דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות והחסרונות שבבניית גדרות אלומיניום 

מאת    [ 16/12/2016 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1299 פעמים ]

תחימה וגידור הבית משמעותית וחשובה כמעט כמו עיצוב הבית עצמו. קיימות אופציות עבודה עם חומרי גלם שונים המשמשים ליצור גדרות לתחימת הבית כמו לשמשל אבן או עץ. בשנים האחרונות גדרות אלומיניום הופכות פופולריות ביותר. נציג לפניכם את יתרונותיהם הרבים.

גדרות אלומיניום בהשוואה לגדרות עץ

ההשוואה בין עץ לאלומניום בעצם מתבקשת מאוד ולכן נתייחס אליה גם כאן. העץ כחומר גלם מגיע משלל זנים , צבעים ומרקמים וכמובן שאופציות העבודה איתו הן רבות. למרות זאת אחד החסרונות המשמעותיים של העץ והוא בהתאמה היתרון באלומניום הוא כי עץ דורש תחזוקה רבה ולא תחזוקה זאת ובמצב של הזחנה מצבה של הגדר  להיראות באמת נורא. לעומת זאת , כפי שהזכרנו כבר האלומניום ידוע בעמידותו וזה גם יתרונו העיקרי. אין צורך בתחזוקה, שיוף, צביעה וכו'. כיום ישנם עצים שזמן חייהם ארוך יותר אך למרות זאת עץ הוא עץ והעץ דורש טיפול.

 היתרונות בבניית גדר אלומניום

היתרון המשמעותי ביותר הוא עמידות החומר. האלומניום הינו חומר עמיד במיוחד בפני בלאי בשל פגעי מזג האויר כמו גם בשל עומסי משקל שונים. לכן, גם ברמת התחזוקה האלומניום הוא חומר מוביל. עמידותו מול מפגעים גבוהה ולכן אינו דורש תחזוקה מרובה לאורך השנים כמו גם בהשוואה לחומרים אחרים משך חייו ארוך יותר. עוד יתרון משמעותי הוא כי האלומיניום הינו חומר בטיחותי ברמה הגבוהה ביותר. למרות שמדובר בחומר קליל שלכאורה נראה שברירי , האלומיניום הינו חומר חזק ויציב שניתן להוות בסיס למשקלים שונים. מבחינה עיצובית, האופי העיצובי הוא אין סופי. קיימים שלל צבעים ומרקמים. ניתן לשלב בין האלומניום וחומרים אחרים בכדי להגיע לתוצאה המבוקשת.

חסרונות העבודה באלומניום

כמו בכל דבר גם כאן נכנסים מספר חסרונות. חשוב לציין שבאופן כללי היתרונות עולים על החסרונות. הטענה העיקרית נגד עבודה עם אלומיניום היא כי בניגוד לעץ לדוגמא האלומניום נתפס כחומר המשדר קור. כלומר, בתים שהקו העיצובי שלהם הוא יותר כפרי נוטים לבטל את העבודה עם האלומניום כי לכאורה הוא נחשב חומר שמתאים יותר לבתים בקו מודרני. למרות זאת, חשוב להבהיר כי עבודה נכונה עם החומר בשילוב עם חומרים אחרים יכולה ליצור התאמה אידאלית לטעם ולסגנון הלקוח. בעצם העבודה עם האלומניום דורשת תכנון נכון של בעל המקצוע ושל בעלי הבית ויכול להוביל לתוצאות מרהיבות.

לסיכום

גדר פרגולת אלומניום נחשבת אמינה מאוד ומבטיחה את שביעות רצון הלקוח שנים קדימה. ישנן מספר פעולות שיבטיחו את אורך חייה של הגדר פרגולה. קודם כל ישנם להיוועץ באנשי מקצוע מיומנים. במידה והלקוח מתכוון להתקין לבדו את הגדר פרגולה מומלץ להיוועץ עם מומחה מהחברה ממנה הוזמן החומר.

לאב ווד הינה חברה לעבודות עץ ועבודות אלומיניום. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח כך שהעבודה שתתקבל תממש את החזון. נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או רעיון. צוות לאב ווד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב