דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבתים החכמים הם העתיד 

מאת    [ 22/11/2017 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1445 פעמים ]

הבתים החכמים כבר נמצאים בהמון בתים של ישראלים שכבר נמצאים בשלב הטכנולוגי הבא. אפשר לעשות זאת בעצמכם, אך עדיף להתקין בית חכם בעזרת איש מקצוע

הסרטים העתידניים תמיד לימדו אותנו שנוכל לשלוט על כל מכשיר חשמלי בעזרת הקול שלנו או אפליקציות כאלו ואחרות. זה אמנם עוד לא נפוץ, אך הבתים החכמים כבר נכנסו לישראל בכל מיני דרכים והם משפרים את חייהם של המון ישראלים שיכולים לעשות אין ספור פעולות מבלי לקום מהספה.

הבתים החכמים נמצאים בהמון בתים שמבינים כיום את החשיבות של העניין ומנגד, לא מבינים איך חיו בעבר. שכחתם את המזגן דולק? קליל אחד בסמארטפון והוא נסגר. רוצים להדליק דוד בדרך חזרה הביתה בגשם השוטף? עוד קליל אחד ואתם מסודרים. וזוהי רק ההתחלה, חכו שתבינו אילו דברים אפשר לעשות כשאתם נמצאים בבית.

מרבית הבתים החכמים נשלטים בעזרת קול. אפשר למחוא כפיים כדי להדליק את האור, ולהגיד לטלוויזיה להידלק. האפשרויות הן בלתי מוגבלות ולא רחוק היום בו לא נצטרך לקום כלל מהספה בשביל לעשות פעולות חשמליות. איך זה נעשה? ובכן, ניתן לחבר כמעט כל מכשיר חשמלי לחיבור מיוחד הנקרא "האב" והוא זה שקולט את הפקודה ומעביר אותה אליו.

להסתנכרן על הכל

ההאבים והחיבורים נמצאים במגוון רחב של חנויות ובתור לקוח, יש שתי אופציות מרכזיות. או לקנות את ההאבים והחיבורים במיוחד ואז להתקין אותם לבד, או לשוחח עם אנשי מקצוע שיהפכו את החוויה לקלה הרבה יותר. הרי להתעסק עם טכנולוגיה מתקדמת כל כך זה לא משהו שכל אחד יודע לעשות ולפעמים עדיף פשוט לשים את הראש אחורה ולראות איך אנשי המקצוע עושים זאת נכון.

כאשר מבררים על בית חכם מחיר ועלויות מגלים שלא מדובר בעסק יקר כל כך. ההאבים הם מכשירים פשוטים יחסית והחיבורים יכולים להיות עניינים של כמה עשרות שקלים. עם זאת, הקושי הוא כמובן בהגדרה ובהרכבה, אשר יכולים להיות מתסכלים מאוד עבור האדם הפשוט מהישוב. יש צורך בהגדרות מסובכות שכוללים סינכרוני קול וסנכרון מול הטלפונים הסלולריים ולשם כך, עדיף להשתמש במקצוענים.

הבתים החכמים קרובים מאוד להשתלט על החיים שלנו ולשנות אותם לחלוטין. הצורך לקום מהספה או להשתמש בשלטים בתוך הבית יחלוף מן העולם במהרה. הטלפון הסלולרי, שהוא גם כך כלי מרכזי בחיינו, יהפוך למרכזי עוד יותר כאשר נוכל לתפעל מכשירים חשמליים בבית מבלי לקום מהכורסא. הצטרפו לטרנד עכשיו, בררו על בית חכם מחיר ועבודה והזמינו איש מקצוע שיסדר לכם את הבית החכם ויצעיד אתכם אל עבר העתיד.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב