דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיסרון שבמחשב נייד 

מאת    [ 26/11/2017 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2096 פעמים ]

המחשבים הניידים הפכו מזמן למכשירים החשמליים הנפוצים ביותר בבית. המחשבים הנייחים הפכו לנחלתם של מתכנתים וגיימרים בעוד הטלפונים הסלולריים והטאבלטים הנפוצים גם הם לא נותנים את המענה הכולל. עם מחשב נייד אפשר לשבת בכל מקום בבית ולעבוד, לשחק או סתם לשוטט באינטרנט מבלי הצורך להיות מקובעים למקום מסוים.

לאור השימוש הנרחב והנפוץ במחשבים הנייחים, הם נוטים לייצר הרבה תקלות בחומרה ובתוכנה. שימוש מוגבר במחשבים נייחים יגרום לבלאי בסוללה ובהאטה מסוימת בתוכנה עם הזמן. בנוסף, המחשב שנמצא בתזוזה כל הזמן גם נמצא בסכנת נפילה, מה שמעמיד את החומרה שלו בסכנה ובמיוחד את המסך.

מסכי המחשב הניידים נוטים להישבר לא מעט. כאשר מזיזים את המחשב ואת המסך המתקפל הרבה, מקבלים מסכים שבורים שזקוקים לתיקון. המסכים הללו עמידים, אך עד רמה מסוימת וברור שאם יהיה מגע ישיר עם הרצפה, המסך יישבר. כאשר מחפשים לתקן את המחשב, צריך לחפש מעבדה איכותית וכזו שתעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, מבלי "לעבוד" על הלקוח.

לשים לב

יש הרבה מאוד מעבדות מחשב ברחבי הארץ, וחלקן, כמו הרבה עסקים פרטיים, הן לא אמינות. כמו כל מוסך או מעבדה לתיקון טלפונים סלולריים, יש הרבה מקרים של אי שביעות רצון מצד הלקוחות לגבי הטיפול בבעיה, זמן התיקון, הנכונות לעזור וכמובן – המחיר. עם זאת, כיום הכוח הוא בידיים של הלקוח ובעזרת האינטרנט – הוא יכול לבדוק בדיוק לאיזה מעבדה הוא הולך.

הרשת מספקת לנו את האפשרות לדרג ולבקר כל בית עסק לטוב ולרע וכל אחד צריך להשתמש בכלי הזה לפני שהוא נותן את המסך שלו לתיקון. תיקון מסך למחשב נייד זוהי תקלה נפוצה מאוד ואפשר למצוא הרבה מאוד מידע עליה ברשת.

כאשר מחפשים מעבדה טובה שמבצעת תיקון מסך למחשב נייד צריך לשים לב לכמה דברים: ראשית, יש לבדוק לגבי האמינות של המעבדה והיכולת שלה להיות הוגנת מול הלקוח. יש מעבדות שמתעסקות בתוכנה נטו, וכאשר מדובר במסך מחשב, יש צורך לפנות למעבדה שעוסקת בחומרה. בנוסף, אפשר למצוא מידע על התמחור של העבודה, על הזמן שלוקח לבצע אותה ואפילו לגבי בונוסים של משלוח עד הבית או עד מקום העבודה.

מעבדה טובה היא מעבדה שיודעת שהיא עובדת עבור הלקוח ולא עושה לו טובה ובנוסף, מתמחרת בצורה הגיונית לעבודה שהיא עושה. מסך מחשב נייד הוא חשוב מאוד עבור הרבה אנשים והמעבדות לא צריכות לנצל זאת כדי לתמחר בצורה גבוהה מדי.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב