דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעקב וידאו בבית העסק 

מאת    [ 29/06/2017 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2408 פעמים ]

הבדלים בין המצלמות השונות
 
רקע כללי
 
אנו חיים בעידן של קדמה טכנולוגית ומגוון המוצרים האלקטרוניים העומד לרשותנו הוא גדול מתמיד. כאשר מדובר במצלמות וציוד דיגיטלי נלווה המגוון הוא גם כן רב ועצום, קיימת כמות בלתי נדלית של דגמים שונים המשמשים אותנו הלקוחות למטרות שונות, עקב זאת, ישנם הבדלים בין המצלמות.
 
הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את סוג המצלמה אותה ברצונך לרכוש לצרכים שלך. במקרים רבים אנשים מתבלבלים מהמגוון או מהכוונה בלתי מקצועית של אנשי מכירה ורוכשים מצלמות שאינן מתאימות להם, בין אם מדובר במקרה של מצלמה שלא עומדת במבחן התוצאה ובין אם מדובר במצלמה מתוחכמת יתר על המידה מדובר בקניה לא חכמה ולעיתים קרובות בבזבוז כסף שלא לצורך.
 
בחירה נכונה – התאמת המצלמה לצרכים שלכם
 
כאמור, תחום הצילום, וביחוד תחום המעקב והאבטחה טומן בתוכו מגוון רחב ביותר של אופציות שמאפשר לכל לקוח למצוא את המוצר שהולם את צרכיו בצורה הטובה ביותר. ניתן לקבוע בוודאות כי מעט סבלנות והשקעה יביאו אתכם למציאת הדגם המתאים לצרכים שלכם, כל שיש לעשות הוא לקבוע מספר פרמטרים על פיהם ניתן לבחור את המצלמה למעקב וידאו בבית העסק
 
יש להחליט מהו גודל המצלמה המבוקש, מצלמות קטנות וקלות הניתנות להסתרה המצלמות באיכות גבוהה יעלו ביוקר יחסית למצלמות גדולות מאותה קבוצת איכות הצילום, לכן אם גודל הוא איננו בעל השפעה ישירה יש לבחור מצלמות הגדולות יותר על מנת לחסוך בכסף. לעומת זאת אם גודל הוא גורם חשוב עבורכם כדאי לא לוותר על איכות הווידאו והשמע ולשלם את התוספות על מנת ליהנות מרמה גבוהה גם במצלמות קטנות.
 
חשוב גם לבחור את נפח כרטיס הזיכרון של המצלמה כיוון שלו השפעה ישירה על מחיר המצלמה. במידה ברצונכם לצלם לאורך שעות ארוכות ולאחסן את המידע על גבי המצלמה עצמה יש לבחור בכרטיס זיכרון בעל נפח רב שיעניק לכם ביטחון כי כל המידע הנדרש נשמר, לעומת זאת במידה והמידע המצולם עובר ישירות לשרתים ממוחשבים אין צורך בכרטיס זיכרון גדול וניתן לחסוך.
 
בכל מקרה מומלץ לא להתפשר על איכות תמורת מחיר, התפשרות מסוג זה גוררת עמה מגוון רחב של תקלות ואכזבות שאין ברצונכם לפגוש.

בחירה נבונה שמשנה חיים

כאמור, למצלמות מן הסוג הזה שימוש נרחב בבתים בהם ישנם תינוקות או זקנים אשר נתמכים על ידי מטפל סיעודי. קשה לתאר את ההבדל העצום בין מטפל שרוכש כבוד למטופל שלו, דואג לו ורוצה בטובתו לבין מטפל שלא בא לעבוד אלא בא "לעבודה". על מנת למנוע פגיעות נפשיות וחלילה פגיעות בנפש מומלץ מאוד להתקין מצלמות למטפלות בכמה מקומות מרכזיים בבית ולדגום את היחס והטיפול בקרובינו.

כמו בכל תחום אחר כך גם בנושא המצלמות למטפלות, אין תחליף לאיכות ורמת ביצועים גבוהה. רבים בוחרים להתפשר על איכות תמורת הטבה כספית, על מנת להימנע מתקלות טכניות שונות בחרו במצלמה איכותית שתשרת אתכם נאמנה ותשרוד זמן רב. זכרו כי מטרתה לשמור על קרוביכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב