דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלמה מאיפור קבוע 

מאת    [ 22/10/2015 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 3852 פעמים ]

תהליך היישום של האיפור הקבוע הוא תהליך די פולשני, בו משנים את הפיגמנטים של שכבת העור על מנת לייצר אשליה של איפור קבוע. התהליך בהרבה מקרים נחשב כירורגי ולא כל קוסמטיקאית יכולה לבצע איפור קבוע. דרוש ידע מקצועי רב ויכולת איפור גבוהה, ולכן העוסקות בתחום זה מחויבות לעבור קורס איפור קבוע על מנת לקבל את ההכשרה המתאימה.

החשיבות של תקופת החלמה טובה

כמו בכל ניתוח פולשני, גם לאחר איפור קבוע יש חשיבות לתקופת החלמה טובה. החלמה אחרי איפור קבוע חייבת להתבצע תחת הוראות המטפלת על מנת למנוע סיבוכים מיותרים. בכל קורס איפור קבוע מלמדים את הסטודנטיות על תהליך ההחלמה ועל הדרכים לסייע למטופל להתמודד עם כל אי נוחות שצצה. להלן מספר הנחיות להחלמה מהירה שמעבירים במספר קורסים של איפור קבוע:


    • בליטות ושלפוחיות באזור שיושם איפור קבוע הם לא תגובות נורמליות לאחר החלמה ובסימן הראשון לתופעות כאלו יש לפנות מהר ככל הניתן למטפלת או לרופא.
    • יש להימנע מפעילות מאומצת במשך לפחות כשבוע לאחר תהליך האיפור הקבוע, מכיוון שכאשר ישנה עלייה בלחץ דם כתוצאה מפעילות גופנית כלי הדם מתרחבים ויכולים להגביר את הסיכוי לנפיחות באזור העור הרגיש.
    • ביישום משחות רפואיות להקלה אין לקרצף ואין לשפשף את העור בפראות. יש ליישם את המשחה בעדינות תוך טפיחות קלות על האזור הרגיש, זאת בכדי למנוע לחץ מיותר על האזור.
    • חשוב לשמור על האזור המטופל נקי. אפשר להשתמש בסבון או חומר ניקוי לעור כל עוד הם אינם מבוססים כל כימיקלים סינטטיים, שיכולים לגרום לתחושת צריבה.
    • אין לחשוף את האזור הרגיש ללחץ מלא של המקלחת, אינכם רוצים שהמים יכו באזור בחוזקה. נוסף על כך, המים במקלחת יכולים לגרום לאזור להיות לא סטרילי ולפתח זיהומים. עדיף לשמו עליו נקי מבלי שימוש במים מהברז אלא במים מורתחים.
    • לנשים ולגברים שביצעו איפור קבוע בפנים או בראש, אין לשכב עם הפנים או הקרקפת על כרית בזמן שינה, במיוחד בימים הראשונים להחלמה. העור מאוד רגיש והפעלת לחץ במהלך השינה יכול לגרום לקרעים קטנים בעור שיובילו לאדמומיות.
    • אסור בתכלית האיסור לגרד, לשפשף או לגעת הרבה באזור הרגיש. הרבה פעמים מטופלים מקבלים תחושת גרד גדולה לאחר הטיפול, אך חשוב לעשות כל מה שביכולתם לא להתעסק עם המקום. אפשר להשתמש בחבילות קירור להרגעת המקום.
    • אין לשחות בים או בבריכה לפחות חודש אחרי יישום איפור קבוע, המלח והכלור יכולים להרוס את השינוי בפיגמנטים. אין גם להתקרב לכל מקום שמכיל חיידקים או סיכוי לחיידקים.
    • אם אתם סובלים מכאבים לאחר הטיפולים של האיפור הקבוע, אפשר לקחת משככי כאבים, אך קחו בחשבון שכאבים רבים הם ענין מאוד לא שכיח ויש אולי להתייעץ עם רופא.
    • מומלץ לא ליישם איפור קוסמטי רגיל על האזורים שעברו טיפול בסביבות כשבועיים אחרי הטיפול. בתקופת ההחלמה חשוב שתיקחו את הזמן לתת לגוף להירפא טבעית ולא תעיקו אליו עם כימיקלים מיותרים.
    • אם אתם מקבלים משחות למריחה במהלך תקופת ההחלמה, חשוב שתפעלו על פי הוראות המטפלת ויצרן. יישום לא תקים של משחה או יישום רב מדי יכול לתת את התוצאה ההפוכה וליצור תופעות לוואי.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב