכת עיטוף לתינוק. מדובר במתנה ייחודית מאחר וניתן להשתמש בה לאורך תקופה ארוכה של מספר שבועות, זו מתנה שניתן לעשות בה שימוש לצרכים שונים, בין אם בשביל להרדים את התינוק, להרגיע אותו כשהוא בוכה או לצורך טיפול בגזים. אפשר למצוא מגוון רחב של שמיכות עיטוף בצבעים ובעיצובים שונים.

מתנה אחרת שיכולה להיות מאוד שימושית, היא עיצובים לחדר. במקום שהאם תצטרך לקשט את החדר כך או אחרת, אפשר פשוט לקנות מגוון רחב של עיצובים שמתאימים לחדר תינוקות ולחסוך ליולדת עבודה רבה. 

שי גראוב - הדרכה וייעוץ שינה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב