דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכב לכל אחד 

מאת    [ 30/07/2017 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2658 פעמים ]

בעידן של היום, שבו כמעט לכל דבר ישנה איזה שהיא המצאה טכנולוגית המשפרת לנו את החיים בצורה משמעותית. ציבור גדול באוכלוסייה שאינו יכול לנהוג ממגוון סיבות בין אם מדובר בסיבות רפואיות או מפאת גיל, מעדיף להתנייד בעזרת קלנועית חשמלית שבעזרתה המשתמשים שומרים על עצמאותם, ואינם זקוקים לעזרה מאף אחד על מנת להגיע ממקום למקום.

לציין כי כלי רכב זה, מומלץ לשימוש למרחקים קטנים, בין אם מדובר בנסיעה בשטחי קיבוץ, נסיעה לבקר משפחה או חברים במרחק קצר מהבית, בנוסף ישנה חשיבות למשטח עליה הקלנועית נוסעת בין אם מדובר במשטח סלול או לא. בדרך כלל הציבור שבוחר להשתמש בקלנועית זו, מתקשה מאוד בכל הקשור לתנועה רגלית ולכן הוא מחפש אלטרנטיבות שישמור על איכות חיים גבוהה ככל האפשר.

כיום, ישנו מגוון גדול מאוד שממנו ניתן לבחור איזו קלנועית חשמלית אתם מעוניינים לרכוש. בין אם מדובר בקלנועית עם גגון או בלי, גודל המנוע של הקלנועית, הצבע שלה ועוד. אמצעי זה, משמש את המשתמשים בו ככלי רכב לכל דבר ועניין, יחד עם זה חשוב לציין כי אין כל צור בהוצאת רישיון נהיגה, ותשלומי ביטוחים שוטפים במשך אחזקה ושימוש בקלנועית.

במהלך השנים, חלה התקדמות בכל הקשור לקלנועית ובאופן השימוש בה. אם בעבר הקלנועית הייתה כלי רכב מסורבל וכבד, כיום המצב אינו כך. היום, רוב הקלנועיות ניתן לקיפול וקלות מאוד לסחיבה, וזאת בשל ההבנה כי הציבור המשתמשים זקוק לכל העזרה שהוא יכול לקבל באחסון וסחיבת הקלנועית.

יתרון משמעותי נוסף הקיים בקלנועית הינו החסכון העצום בעלויות התחזוקה והתפעול בהשוואה לכלי רכב זול ככל שיהיה. תחילה נבחן את ההשקעה ברכישה הראשונית בין קלנועית לכלי רכב, ברור לכולנו כי ההבדל בסכומים הינו עצום. בהמשך, אחזקת כלי רכב מצריכה מאתנו השקעה כספית שוטפת עבור ביטוחים, דלק, טיפולים במוסך ועוד, לעומת זאת, הקלנועית אינה מצריכה כלל השקעה על דלק וביטוחים, והטיפולים בה הינם נדירים ובעלות נמוכה מאוד.


שמירה על היקרים לנו

הקלנועית מעניקה ליקרים לנו מכל, את ההרגשה כי למרות גילם ומצבם העצמאות שלהם אינה נלקחת מהם, ובמרבית הפעילות השוטפת הינם יכולים לדאוג לעצמם. יחד עם זאת, עלינו לדאוג ולתזכר את היקרים לנו שעושים שימוש בקלנועית כי עליהם להקפיד ולציית לכל התמרורים וחוקי התנועה ובכך להקטין את הסיכוי שלהם להיפגע מתאונת דרכים במהלך הנסיעה, הקלנועית נתפסת בעיני הנהגים ככלי רכב לכל דבר וזאת בשל העובדה כי הינו נוסעת באופן קבוע על הכביש.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב