דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מעולם אחר 

מאת    [ 23/07/2017 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2767 פעמים ]

הגיע החופש הגדול, הזמן שהילדים שלנו בבית ואנחנו צריכים לחפש רעיונות יצירתיים לשעשע אותם, ולהעביר איתם את הזמן. הורים רבים מעידים כי במהלך חודש אוגוסט מתגלה הקושי העיקרי, מפני שזהו חודש ללא קייטנות, גנים לילדים הצעירים. משפחות רבות מנצלות את ימי החופשה האלו בחודש אוגוסט לטובת יציאה לטיול משפחתי מגבש ומהנה.

לאחרונה החל טרנד חדש של משפחות שבוחרות לטוס ליעדים אקזוטים ומיוחדים מלאי טבע וצמחיה, בשונה מהמוכר לנו בטיולים ברחבי ערים מרכזיות באירופה כגון: לונדון, ברלין, מילאנו וכו'. אחד מהיעדים האקזוטים האלו הינו מדגסקר, האי מדגסקר ממוקם ביבשת אפריקה, ונחשב בעיני רבים כגן עדן לחובבי החיות והטבע. במסגרת טיול למדגסקר תוכלו לראות ולטייל ביערות מרהיבים, לטייל בתוך שמורות טבע שצמוד אליהם מהלכים להן חיות בצורה חופשית. כמובן כמו בכל אי מסוג זה, החופים הפזורים באי הינם מרהיבים ומעניקים למטיילים מקום מנוחה לאור יום ארוך של הסתובבות ברגל.

אנשים רבים נרתעים מלהזמין טיול למדגסקר בשל הקושי בהגעה לאי, יש צורך בהזמנת טיסת קונקשיין והמתנה בשדה התעופה עד ההגעה. יחד עם זאת, כל מי שביקר באי מעיד כי מדובר במקום קסום, וכי הוא רק מחכה לאפשרות שתהיה לו להגיע לבקר בו שוב. התושבים המתגוררים ברחבי האי, מודעים לעובדה כי תיירות הינה מקור הכנסה מרכזי עבורם ולכן הינם שמחים לקבל ולעזור לכל התיירים, הקשר למול התושבים במקום מוסיף פן ייחודי וחשוב במהלך הטיול.

ישנם מספר יעדים מרכזיים שחובה לבקר בהם במסגרת כל טיול וטיול במדגסקר כגון: הפארק הלאומי אנדאסיב, שבו תוכלו לראות מגון רחב מאוד של בעלי חיים ייחודים למקום. יעד נוסף שאסור לפספס באי הינו שמורת הצינגי, מדובר בשמורת טבע שהוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת טבע. הטיול בשמורה זו הינו ייחודי וכולל נופים עוצרי נשימה, וטיול על גשרים תלויים בין שתי גבעות. יעד אחרון שבו נוכל למצוא את החיה המסמלת את האי הינו "אי הלמור" שבו נוכל לראות מקרוב את הלמור המככבת בסדרת סרטי מדגסקר.

הנחיות למטייל הישראלי

איך אפשר בלי החלק הזה, הנחיות ספציפיות לנו המטיילים הישראלים. תחילה נחזור על הנחיות הבטיחות המוכרות לכולנו, עדיפות כי במהלך הטיול ננסה להצניע את העובדה כי אנו ישראלים, ולא נסתובב עם חולצות בכיתוב בעברית. יש להקפיד כי אנו מקבלים אשרת כניסה למדגסקר טרם ההגעה לאי, אחרת לא נוכל להיכנס ונחזור הביתה בבושת פנים. יש להקפיד על קבלת כלל החיסונים הדרושים טרם ההגעה, דגש הוא על חיסיון המלריה.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב