דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה במקצוען מעניקה ראש שקט 

מאת    [ 24/07/2017 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2403 פעמים ]

שיפוץ בית העסק שלנו, הינו תהליך שיש להשקיע לו מחשבה רבה ולבחון מספר רב של אלטרנטיבות לפני שמחליטים על כיוון כזה או אחר. בעלי העסק רוצים שעיצוב בית העסק שלהם יהיה מזמין וישדר נעימות כלפי הלקוחות שירצו להיכנס שוב ושוב לבית העסק. בעלי עסקים רבים, מבינים כי בנושא זה עליהם להשקיע ולבחור לעבוד עם אנשי מקצוע וחומרי גלם מהשורה הראשונה הקיימים בשוק כיום,

על מנת להפוך את תהליך העיצוב של בית העסק לקל ופשוט יותר, עסקים רבים בוחרים לעבוד עם מעצב פנים איכותי ומוכר בשוק. איש מקצוע זה יכול לסייע רבות, החל מתהליך התכנון הראשוני של מראה החנות על הנייר טרם תחילת השיפוץ ועד קשר יום יומי עם הספקים ואנשי המקצוע הנוספים שעתידים לקחת חלק בפרויקט השיפוץ.
יתרון נוסף, בעבודה עם מעצב פנים הוא הקשר הקרוב שיש לו לאנשי מקצוע מובילים הקיימים בשוק, בזכות קשר זה, בעלי העסקים יכולים להיות רגועים ולדעת כי הם יקבלו חומרי גלם הטובים ביותר שקיימים בשוק, וכי כלל אנשי המקצוע יהיו מעוניינים להעניק להם את השירות הטוב ביותר, הכל כדי לשמר את הקשר הטוב שלהם עם מעצב הפנים ושימשיכו לעבוד ביחד על פרויקטים נוספים.

עסקים רבים, מעדיפים תחילה לא לשכור את שירותי מעצב פנים מתוך מחשבה שהם יכולים לדאוג לעיצוב העסק בעצמם, בין אם מדובר בקשר הרציף ולעיתים הלא נעים עם אנשי המקצוע, ועד בחירת הצבע לקירות הקיימים בחנות. מהר מאוד בעלי עסקים אלו מבינים כי מדובר בעסק לא פשוט בכלל וכי ההתעסקות שלהם עם עיצוב החנות גוזלת מהם זמן יקר שהם היו מקדישים לקשר הרציף שלהם עם לקוחות וקידום החברה, ובשלב זה מחליטים לפנות למעצב פנים, שידאג לכל תהליך השיפוץ מא' עד ת.


איך בוחרים מעצב

כיום, השוק בישראל רווי מעצבי פנים והבחירה ביניהם הינה לא פשוטה. טרם הבחירה במעצב הנכון, עליכם לדעת לעשות מספר שלבים עוד טרם הפגישה עם מעצב כזה או אחר. השלה ראשון הוא לדעת בדיוק איך אתם רוצים לעצב את החנות שלכם, ומה המסר אותו תרצו להעביר ללקוחות שלכם. השלב הבא הוא לדעת את התקציב אותו אתם יכולים להשקיע על מנת לאתר מעצב פנים שיספק את הסחורה ויעמוד בדרישות התקציב שתקבעו לו.

כעת לאחר שקבעת את גובה התקציב לעיצוב, והבנת בדיוק מהו המסר אותו תרצו להעביר, עליכם לפגוש מספר מעצבי פנים במהלך הפגישה עימם מומלץ בחום, לראות עבודות קודמות של המעצב כך תוכלו להתרשם האם אתם אוהבים ומתחברים לעבודה שלו.

עליכם לזכור כי אמנם המעצב הוא בעל הניסיון והידע המוקדם, אבל אתם יודעים הכי טוב מכולם מה נכון ומדויק עבור העסק שלכם. מעצב טוב הוא מעצב שמבין כי עליו לשתף פעולה עם הלקוחות שלו ולא לכפות עליהם לבצע דברים בניגוד לרצונם.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב