דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 שיטות שונות להרוויח כסף באינטרנט 

מאת    [ 18/07/2017 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2768 פעמים ]

כסף הוא ללא ספק המשאב היקר ביותר כיום אחרי בריאות וגם כזה שיכול לעזור לנו להשיג אורח חיים טוב יותר, בריא יותר ואיכותי יותר, מה שיסייע לנו לחיות בצורה מיטיבה לאורך יותר שנים ואף לטפל בעצמנו במקרי חירום, לדוגמה כאשר נדרשים בניתוח יקר (דבר שאנשים רבים אינם יכולים לאפשר לעצמם). על מנת להשיג כסף כיום אנשים רבים פונים אל האינטרנט במטרה להרוויח הכנסה נוספת או עיקרית ואצל חלק מאותם אנשים זה אפילו הופך לכדי עסק של ממש.

להלן 4 שיטות באמצעותן תוכלו להרוויח כסף באינטרנט:


    • אימון ולימודים – אם יש לכם תחביב או תחום התמחות מסוים תוכלו להפוך אותו למכונת כסף שתכניס לכם מזומנים באופן כמעט פסיבי. כמובן שצריך לבנות תשתיות מצוינות ולשווק נכון את הקורסים והספרים שתבנו, אך כאשר אלה יעמדו תוכלו בהחלט להכניס כסף באינטרנט ממכירתם. פעם אחת תכתבו ספר או תצלמו את עצמכם לסרטוני ווידיאו אשר ירכיבו קורס דיגיטלי של כמה שעות – ותוכלו למכור אותם לאורך שנים. כך למשל כל מי היודע לנגן על גיטרה או כלי נגינה אחר יוכל ללמד זאת באמצעות קורס דיגיטלי, אדם המתמחה בירי בחץ וקשת יוכל ללמד ירי מתקדם בחץ וקשת, אנשים המתמחים בבישול יוכלו לכתוב ספר מתכונים או למכור סרטוני הדרכה להכנת מתכונים מסוימים.


    • אתר אינטרנט – זוהי מילה מאוד כללית למה שאתר יכול לעשות. ישנם אנשים המקדמים את האתר שלהם לכדי מאות או אלפי כניסות ייחודיות ביום ומוכרים שטחי פרסום או מרוויחים מפרסומות PPC ויש אנשים המקימים אתרים המקדמים שירות מסוים בדמי מנוי חודשיים או שנתיים.


    • שירותי פרילנסינג – אם יש לכם יכולת כתיבה טובה או שלמדתם תוכנות גרפיות כמו פוטושופ, אם אתם יודעים לצייר, לקריין או כל דבר אחר שיכול להיות מועיל בשירותי פרילנסינג באינטרנט – תוכלו להרוויח מזה כסף. גם אנשים שאין להם ניסיון יוכלו ללמוד במהירות את התחום מהאינטרנט עצמו ולהתחיל להתנסות ולהרוויח כסף. תוכלו אפילו לבצע שיחות מכירה לחברות מסוימות שישלמו לכם לפי זמן או מכירות. כדי לקבל מושג לגבי האפשרויות השונות להכנסה מפרילנסינג תוכלו להיכנס לאתר כמו XPLACE או FIVERR ולצפות בקטגוריות האפשריות למציאת עבודה בתחום.


    • מכירות – הכוונה כאן היא לא למכירות בטלפון אלא דווקא למכירת מוצרים באתרי סחר אלקטרוני כמו איביי או אמזון. יש המרוויחים גם מאתר כמו אטסי אשר פחות גדול מהקודמים שהזכרנו אך גם נחשב לאתר מצוין למכירת דברים שייצרתם בעצמכם, כמו אומנות, עבודות יד וכד'. באיביי ובאמזון אפשר למכור הכול, מדברים חדשים ועד יד 2 וכמעט בכל תחום שקיים כיום.


מרקטינג פוסט - הנו המגזין הישראלי לשיווק ועשיית כסף באינטרנט וכולל תכנים, מוצרים וכלים שונים בתחום המעשירים את הידע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב