דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש בשקיות ידידותיות לסביבה לעסקים 

מאת    [ 12/10/2016 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2347 פעמים ]

כולנו מודעים היום היטב לחשיבות השמירה על הסביבה, האחריות לשמירה על הסביבה וצמצום הנזקים הנגרמים לסביבה חלה על כולנו. שקיות פלסטיק הן מוצר בסיסי, אנחנו לא מקנים להן כל חשיבות אך כאשר הן חסרות אנחנו מבינים כי שקיות פלסטיק הן תוסף המאפשר לנו לחיות את חיינו בנוחות. ידעתם כי שקיות פלסטיק הומצאו בארצות הברית בשנות השלושים? ידעתם כי שקיות פלסטיק זולות יותר משמעותית בהשוואה אל שקיות קרטון או שקיות פלסטיק מתכלות?

הבחירה בשקיות ניילון מתבססת לרוב על שיקולים של עלויות, הפלסטיק זול, עמיד, נוח לשימוש ומאוד זמין. רוב בעלי העסקים בוחרים היום שקיות פלסטיק לשימוש לאריזת המוצרים, על אף הפופולריות הרבה של הפלסטיק אנחנו כאן היום בכדי להציג בפניכם אופציה אחרת, אנחנו כאן בכדי להציג שקיות קרטון כאופציה לשימוש בבתי עסק וגם הדפסה של שקיות ממותגות.

ייצור של שקיות פלסטיק

את שקיות הפלסטיק שאנחנו מכירים כל כך טוב מייצרים משאריות של נפט כאשר החומר עליו מתבסס ייצור של שקיות פלסטיק הוא חומר עמיד אשר אינו מתכלה. שקית פלסטיק זקוקה ל-500 שנים בטבע בכדי להתפרק בעצמה. נציין כי קיימים היום גם סוגים של ניילון המאפשרים מחזור מהיר יותר, שקיות אשר מהווה סכנה פחותה לסביבה. אין ספק כי שקיות קרטון הן בחירה ידידותית יותר לסביבה, יש הטוענים כי שקיות קרטון הן הבחירה השפויה.

ידעתם כי שקית ניילון המתעופפת לה בתמימות ברוח ממקום למקום עלולה להחדיר רעלים אל האדמה, אל מקורות המים ולפגוע חמורות בבעלי חיים? המחקרים מגלים כי 100,000 בעלי חיים לערך מתים בכל שנה כתוצאה של חנק בעקבות בליעת שקית ניילון. אם עדיין לא השתכנעתם לעבור להשתמש בשקיות קרטון על פני שקיות ניילון מיד תשתכנעו.

שקיות פלסטיק ממוחזרות – האם הן פותרות את הבעיה?

אלו הן שקיות מתכלות המתפרקות בטבע הרבה יותר מהר בהשוואה לשקיות פלסטיק רגילות, אך יש לציין כי גם תהליך ייצור שקיות הפלסטיק הוא תהליך בעייתי לאיכות הסביבה. ייצור של שקיות פלסטיק מחייב שימוש בכמות גדולה של אנרגיה, דבר אשר יוצר זיהום אוויר ושימוש בכמות גדולה של מים. ככל שאנחנו צורכים יותר שקיות ניילון רגילות או מתכלות כך אנחנו מגדילים את זיהום האוויר והפגיעה בסביבה ובבעלי החיים.

מהו הפתרון?

הבשורה הטובה היא שיש פתרון, ניתן להחליף היום שקיות ניילון עם שקיות קרטון או שקיות בד רב פעמיות. אנחנו הלקוחות רשאים לבקש את בעלי העסקים לספק גם שקיות קרטון מתכלות או להצטייד מראש בסל קניות רב פעמי. יש לנו את הזכות והאפשרות לבחור שלא להשתמש בשקיות ניילון.

שקיות ממותגות לעסקים - שירות ומחירים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב