דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים 

מאת    [ 14/04/2016 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 2519 פעמים ]

מדוע יש חשיבות גדולה, מכרעת, לקידום אתרים? התשובה פשוטה: אתר שאינו מקודם לא רק נשאר במקום, הוא נסוג, נבלע, מושלך אל העמודים המשניים בגוגל, אלה שאיש לא מגיע אליהם בחיפושיו, ולמעשה האתר לא קיים.

נזקו של העדר קידום אתרים לא מתמצה רק באי ניצול הפלטפורמה הגדולה, העוצמתית והאפקטיבית ביותר - האינטרנט – אלא בוויתור, שכל כולו הפסד, על  מנוע ומנוף שיווקי יעיל ועצמתי במידה שלא ניתן להפריז בחשיבותה.

קידום אתרים מתבצע בשני אופנים: קידום אורגני וקידום ממומן. ניתן לקדם אתר בכל אחת משתי השיטות. שילוב שלהם הוא מכפיל כוח וסיכוי המגביר את החשיפה שלכם. בכל אחת משיטות הקידום חשוב לבחור חברה מקצועית שיודעת את אופני הקידום ומנגנוניו, את האלגוריתמים של גוגל, חברה שיודעת לעשות מחקר מלות מפתח כדי לאפשר את קידום האתר באמצעות דיוק מרבי ומיטבי של המוצר או השירות שאתם מציעים במסגרת האתר.

קידום אתרים תנאי הכרחי לקיום עסקי

הדינמיקה של האינטרנט וזרימה שוצפת ומתמדת של מידע בו מחייבת עדכונים שוטפים של האתרים. עדכון אתר והעשרתו בתוכן רלוונטי לגולש, שהתוכן והאופן שבו האתר בנוי אמור להניע אותו לפעולה ולהפוך אותו לצרכן, ללקוח, המתבצע על ידי אנשי מקצוע המאומנים, מיומנים ומנוסים בקידום נותן לבעלי האתר יתרון גדול, ומגביר את הסיכוי שלהם להגיע לעמוד הראשון של גוגל.

קידום אורגני מתבצע בשלבים: מחקר מילות מפתח תוך כדי אומדן והערכה של רמת התחרות של הביטויים, אופטימיזציה של האתר (הכוללת עריכה של כותרות ותגי מטא,  קוד אתר תקני, העשרה בתוכן שמוסיף מידע וערך מוסף לגולש, בניית קישורים, וכמובן- הקפדה על ניסוח תקין, על הגהה קפדנית, על עיצוב מוקפד ומלוטש שמגרה את הגולש להישאר באתר. שלב נוסף הוא רישום לאינדקסים שונים, המגדיל ומרחיב את התנועה לאתר באמצעות קישורים פנימיים. אתר איכותי שמקושר לאתר שלכם הוא בעל ערך רב יותר ומגביר את איכותו ואת נראותו.

קידום אפקטיבי בנוי בין השאר על ניצול הפלטפורמות והממשקים השונים ברשת: כתיבה לאתרי מאמרים וקבלה בתמורה של קישור, השתתפות בדיונים העוסקים בתחום הקידום, בלוגים ייעודיים שנכתבים כדי לקדם את האתר, העלאת סרטונים ביוטיוב ועוד.

בתחום קידום אתרים יש חשיבות רבה להוספת תכנים איכותיים, שינוי בתפריטים, הוספת פריטים (במיוחד לאתרים שהם חנויות מקוונות). גם כאשר מנצלים את כל האמצעים והשיטות לקידום אורגני, התוצאות עשוית להוראות רק לאחר חודשים אחדים.

קידום אתרים ממומן- מעכשיו לעכשיו

היתרון המרכזי והמובהק של קידום ממומן הוא ההשפעה  המהירה, לא אחת המיידית, על התנועה באתר. ניתן ורצוי לבחור מלות מפתח מדויקות, רלוונטיות לתחום שבו עוסק האתר ( חברת הקידום תסייע לכם בכך). יתרון נוסף הוא עלות נמוכה של כל לחיצה, החוסכת לכם בעלויות הפרסום.

קידום אתרים ממומן מתוקצב לפי רצונכם או יכולתכם. אתן קובעים- רצוי ומומלץ  להתייעץ עם מומחים בתחום קידום אתרים בכלל וקידום ממומן בפרט- את הסכום היומי/שבועי/חודשי, את מלות המפתח, את האתרים שבהם יתפרסם האתר שלכם ועוד. אנשי מקצוע יכולים לנטר ולפלח מרכיבים רלוונטיים לבחינת יעילות הפרסום והשפעתו, לרבות ניתוח סטטיסטי, ספירת הכניסות ועוד. הקודם המומן מחייב מעקב שוטף אחרי הנתונים כדי לבחון מקסום עלות של כל כניסה.

שילוב של שתי השיטות הוא ערובה לקידום מרבי. אם אתם רוצים לתת "בוסט" ראשוני חזק - קידום אתרים ממומן יגביר את הסיכוי לקבל פניות מלקוחות בתוך זמן קצר. קידום אתרים יהיה אפקטיבי יותר במקביל לקידום הממומן ויחד הם יהוו, כאמור, מכפיל כוח ומגביר סיכוי לקידומכם אל מקום גבוה בעמוד הראשון של גוגל. 

http://www.bhsgroup.co.il/  


BHSGROUP- קידום ובניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב