דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן מוצאים תמונות יהדות מותרות לשימוש 

מאת    [ 29/12/2017 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2477 פעמים ]

רשת האינטרנט מלאה בתמונות מכל הסוגים אבל למעשה אין לנו כל זכות לעשות שימוש במרבית התמונות הללו כיוון שהן עם זכויות יוצרים של הצלמים שלהן.

כאשר תמונה נמצאת ברשת האינטרנט ללא היתר מוגדר מראש לעשות בה שימוש, ואתם תעשו בה שימוש, ולו הקטן ביותר, הרי שאתם חשופים לתביעה של עשרות אלפי שקלים, אף ללא הוכחת כל נזק, מצד בעל זכויות היוצרים.

מצב זה מביא את כולנו לחפש אחר תמונות שיש הרשאה לעשות בהן שימו שחופשי וכאלו ניתן למצוא בשני דרכים עיקריות – אתרים של תמונות חופשיות ללא זכויות יוצרים או עם זכויות יוצרים חופשיות לשימוש ברמה כזו או אחרת ואתרים למכירה של תמונות עם זכויות יוצרים, כאשר לאחר הקנייה ניתן לעשות בהן שימוש בהתאם להרשאה שקיבלתם.

במידה ואתם מחפשים אחר תמונות חופשיות לשימוש וללא עלות ניתן לגלוש לאתרים הללו: PIXABAY.COM , PEXELS.COM, FRREPIK.COM, PICJUMBO.COM . אתרים אלו נחשבים למובילים בתחום והם אמינים ועם היצע גדול מאוד של תמונות.

במידה ואתם מחפשים היצע תמונות רחב עוד יותר ובעיקר תמונות איכותיות הרבה יותר אז כדאי לחשוב על אתרי תמונות למכירה של תמונות ואלו המובילים שבהם: SHUTTERSTOCK.COM, 123RF.COM, DREAMSTIME.COM, DEPOSITPHOTOS.COM .

אתרים חינמיים או כאלו שהתמונות בהם בתשלום הם אתרים עם היצע מרשים ורחב של תמונות המותרות לשימוש אבל לנו כיהודים בכלל או ישראלים בפרט יש לפעמים מחסור בתמונות ספציפיות המתאימות עבורנו. לשם כך קיימים אתרים מקומיים המתמחים בתמונות יהודיות בעלות הקשר ישיר לדת היהודית ואו לישראל.

תמונות יהדות קיימות בכל האתרים שהוזכרו אך ההיצע במרבית המקרים קטן יחסית גם כאשר מדובר על תמונות חגים יהודיים או תמונות ספציפיות יותר רבנים, ישיבות, חרדים וכדומה. תמונות כאלו ניתן למצוא בצורה טובה הרבה יותר באתרי תמונות מקומיים המתמחים בסוג כזה של תמונות יהודיות ולאו דווקא בהיצע תמונות מכל הסוגים.

אתרים מקומיים כאלו מציעים שפע של תמונות יהדות מכל הסוגים ובין השאר תמונות בתי כנסת, תמונות כותל מערבי, תמונות פורים, תמונות פסח, תמונות רבנים, תמונות לש מתפללים ועוד היצע רחב המחולק על פי ההקשר שלו למי שמחפשים תמונות יהודיות ולאו דווקא תמונות כלליות.

אתרים אלו מציעים את התמונות בד"כ למכירה ולא בחינם אבל מדובר על תמונות ייחודיות הרבה יותר ועם דיוק ספציפי לצורך שלכם בתמונות שכאלו. המחירים במרבית המקרים לא יותר יקרים מאלו של האתרים הבינלאומיים כך שכדאי מאוד לבקר באתרים המקומיים הללו.

אלי גולד - כתיבת תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב