דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 13/07/2016 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2819 פעמים ]

צורך לקחת הלוואות אינו מעיד דבר על אופי ההתנהלות או על המצב הפיננסי. כיום ניתן למצוא אנשים עמידים לצד אנשים ששורדים את היום יום, עסקים גדולים ומצליחים לצד עסקים קטנים שנמצאים בתחילת דרכם, אנשים מבוגרים לצד חיילים צעירים ועוד, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא בקשת הלוואה. עם זאת בעוד שיש אנשים שלא יחששו לפנות אל הבנק שלהם על מנת לקבל הלוואה, הרי שיש אנשים שבקושי מסיימים את המחשבה לפנות לבנק, וזאת כי הם מכירים את פרטי החשבון שלהם ומהר מאוד מבינים שאפילו הפגישה עם הפקיד מיותרת, הם מראש צופים את התשובה- הבנק לא יהיה זה שיסכים לחתום על ההלוואה הרצויה.

תנאים מפתים

עבור אותם אנשים שיודעים מראש שהבנק לא יספק את ההלוואה, מחכים גופים חוץ בנקאיים שישתפו פעולה בקלילות וללא יותר מדי בדיקות, אלא פשוט מאוד יעניקו את ההלוואה. עם זאת הלוואות חוץ בנקאיות לא מיועדות רק עבור אותם אנשים עם פרטי חשבון בעייתי, אלא גם עבור אנשים עמידים שבקלות יכולים לקבל הלוואה בבנק, אך יחד עם זאת כן מעדיפים לקבל הלוואה דרך מקור חלופי, וזאת כי כיום המבחר הגדול של האפשרויות נלחם על כל לקוח, עובדה שמולידה מבחר תנאים נוחים כגון הלוואות מיידיות. מכאן שעל כל אחד להחליט אל איזה גוף הוא מעדיף לחבור.

 שיעורי בית

לאור כל זאת יש לשאול מהי הדרך המשתלמת ביותר על מנת להשיג את ההלוואה. מכאן שיש להשוות מגוון פרמטרים משמעותיים. בין היתר יש לבחון את הנתונים הבאים: גובה ההלוואה, גובה הריבית, תקופת ההחזר, הגמישות שמתאפשרת בהחזרת ההלוואה, מהן נקודות היציאה וכדומה. כמו כן טוב לדעת שגם כאשר מדובר על הלוואה, ניתן להתמקח על גובה הריבית- במיוחד אם ניתן להצביע על נכסים, יש ערבים ותזרים המזומנים הנו עקבי. לסיכום כן מדובר על זמן שיש להשקיע, אך גם פה מי שמבקש לחסוך בזמן יימצא שיש גופים מקצועיים שלוקחים את מלאכת ההשוואה עליהם, ובכך גם חוסכים זמן וגם מבטיחים לסגור עסקה עם החברה המשתלמת ביותר.

מידיות

יש לא מעט יתרונות כאשר מדובר על הלוואות חוץ בנקאיות, אך יחד עם זאת אחד היתרונות הבולטים ממנו אין להתעלם נוגע לפרמטר הלוואות מיידיות. בעוד שהליך קבלת ההלוואה בבנק ידוע כאיטי, הרי שקבלת הלוואה באפיק חלופי, כגון הלוואות חוץ בנקאיות, הרבה יותר מהירה, ולא פעם מדובר על מענה שאינו עובר את ה24 שעות. 

יותם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב