דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון חתונה מושלמת 

מאת    [ 29/09/2017 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3075 פעמים ]

תכנון החתונה אינו דבר פשוט ובדרך כלל זוהי תקופה מאוד מלחיצה. כאשר אתם מתכננים חתונה אתם צריכים לחשוב על מספר רב של דברים ולנסות לשמור על ארגון בצורה הגבוהה ביותר על מנת שלא תפספסו שום דבר שאתם רוצים בחתונה.

אולם או גן אירועים?

הדבר הראשון שאתם צריכים להתחשב בו זה בחירה של אולם אירועים או גן אירועים. כמובן שישנם מקומות שמאפשרים שילוב של הסגנון ועושים את הקבלת פנים במקום חיצוני ואילו את המסיבה עצמה, אוכל ושאר הדברים בתוך אולם סגור. כאשר כבר בחרתם את הסגנון שאתם רוצים צריך לבחור את האולם או הגן הספציפי ולבדוק באיזה תאריך אתם רוצים לעשות את החתונה והמקום פנוי.

קייטרינג

ברוב המקרים הקייטרינג אינו בעיה גדולה לבחירה מפני שרוב החברות מציעות פחות או יותר את אותו תפריט. כמובן שלכל אחד יש את השף שלו ולכן הטעמים קצת שונים אבל החבילה הכללית הינה דומה מאוד. ישנם קייטרינגים יותר קטנים עם אפשרות להרכיב תפריטים מאוד מיוחדים דבר שיגרום לאירוע להיות קצת יותר מיוחד. במידה ומדובר בחתונה עם כמות אורחים קטנה הדבר גם משתלם כללית ואינו מעמסה גדולה מדי. חשוב ללכת לטעימות עם אנשים נוספים ( נסו להביא כמה שיותר אנשים שאתם רוצים להתחשב בדעתם) על מנת לנסות להגיע לתפריט המושלם לחתונה שלכם.

דברים נוספים שצריך לבדוק

תקליטן - התקליטן חייב להיות מותאם לסגנון האנשים באירוע. כאשר מדובר בחתונה צעירה עם הרבה אנשים צעירים שאוהבים לחגוג עד אמצע הלילה כדאי מאוד להביא תקליטן אשר ידע להרים את האנשים מהכסאות ולגרום להם לרקוד ולשמוח. כאשר מדובר בחתונה של אנשים יותר מבוגרים שמעדיפים מוזיקה ישראלים ורגועה מומלץ לבחור תקליטן שיכיר את הסגנון והמוזיקה הישראלית. השוני בין הסגנונות הוא גדול ולכן חתונה עם תקליטן לצעירים לא בהכרח תתאים לתקליטן ותיק עם העדפה למוזיקה ישראלית בחתונות.

אטרקציות מיוחדות - כל חתן וכלה רוצים שהחתונה שלהם תהיה הכי מיוחדת, ניתן להזמין הדפסה על חולצות לחתונה בכמות שתתאים לחברים הקרובים והמשפחה הם ישמרו על זה להרבה מאוד זמן. לדוגמא ניתן להדפיס לאח של החתן חולצת: " היפה בלבן עשי לי אחיין". ניתן כמובן להביא אטרקציות נוספות כמו מגשי צייסרים מעוצבים עם תמונות של החתן והכלה, מגנטים ואפילו מתנות מיוחדות לאורחים בעיצוב אישי שיהיה רק שלכם.

בר אלכוהול - כאן הבחירה אינה קשה במיוחד, מרבית החברות המספקות שירותים של בר אלכוהול נותנות את אותן המלצות. מומלץ לקחת איתכם חבר אשר מבין באלכוהול ויודע במה לבחור על מנת לבחור את הבקבוקים והשתייה היותר משובחים אשר יחולקו רק לקרובים שלכם ולאניני הטעם.

בר מתוקים בר פירות - אחת האטרקציות שהפכו לטרנד בשנים האחרונות הינה בר מתוקיםבר פירות, לאחר הארוחה החברה שתספק לכם את השירות הזה תגיע אליכם עם מגשי פירות או מגשים של קינוחים מתוקים מיוחדים. תוכלו לבחור האם לחלק אותם לשלוחנות או להעמיד בר ברחבת הריקודים על מנת המתוקים והפירות יגיעו לכולם.

 

TamirT




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב