דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גששי קרבה ועיניים אלקטרוניות 

מאת    [ 10/12/2015 ]

מילים במאמר: 729   [ נצפה 3420 פעמים ]

גששי קרבה וסנסורים של "סימנס" מכילים ביצועים חדישים עבור מפעלים וחדרי שרתים. הגששים, שיכולים להיות מכוונים לדרגות הגנה כבירות כמו IP68 נגד שלוליות מים ו- IP69K נגד הצפות. חידושים נוספים הם בתחום ה- SENSORS של מותג הענק: כעת ניתן לצרוך סנסורים אשר ניתן לכייל אותם באמצעות KEYPAD עם מסך וכפתורי כיול, אשר חלקם, בנוסף למשימות הזיהוי המסורתיות של גוף בתנועה יכולים גם לפענח קודי QR ו- PDF ואף לשמש שרתי DHCP בחברות ספקי האינטרנט!

יש גששי קרבה ויש גששים אינדוקטיביים של סדרת PXI300 להגשמת מגוון יעדים

סדרת PXI300 של SIEMENS מאפשרת לכם גששי קרבה לזיהוי EXTRA DUTY רגישים לסטיות מתח. ניתן לרכוש גרסת 3 כבלים בטווח מתחים 10-65 VDC או גרסה של 2 כבלים בהפרש מתחים 20-320Vac/dc.

אך בכך, לא סגי. גשש נוסף מסדרת PXI300 החלומית יכול לעבוד גם במרחקי פעולה ארוכים במיוחד. גשש זה הוא גשש 3 כבלים עם טווח מתחים 10-30 VDC או 10-65 VDC. ביחס לדגמים אחרים של PXI300 הגשש מכיל Operating distance ארוך פי 3 מהממוצע בסדרה. ניתן לרכוש גשש קרבה קטן יותר למרחק הרצוי. תיקון מרחק אוטומטי מתבצע עבור מתכות שאינן ברזל.

וכעת, נעבור לדובדבן שבקצפת גששי SIEMENS PXI300: גשש אינדוקטיבי הפועל בתנאי סביבה קשים המלווים באבק, ומים בריכוז גבוה. גששים אלו מצוידים בתקני ההגנה הרלוונטיים IP68, IP69K. הם ניתנים למימוש בגרסת 2 wire proximity switches 20-230VDC/AC, 3 wire proximity switches 15-34 VDC או 10-65 VDC. קיימת גם גרסת 4 כבלים 15-34 VDC. הגשש מיועד להגן על סביבה שצריכה להיות אטומה היטב, ורק הוא יכול לבצע זאת – בשל תקני ההגנה הקשיחים שלו נגד מים ואבק.

יצוין כי מיפוי רף ההגנה של הגשש היא אוניברסלית בכל החברות בנוסף ל- SIEMENS, ולכן אם תרכשו בסוף גשש של SICK, IFM, RikO וכד' – הטרמינולוגיה של הפרמטר תהיה זהה.

גשש קרבה E2A של OMRON

סוג גשש הקרבה: אינדוקטיבי.

טווחי חישה 2-30 מ"מ משוריינים או בלתי משוריינים. OMRON, בדומה לסימנס, מייצרת עוד דגמים רבים של גששים דדוקטיביים (קיבוליים) ואינדוקטיביים. גששי קרבה נוספים שמומלץ שיהיו ללקוחות שלכם הם מבית SUNX PANASONIC: EX 14, FX 301, CX 421. גשש קרבה יש לבחור על פי טווח החישה הרצוי בהתאם למפרטים הטכניים ובהתייעצות עם מומחה פתרונות טכנולוגיים. גששי קרבה של KEYENCE, כמו גם של ענקיות החשמל RikO, SCHNEIDER, וכן IFM עשויים להימצא מתאימים.

חיישן חזון SIEMENS עם KEYPAD המשמש שרת DHCP

חיישן חזון SIMATIC VS-120 של SIEMENS מתואם לתקינת IEC, EN, VDE. החיישן הוא מסוג CCD, מצויד ברף הגנה IP65 לאילומינציה אופטימלית של האובייקט. החיישן מחובר ל- KEYPAD עם מסך חיווי, אשר בנוסף אליו ניתן למצוא בו את היציאות הבאות:


    • קונקטור M12 סירקולרי.
    • חיבור החיישן עצמו: 26 פינים.
    • מחבר D-SUB 15 פינים.
    • מחבר D-SUB 9 פינים.
    • יציאת רשת RJ45.

חשמלאי מוסמך, אתה מאפיין חדר שרתים של ספק אינטרנט מורשה בישראל? אתה יכול להשתמש בחיישן כדי להקים לו שרת DHCP. הדלק את ה- PROCESSING UNIT של ה- SENSOR, ובצע בדיקה ראשונית לחיישן. לאחר מכן, אשר בתוכנת החיישן את הפורטים הנבחרים. במסך שינוי התפריטים – שנה לתפריט ETHERNET ולחץ OK. אשר את ה- IP MODE עם OK. בתפריט האחרון, בחר DHCPSERV והקלק OK.

כיול ה- SENSOR אפשרי הן מה- KEYPAD והן מממשק GUI מתוך מערכת ההפעלה במחשב.

חיישן חזון SIEMENS לקריאת קודים אלקטרוניים: QR; PDF

כעת, אם הנך מאפיין מפעל מאובטח, אתה יכול להשתמש בחיישן SIMATIC VS-130-2 של חברת SIEMENS לקריאת קודים מודפסים מסוג QR או PDF. באמצעות LAMP MULTILEXER ניתן לחבר לחיישן זה 4 מנורות המגבירות את עוצמת פעולתו.

החלטת שהחיישן מתאים ללקוח שלך? חכה. ראשית כל, קרא אלו קודים מודפסים מתוך משפחות הקודים – החיישן לא קורא.

במשפחת ECC200 החיישן לא קורא STRUCTURED APPEND וגם לא READER PROGRAMMING CODE.

במשפחת QR החיישן לא קורא ECI CODE, BYTE CODE, KANJI CODE, STRUCTURED APPEND, FNC1 CODE.

במשפחת PDF417 החיישן קורא ללא הגבלה.

חשיבות ההתייעצות עם מומחה פתרונות טכנולוגיים טרם קניית גשש הקרבה או העין

חיישני חזון כמו גם עיניים אלקטרוניות מומלצות להתקנה וחייבות בהתייעצות של מומחה פתרונות טכנולוגיים טרם ההחלטה על הדגם הרצוי. בדומה לייעוץ הטכני, קבלו מאתנו טיפ גם בנושא צרכנות: רצוי שהיועץ שלכם יהיה בעל יכולת ייבוא מקביל – שכן זה מוזיל לחלוטין את המחיר של גששי הקרבה, העיניים האלקטרוניות, עיני משדר-מקלט, מגברים לסיבי עין וכל רכיב חישה אלקטרוני אחר שברצונכם לקנות על מנת לאפיין את סביבת העבודה של הלקוח שלכם.

ביבוא מקביל ניתן יהיה למצוא פתרונות טכנולוגיים משמעותיים של ענקיות האלקטרוניקה RikO, OMRON, KEYENCE, IFM, SICK, PANASONIC(Sunx), SCHNIEDER, Ferraz, Bussmann, Yaskawa, Weidmuller, ABB, Kone, Fanuc!

פתרונות טכנולוגיים,


צרו עמנו קשר!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב