דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איטום גגות ביריעות ביטומניות 

מאת    [ 21/07/2016 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2245 פעמים ]

תקופת החורף מביאה לנו מי גשמים שזאת כמובן ברכה. המים נופלים ומטפטפים על גגות הבניינים כשהגג הוא החלק הרגיש שממנו למים יש גישה לחלקים אחרים בבניין. איכות איטום גגות משליכה על שאר המבנה. במבנים חדשים הגגות מוגנים היטב בשיטות בניה חדישות ועמידות לנזקי האקלים הישראלי. אבל בארץ ישנם הרבה בתים ישנים שיש צורך להגן עליהם על ידי איטום על מנת למנוע כניסה וחלחול המים לשאר חלקי המבנה ולגרום לנזילות ודליפות שבתורן מביאות רטיבות ועובש כאשר במקרים חמורים יותר להתפוררות וקריסה של קירות ותקרות. לכן חשוב ביותר לעקוב ולדאוג לאיטום טוב של הגג ועדיף בתקופה חמה שהיא הקיץ.

כולנו ראינו בילדות בעלי מקצוע מורחים חומר שחור על הגג. ובכן זהו זפת. עשה ועושה את העבודה הנדרשת, אבל זהו חומר שמושפע יחסית יותר מחומרי איטום אחרים מנזקי האקלים וניתן לראות זאת בסדקים וקריעות בשכבה החיצונית של הזפת. בממוצע תוך שנה עד שנתיים האיטום בזפת כבר לא אפקטיבי ויש לחדש ולזפת מחדש את הגג. כמובן שכאן העבודה רבה כי צריך קודם לנקות את המשטח על ידי הסרת הזפת הישנה והחלקה וניקיון הגג לפי איטום חדש. עובדה זאת מאלצת את דיירי הבניין להוציא כספים בתדירות גבוהה, למה?. כי זפת הוא פתרון מלפני כמה עשרות שנים. הטכנולוגיה הנוכחית מספקת פתרון איטום מועיל וחסכוני יותר בצורת איטום גגות יריעות ביטומניות.

יריעות ביטומניות הן משטחים גמישים שבאים בצורת גלילים עשויים מתוצר לוואי של תהליך זיקוק נפט גולמי. הן גמישות ומכוסות בשכבה לבנה שלא צוברת חום מקרני השמש ובכך גם מפחיתה את אפקט חימום המבנה. יריעות ביטומניות כוללות פולימרים משופרים וקיימות בעיקר בשני סוגים: APP שמשמש בעיקר לאיטום גגות ביריעות ביטומניות ו SBS שמשמש לאיטום מרתפים, רצפות וקומות תת קרקעיים. בתהליך איטום הגג משתמשים במבערי גז להצמדה טובה של היריעה למשטח הגג. מדובר על חומר חזק שמחזיק מעמד בממוצע שבע עד עשר שנים. מכאן שההוצאה הכספית על איטום גגות קטנה יחסית לצורות איטום אחרות ובעבודה מקצועית ואיכותית גם מספקת הגנה טובה ותחזוקה נמוכה.

על מנת לספק הגנה של איטום טוב לאורך זמן חשוב לבצע עבודה טובה. חלק מההנחיות של התקן הן שימוש ביריעות בעלות לפחות 5 מ"מ עובי, להדביק אותן כאשר יש חפיפה של לפחות 10 ס"מ בין היריעות וביצוע שלבי הכנה מקדימים כמו ניקיון יסודי והכנת המשטח לאיטום לפי הנחיות התקן של מכון התקנים ועוד. בחירה בחברות קבלניות לאיטום גגות ביריעות ביטומניות אשר בעלות הכרה במשרד התמ"ת ובעלות תקן משפרת את הסיכוי לקבלת איטום מקצועי ואיכותי.

 

חברת גבהים איטום ושיקום מבנים בע"מ עוסקת בעבודות איטום,
צביעה ושיקום מבנים בכל גובה וברמת מקצועיות בלתי מתפשרת. חברת גבהים מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים בתחום האיטום המתאימים לצורכי הלקוח בכל חלקי הארץ.


לייעוץ חינם וללא התחייבות צרו קשר עם חברת גבהים ותהנו משירות מקצועי ואיטום איכות לגג שלכם כבר עכשיו לפני תחילת הגשמים!


gvahim.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב