דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירות בחול - להתאמץ ולהרוויח 

מאת    [ 14/11/2016 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2170 פעמים ]

מכירות בחו"ל - להתאמץ ולהרוויח

עבודה במכירות בחו"ל, או במכירות בכלל, היא בדרך כלל עבודה לא קלה. עבודה במכירה בהחלט מתאימה לפרופיל מאוד מסוים של אנשים. תכונות שבדרך כלל עוזרות להצליח בתפקידי מכירה הם תושייה, אסרטיביות, שירותיות, יכולת וורבלית וכמובן - רעב למכירות. אולם בעבודה במכירות מעבר לים דרוש גם יכולו נוספות כמו - יכול לתקשר בשפה זרה, יכולת ניהול זמן ולוגיסטיקה, "עצמאיות בשטח" ולעתים גם נכונות למאמץ פיזי לצד עבודה ממושכת לאורך היום.

אז למה המוני ישראלים נוהרים לעבוד במכירות בחו"ל?

עבודה בחו"ל בהרבה מהמקרים מתגמלת יותר כלכלית מעבודה בארץ, במיוחד עבור צעירים שעדיין לא רכשו מיומנות והכשרה כלשהי המאפשרת להם להשיג עבודות מקצועיות עם תקרת שכר גבוהה יותר. בעוד שעבודה במכירות בחו"ל, לרב, לא דורשת הכשרה כלשהי, אלא רק רצון עז לעשות כסף, ולהיות איש העולם הגדול.

לרב, המשכורות הנן גבוהות משמעותית ביחס למשכורות הממוצעות בארץ. גובהה של המשכורות נגזר הרבה פעמים מכמות המכירות בפועל של העובד עצמו (שבדר"כ חושב על המכירה הבאה והמכירה שאחריה) .

כמו כן, עבודה בחו"ל זאת הזדמנות מצוינת ל"סמן וי" וליהנות ממחיה בתרבות אחרת, נופים אחרים, ארכיטקטורה, חיי חברה, ובאופן כללי - לגור בחו"ל לתקופה ממושכת ולהרגיש את הציביליזציה בנ"צ אחרת בגלובוס.

עבודה במכירות בחו"ל היא יחסית נפוצה. מחיפוש פשוט בגוגל תגלו כי המון חברות מציעות עבודות מכירה שונות בחו"ל - לרב עבודה בעגולות, אבל יש גם עבודות מכירה בחנויות ועוד וריאציות.

מה נמכור אם נעבוד בחו"ל?

הצע המוצרים הוא מבהחלט מגוון, ומשתנה בהתאם לטרנדים של הצרכנות המקומית של המדינה בא תעבדו או בהתאם לעונתיות (קיץ, חג המולד וכו'). אבל בכל זאת יש "גרעין קשה" של מוצרים אותם כנראה ימשיכו לשווק לעד ללא שום קשר למיקום או עת כמו: ציורי שמן, צעצועים, תכשירי קוסמטיקה, צעצועים ומשחקים למיניהם.

איפה מומלץ לעבוד בחו"ל?

בהחלט תשובה אינדיבידואלית לכל אחד מאיתנו, ומורכבת מרצונות ומשיקולים כלכליים, רגשיים ועוד. אז הרבה פעמים השיקול העיקרי הוא באמת כסף, או ייצר ההרפתקנות של חלקינו חפץ  לנסות את מזלו במדינה זרה שם יחיה, ירוויח וייהנה עד שיימאס. כמובן שיש עוד מסכת שיקולים ארוכה הנגזרת מהקווי אופי ושיקולים פנימיים וחיצוניים כאילו או אחרים. 

אם נסכם את הדברים - עבודה בחו"ל בתחום המכירות היא עבודה קשה אך מתגמלת כלכלית, יש עצה מכובדת של חברות שישמחו להעסיק אותכם אם אתם חפצים בדבר ומוכנים לעבודה מאומצת לצד חוויות, ממון כלכלי מכובד ושהיה ממושכת במדינה אחרת.

 

רפי גרף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב