דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסא גלגלים ממונע - לחיים טובים יותר 

מאת    [ 11/12/2017 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2511 פעמים ]

תהליך ההנגשה במדינת ישראל נמצא בתהליך. בינתיים, חשוב שלכל אדם מוגבל יהיה כסא גלגלים ממונע שיוכל לעזור לו להתנייד בקלות

התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות היא לא פחות ממדהימה. כל תחום חווה התפתחות והתקדמות, אך בתחום העזרה לציבור הנכה והמוגבל נעשית עבודה מאומצת יותר. לרוב, הטכנולוגיה עוסקת בפינוקים לעצלנים, אך בתחום המדובר אלו הם טכנולוגיות חשובות שעוזרות לאנשים לשכוח את המוגבלות שלהן. ציבור האנשים הנכים, שהמזל לא האיר לו פנים, מקבל סיוע טכנולוגי שמטרתו להקל עליהם ולהפוך אותם לניידים ולשמחים יותר.

כיסאות גלגלים יוצאים מדי שנה לשוק ואנו רואים יותר ויותר דגמים משופרים וקלים לשימוש. כסא גלגלים ממונע הוא שיפור משמעותי מאוד עבור אנשים רבים, שנאלצו עד לא מזמן להשתמש בכסאות ידניים. מדובר בכיסאות קלים לשינוע, מונעים ע"י סוללה נשלפת, אורך החיים שלהם ארוך והם אמינים ומציגים דינמיות קריטית למשתמש.

השליטה של כסא גלגלים ממונע נעשית על ידי ג'ויסטיק, שעוזר מאוד לאנשים המוגבלים גם בגפיים העליונות ויכול לעזור להם להגיע ממקום למקום ללא עזרה חיצונית. כיסאות גלגלים ממונעים באים עם יתרונות רבים, ביניהם קלות אחסון,  קלות שימוש והתאמה לכמה סוגי משטחים. אנשים המוגבלים בתנועתיות שלהם יכולים להרגיש שווים ולהגיע למקומות שהיה להם קשה מאוד להגיע אליהם בעבר.

איכות על גלגלים

הכסאות החדשים והאיכותיים הללו עשויים מאלומיניום ושוקלים מעט מאוד ביחס לכיסאות הישנים. מדובר במשקל קל מאוד באופן יחסי למכשיר הכולל מנוע ובטריה. בכל הכסאות יש מושבים נוחים, איזורי אחסון וכמובן גלגלים איכותיים ועמידים. ניתן להשיג כסא גלגלים ממונע בהרבה מאוד חנויות, ואפילו באינטרנט באתרי יד שנייה. חשוב לבחון היטב את הכסא, ובעיקר האם המשתמש יוכל להשתמש בו בקלות, לאור הנכות או המוגבלות שלו. על המחיר והעלויות אפשר לדבר בלאחר כל הבדיקות הראויות.

הכסאות של היום הם יותר מותאמים למשתמש. אפשר לשחק עם המידות, לשים כריות שונות ולקבל ג'ויסטיק עם מגוון פונקציות. בנוסף, יש רמות שונות של מוגבלות, ולכן ההתאמה חשובה מאוד, שכן כסא אחד לאו דווקא יתאים לצרכים של כל אחד. הטכנולוגיה מספיק מתקדמת כדי להעניק לאנשים המוגבלים חיים נוחים ולהשוות את הנוחות שלהם לאנשים שאינם מוגבלים. זה מתחיל עם כסא גלגלים ממונע נוח, אותו אפשר לנייד בקלות, לאחסן בקלות וכמובן, למנוע גניבות בעזרת שליפת הסוללה. בישראל עושים מאמצים רבים כדי להנגיש כל מקום, אך זה תהליך שעדיין נמצא בעיצומו. לכן, החובה היא למצוא את הכסא המתאים על מנת להעניק חיים נוחים למי שצריך זאת.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב