דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשיתי כבר מלא דברים כדי להיכנס להריון למה שהפעם זה יעבוד לי 

מאת    [ 10/01/2017 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3763 פעמים ]

חלק מהנשים שמגיע אלי כבר מיואש לגמרי כי הן ניסו כבר כל כך הרבה אפשרויות, עצות, סגולות, ועדיין דבר כזה טבעי כמו הריון לא קורה אצלן. מרוב ייאוש הן משוטטות באינטרנט כדי לחפש 'נס' שיביא להן הריון, אבל באמת בפנים הם כבר נורא סקפטיות לגבי שזה אפשרי. אם המצב הזה מוכר לך, אני מזמינה אותך לקרוא עד סוף המאמר.

אחת הסיבות לתחושת הייאוש יכולה להיות עובדה שאת מנסה כל דבר שאת שומעת. מנסה פעם-פעמיים, חושבת שזה לא עוזר ומחפשת את הדבר הבא שיביא לך נס. בעצם את קופצת, ולא באמת נותנת אמון והולכת עד הסוף בדרך מסוימת.

יש שני דרכים -  דרך שלי ודרך רגילה. בעצם הדרך הרגילה אומרת כך 'אם את לא מצליחה להיכנס להריון במשך שנה-שנתיים אז תלכי לעשות בדיקות. גם אם בדיקות תקינות וגם אם לא – אישה מתחילה תהליך שבעיני נקרא 'אם הריון לא קורה מעצמו, בואו נעשה ניצור אותו בכוח' – הורמונים, הזרעות, הפריות'. תהליך הזה מביא המון תסכול ואכזבות ופחד מתעצם.

בדרך שלי אני אומרת – בואי נעצור ונחשוב. הרי כל דבר שהשגת במלחמה – האם נהנית ממנו, האם אחרי המלחמה הרגשת מלאת אנרגיות ושטוב לך או מרוקנת? בעצם כדי לבטל את הצורך ב'מלחמה על ההיריון', אני בודקת מה גורם לכך שאת לא נקלטת להריון.

לכל אחד מאיתנו יש הרגלי חשיבה שונים.

הנה דוגמה מעשית להרגלי חשיבה שונים: הזכרי באירוע שהוא היה משמח עבורך. אני רוצה שתדמייני אותו לפרטי פרטים, איפה היית, עם מי, מה לבשת. כשאת נמצאת במחשבה שלך שם – איך את מרגישה, אילו תחושות עולות בך?

ועכשיו את מוזמנת לחשוב על ההיריון שאין לך, אם עשית טיפולים שלא צלחו – תזכרי בהם. איך את מרגישה עכשיו, אילו תחושות עולות בך?

מכיוון שחשוב לי שתרגישי טוב, לפני שנמשיך אני רוצה שתחזרי על החוויה החיובית.

ועכשיו הסבר – מאחורי כל חוויה יש סיפור שהוא בלתי נשמע. אם הסיפור הוא חיובי – זה יגרום לתחושות חיוביות, ואם סיפור הוא שלילי – יגרום לתחושות שליליות. בדרך כלל אנחנו לא מודעים לסיפור, אלא אנחנו חיים ביומיום וזה נראה כך: כועסת, מתרגשת, עצובה, כועסת, זועמת, שמחה כו'. אנחנו לא חיים אלא מופעלים על ידי טריגרים מבחוץ – שגורמים לנו להרגיש כך או אחרת.

אם ההיריון שלך יוצר אצלך תחושות שליליות סימן שיש שם דפוס חשיבה אוטומטי – סיפור כלשהו שאת מספרת לעצמך – וגורם לך לתחושות אלו.

אז תדעי לך שאת יכולה להיכנס להריון למרות הסיפור, אבל הסיפור הזה הוא חי וקיים ולא נעלם מעצמו, הוא פשוט יצוץ במקומות אחרים. ובשביל לבטל אותו וכדי להפסיק להרגיש דברים בצורה אוטומטית – צריך לעבור תהליך שינוי.

לסיכום, את לא יכולה לדעת מה יעזור לך או לא להיכנס להריון. יחד עם זאת הפעם יש לך אפשרות לעבור שינוי, להתחיל להרגיש תחושות חיוביות כלפי הניסיון להרות, כלפי עצמך, כלפי גופך.

חדש! שיחת אבחון חינמית, בשביל לבדוק איך אני יכולה לעזור לך. לפרטים לחצי על הקישור     http://bit.ly/2haYxay




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב