דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארומתרפיה לעזרה במחלות החורף 

מאת    [ 20/11/2015 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 3006 פעמים ]

 

חורף ומחלות הן צמד מילים שהולכות להן יחדיו, אנו שומעים דיווחים על בתי חולים שקורסים מחלקות מלאות, שכדאי וצריך חיסונים, הסבא משתעל הילד מנוזל וההרגשה שאו טו טו אני נופל למשכב לא מרפה, אני פשוט לא יכול להרשות לעצמי.

אז למה זה המצב ? הגוף שלנו יודע להתגונן, יש לו מערכת חיסון פנימית ועצמאית נפלאה, שיודעת למגר כל התקפה חיצונית עליו, אז למה הוא בכל זאת חולה ? הסיבה העיקרית היא שאנחנו במו התנהגותנו מתישים את הגוף שלנו, אוכלים לא נכון, חושבים לא נכון, עובדים לא נכון, המערכת הראשונה להיפגע היא מערכת החיסון או יותר נכון לומר הבריאות שלנו.

למה זה ככה ? משתי סיבות, קודם כל על מנת להודיע לנו שסטינו מהמסלול הנכון וגם כי זו מערכת  שאנו לא מפעילים באופן רצוני והיא פועלת רק אם אנחנו לא מבזבזים את כל האנרגיה העומדת לרשותנו על ידי כל הדברים שציינו קודם. אם הגוף שלי צריך להתמודד עם אוכל שאיננו מזון, אם הנפש שלי צריכה להתמודד עם הרצון שלי להיות מקובל ולהצליח בכל מחיר ואם אני עובד עד כלות הכוחות, לא נשארת אנרגיה פנויה לריפוי התמידי שהגוף זקוק לו כל כך.

אז קודם כל יש לנסות לעשות קצת סדר בגורמים האלו ולהחזיר קצת היגיון בריא לתוך החיים שלנו על מנת לאפשר לגוף לחזור לסדר הנכון, למזלנו הגדול יש בטבע ובעיקר בצומח הרבה עזרה שנועדה לשרת את הגוף מעבר למזון שמקיים אותנו, כאשר הנשימה נחסמת והאף גדוש בנזלת ניתן להיעזר בשמנים אתריים המופקים מעצי האקליפטוס, לכל זן יש יעוד ואיכות מרפאה שונה ויש זנים שמתאימים לילדים וזנים למבוגרים.

כאשר האוזניים כואבות ומודלקות ניתן להיעזר בתערובת שמנים אתריים מצמחי הלבנדר הרוזמרין והמרווה, השמן מייבש את עודפי הנוזלים ומקל על הכאב,  כאשר הגרון כואב והחום עולה, כמובן שצריך לנוח ולאפשר לגוף לקיים את תהליכי הריפוי שדובר בהם קודם ועל מנת לקצר את התהליך ולהקל עליו, ניתן להשתמש בתערובות שונות לחיזוק מערכת החיסון כמו צמח האכינצאה ותוצר הכוורת פרופוליס, את שלל העזרה הזו ועוד עזרות טובות ואחרות שהטבע הכין עבורנו, ניתן לקבל אצל מטפלים שהתמחו בארומתרפיה.

שמואל בן איש מנהל ומטפל ב\\\"דרך האור\\\" מרכז לרפואה משלימה, סדנאות להתפתחות אישית וצמיחה רוחנית, טיפולים אנרגטיים, קבלת מסרים והדרכה רוחנית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב