דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רצפת פי וי סי חשובה לבטיחות 

מאת    [ 20/09/2017 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 2042 פעמים ]

בריאות הילדים חשובה לנו מאוד וכדי לייצר הגנה מושלמת, יש ללכת למקומות בהם פי וי סי לרצפה הוא סטנדרט. גם בחדרי כושר רצפה רכה היא חשובה מאוד לבטיחות

בביטחון חשוב מאוד לא לחסוך, במיוחד במקומות בהם יש ילדים או אנשים המועדים לפורענות. ילדים קטנים אינם יציבים, נוטים ליפול והגוף שלהם שברירי יותר מאדם בוגר. לכן, כדי למנוע אסון, במקומות המיועדים למשחק ילדים צריך להתקין פי וי סי לרצפה כדי לייצר הגנה אפקטיבית ומקיפה. רצפת פי וי סי היא רכה יותר מרצפה רגילה, ויכולה לרכך נפילות ומעידות.

בכל מקום בו יש ילדים, כמו ג'ימבורי או גינות ציבוריות, הדבר האחראי לעשות הוא להתקין פי וי סי לרצפה לרווחתם של הילדים. עם הרצפה גם אפשר לשחק בכל מיני דרכים וצורות. אפשר להתקין פי וי סי לרצפה בצבעים שונים ובצורות שונות וליצור חלל צבעוני המתאים לילדים. אפשר גם לבצע הדפסות ואפילו רק לרצף חלק מהרצפה, לא את כולה, בכדי לחסוך בעלויות.

אפשרויות עיצוביות נרחבות

האפשרויות העיצוביות של פי וי סי לרצפה הן גדולות ואפשר ליצור בולטות ונראות בעזרת עבודה נכונה והתקנה איכותית. כשמחליטים להתקין רצפת pvc, חשוב לעשות זאת בעזרת אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים שמודעים לכל הבעיות, האפשרויות והניואנסים הקטנים. התקנה של הרצפה על ידי אנשים שאינם מנוסים יכולה לגרום לנזק עבור המקום או גרוע מכך, עבור הילדים.

כאמור, פי וי סי לרצפה הוא אפקטיבי לא רק לילדים, אלא גם למתעמלים ואנשים העובדים בחדרי כושר. בחדרי הכושר יש צורך בפי וי סי לרצפה לאור המשקל הכבד של המכשור והמשקולות במקום. רצפה רגילה עלולה להישבר ולהיסדק, ולכן צריך להיערך בהתאם ולמנוע גם שם פציעות של אנשים שעושים פעילות אירובית ואנאירובית. הרצפה יכולה להיות אפקטיבית גם בחדרי פעילות נוספים בחדר הכושר, כמו חדר מתיחות או ג'ימבורי. הרי הרבה יותר נוח לשבת על משהו רך מאשר רצפה קשה וקרה.

פי וי סי לרצפה הוא פרקטי בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר בגן לילדים, חדר כושר או בית עסק הדורש טאץ' עיצובי. רצפת pvc היא פתרון נהדר, בטיחותי, זול יחסית וכזה שישמור על הרצפה וייתן לה מראה מעניין. לא רחוק היום בו נראה רצפת pvc בכל מקום פעילות לילדים וחדר כושר, ואפילו בהרבה מאוד משרדים. כרגע עוד מדובר בהמלצה בלבד, אך בעתיד זה יהיה הסטנדרט ובתקווה, אפילו החוק היבש.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב