דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית בית פרטי בשיטת הבניה המתקדמת 

מאת    [ 12/04/2017 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2183 פעמים ]

המונח בניה מתקדמת הוא למעשה מונח המתייחס לכמה סוגים של טכנולוגיות בניה המאפשרות בניית מבנים קלה, מהירה וידידותית לסביבה. שיטה זו קיימת כבר שנים רבות, אך רק בשנים האחרונות החלה לחדור גם לענף הבניה הישראלי, ולהוות מתחרה משמעותית לשיטת הבניה המסורתית.

בראשית דרכה בארץ שימשה שיטת הבניה המתקדמת בעיקר לבניית מבנים מסחריים וציבוריים כמו משרדי מכירות, חנויות, כיתות בבתי ספר ועוד, אך בשנים האחרונות משמשת השיטה גם לבניית בתים פרטיים, ומהווה אלטרנטיבה לשיטות הבניה המסורתיות גם בשוק של הדיור צמוד הקרקע.

 

מהי שיטת הבניה המתקדמת?

 

כאשר מדברים על בניית בית פרטי בשיטת הבניה המתקדמת, מתכוונים למעשה להחלפת שלד הבטון וקירות הבלוקים של הבניה המסורתית בשלד עשוי קורות פלדה בשילוב עם רצפת בטון, ולוחות רב שכבתיים עמידים ובעלי יכולת בידוד תרמי גבוה במיוחד. בשיטה זו, חלקי הבית מיוצרים מראש במפעל החברה על פי תוכנית, ולאחר מכן מורכבים ישירות באתר הבניה.

 

מדוע לבנות בית פרטי בשיטה זו?

 

בניית בית פרטי בשיטת הבניה המתקדמת טומנת בחובה יתרונות רבים:

מהירות הבניה - בניית בית פרטי בשיטת בניה מתקדמת מקצרת באופן משמעותי את משך הבניה: תוך 6 חודשים בממוצע עד לקבלת המפתח לבית.

עמידות ובטיחות - בזכות הגמישות והאלסטיות של שלד המבנה, הבית עמיד יותר בפני רעידות אדמה. שימוש בחומרים מעכבי בערה על גבי קירות המבנה הופכים את המבנה לעמיד גם בפני שריפות.

חסכון בעלויות תחזוקה - בית הנבנה בשיטת הבניה המתקדמת הוא בית מבודד יותר מבחינה תרמית, מה שמאפשר חסכון משמעותי בחימום הבית בחורף ובקירור בקיץ. בנוסף, בזכות השימוש בחומרי הבניה האיכותיים ביותר הבית אינו סובל מהתופעות המוכרות של בתים הנבנים בבניה מסורתית כמו סדקים, התפוררות, עובש בקירות וכדומה, ונחסכות עלויות של תיקונים ותחזוקה.

בניה ירוקה ושקטה - בניית בית פרטי בשיטת הבניה המתקדמת מתרחשת כמעט כולה במפעל, עובדה המסייעת להפחתה משמעותית של פסולת הבניה וחוסכת את מטרדי הרעש והלכלוך המלווים את הבניה המסורתית. כמו כן, בשיטת בניה זו נעשה שימוש בחומרי בניה ידידותיים לסביבה.

בניה איכותית וגמישה - שיטת בניה זו מבטיחה ביצוע מדויק ורמת גימור גבוהה במיוחד בשל העבודה המבוקרת במפעל. כמו כן מאפשרת השיטה גמישות תכנונית רבה יותר מאשר בבניה קונבנציונלית, וזאת בזכות השימוש בחומרי בניה קלים.

 

לסיכום, אם אתם מתכננים בניית בית פרטי בזמן הקרוב, ואתם רוצים בית נוח, יציב, מעוצב בהתאם לדרישות שלכם, אשר ייבנה במהירות ובלי כל הכאב ראש של פועלי בניין, כלי רכב כבדים, לכלוך ורעש - הרי ששיטת הבניה המתקדמת היא הדרך המהירה והבטוחה ביותר לקבל את מבוקשכם.

מאמר זה נכתב באדיבות ארוסי מבנים - בניה מתקדמת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב