דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להריון ולידה 

מאת    [ 01/08/2016 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 6347 פעמים ]

טיפים להיריון ולידה: תה פטל מחזק את טונוס שרירי הרחם לקראת הלידה- יש להתחיל לשתות כ 6-4 שבועות לפני התל"מ.

להתחיל מכוס אחת ליום ולעלות בהדרגה לשלוש כוסות. תה סרפד - מכיל כמות ברזל גדולה. וגם יכול להגביר את כמות ייצור החלב. על מנת למנוע אבחנה מוטעית של מיעוט מי שפיר שתי לפחות שתי כוסות מים כשעתיים לפני הביקור אצל הרופא/ה שלך.

במקרה של מיעוט מי שפיר יש לשתות כל שעה כוס של חליטת תה סטיביה, שגורם ליצור מוגבר של מי שפיר והרבה מים.(יש יותר מקרים של מיעוט מי שפיר בחודשי הקיץ ולכן בתקןפה זו יש להקפיד לשתות יותר מהרגיל). כדי למנוע צרבות: - לאכול ארוחות קטנות תכופות. - ללעוס היטב ולאכול לאט - לא לשתות בזמן האוכל - סיגריות וקפה מחריפים צרבות - להימנע משכיבה מיד לאחר הארוחה.

אם יש צרבת: - ללגום יוגורט או חלב - "לעוף"-לשבת בישיבה מזרחית, להעלות ולהוריד את הידיים במהירות, להביא את גב כפות הידיים יחד כשהם מעל לראש 3 .ללעוס שקדים באיטיות. במקרה של מיעוט תנועות עובר אפשר לשתות קצת קפה שחור או לאכול קובית שוקולד-על מנת להעיר את התינוק.

צירים לא סדירים - שתיית חצי כוס יין אדום יכולה להרגיע צירים שאינם צירי לידה. למניעת עייפות בזמן הלידה אפשר לשתות חליטה של תה ג'ינג'ר. כדי לשמור על האנרגיה יש לקחת לגימות מדי פעם במהלך הלידה. להגברת האנרגיה יש לשתות כוס מלאה כל חצי שעה.

 לידה מתעכבת או יש לחץ דם גבוה במהלך הלידה אפשר להרפות בעזרת נשימות או ע"י הרפיות (למשל אלה שנלמדו בקורס היפנוברת'ינג ) טיפים לאחרי הלידה: כבר במשך ההיריון רצוי להפסיק לסבן ולמרוח את הפטמות בקרם לחות על מנת לשמור על השומן המופרש באופן טבעי מן הפטמה. לימונדה מששה לימונים במשך הימים הראשונים אחרי הלידה, תעזור במניעת או הורדת ערכי צהבת ילודים. כדאי מאוד להכין לקראת הלידה מנשא ערסול. מנשא הוא אחד העזרים היותר חשובים ומועילים עם תינוק קטן. החושך, התנוחה, הלחץ של המנשא על גוף התינוק, קול הלב של אמא, החום-כולם עוזרים לדמות תחושת רחם ועוזרים לתינוק לעבור באופן הדרגתי יותר לעולם שמחוץ לרחם . לעיתים ,כשלושה שבועות-חודש לאחר הלידה מתחילים להפריע לתינוק גזים במערכת העיכול . שומר הוא אחד הדברים האפקטיביים ביותר אשר יכולים להקל מאוד על כאבי הבטן של התינוק. שומר הוא גם אחד התוספים האפקטיביים ביותר לריבוי חלב אם. הכי טוב לאכול שומר טרי, אם זו לא העונה אפשר למצוא חליטות של תה שומר . סלט שומר: שורש שומר חתוך לרצועות דקו מיץ מלימון אחד או שניים. פטרוזיליה או כל צמח תבלין אחר-לפי הטעם (חוץ מנענע) מלח, פלפל, שמן זית. להשרות את רצועות השומר כשעתיים במיץ הלימון. להוסיף את הפטרוזיליה, המלח, הפלפל, שמן הזית ולערבב. שינה- בדר"כ רוב החודש הראשון עובר בהנקה.

שרון פלד


מדריכת הכנה ללידה רגועה ודולה תומכת לידה


http://www.pashut-laledet.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב