דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידוח ידני 

מאת    [ 06/09/2016 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2536 פעמים ]

קיימים מקומות קטנים בהיקף וגודל שלא מאפשרים הגעה של כלי רכב מכניים גדולים כדוגמת טרקטור. הרבה פעמים דווקא במקומות אלו יש צורך לביצוע עבודות שונות של חפירת בורות וכמובן שלא ידנית עם את חפירה חקלאי. מדובר על עומק בורות של 20, 30 מטרים לכל היותר והחל מ 2 מטר במינימום. אלא בורות קטנים לשימושים בהיקפים קטנים. הקוטר שלהם נע בין 30 ס"מ עד למטר אחד. נדרש שבמקום יהיה גובה של לפחות 2 מטר על מנת שיהיה אפשר להקים מגדל קידוח. דוגמאות הם חצרות פרטיים, גינות, בתי מגורים פרטיים ועוד. הפעולה נעשת על ידי הבאת מקדח מיוחד שמוחזק ידנית על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום. מדובר על עבודה מכנית שמחייבת רמת דיוק וזהירות גבוהים.

כאמור לצורך ביצוע הקידוח ידני מקימים מגדל קידוח שמורכב מרגליים מפלדה ואליו מחובר לוח מכאני וכבל שמטרתו לחזק את המקדח עצמו. הלוח המכאני מאפשר שליטה בעצמה של סיבוב המקדח והתנהלות המנוע שלו, שממוקם במרחק מהמגדל של המקדח. המנוע נמצא במקום מרוחק שונה מהמקדח מאחר במקומות קטנים אין מספיק מקום פנוי להימצאות של שניהם יחד לרוב. קידוח ידני הוא יעיל כי קטן יחסית ומתאים למקומות קטנים כאשר החיסרון הוא שהרבה נעשה ידנית ולכן זמן הקידוח קצת ארוך.

להלן דוגמאות לשימושים נפוצים לקידוח ידני:

  • בורות ניקוז - בתקופות חורף וחודשים שבהם יש משקעים רבים של גשמים. מצטברים הרבה מים. מים ורטיבות רבה יכולים לערער את יסודות המבנה. במיוחד בבתים פרטיים עושים בור ניקוז שאליו למעשה מנקזים את המים העודפים. קורה לעתים קרובות בבתים עם גינות פרטיות ומקומות עם נטיה להצפות.

  • בורות ספיגה - קורה שיש מקומות שאין להם תשתית מסודרת לשפכי ביוב. בור ספיגה מנקז אליו את השפכים היוצאים מהבניין ומתחבר לתשתית הביוב הקרובה שנמצאת בסביבה.

  • SPT בדיקות קרקע - בחיפושי נפט כפעולה מקדימה מבצעים בדיקות קרקע שטחיות לבדיקת סוג קרקע. צורך נוסף הוא בדיקת איכות קרקע למטרת בניה עתידית.

  • קידוח לכלונסאות - לפני תחילת בניה של מבנים חופרים בורות לצורך הנחת הכלונסאות. הן משמשות ליסודות המבנה לשם חיזוקו ויציבותו, מאפשרות פריסת משקל שווה של הבניין ומספקות למעשה חלק מיסודות חזקים לבסיס המבנה.

עבודות אלו דורשות מקצועיות, ידע טוב, ושיטות עבודה נכונות. אם לא יבצעו מספיק טוב המשך הבניה כולה יכולה להיות בסימן שאלה והקבלן יכול להפסיד את העבודה והפרויקט ישא בעלויות נוספות לתיקון המצב. לכן בחירת קבלן קידוח ידני עם ניסיון וותק משמעותית לקבלת עבודה איכותית. בקשו המלצות ובדקו עבודות קודמות.

צרו קשר עם שלמה חוינסון בעל וותק וניסיון בתחום קידוח ידני לקביעת פגישת ייעוץ עבורכם.


www.drill.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב