דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תבחרו מלונה לכלב 

מאת    [ 19/10/2015 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 3586 פעמים ]

יש לכם כלב? אין צל של ספק שאתם צריכים לדאוג לו לבית משלו. כאשר הכלב מבלה את מרבית שעות היום והלילה בחצר או במרפסת, ברור שאין פתרון אחר אלא לרכוש עבורו מלונה, שתספק לו הגנה נאותה מהקור, מהחום ומהגשם. כאשר מתחילים לברר על מלונות לכלבים, עם זאת, נכנסים לשדה משחק רחב במיוחד ובו שורה ארוכה של דגמים אפשריים. אז כיצד בוחרים את המלונה האידיאלית?

הגודל כן קובע

הפרמטר הראשון שצריך לתת עליו את הדעת הוא שמלונות, כמובן, מגיעות בגדלים שונים. מלונה לכלב, לכן, חשוב להתאים לגודל שלו, פונקציה של הגזע אליו הוא משתייך והגיל שלו (ואגב, היות ומלונה מיועדת לרוב לשנים ארוכות, חשוב להתבונן גם על הגודל אליו אמור להגיע הכלב). נדרש להתייחס לא רק לגודלו של הכלב, אלא גם לכך שהוא עשוי לשהות במלונה בתנוחות שונות: מלונות שלא מאפשרות לכלב להימתח בצורה נאותה, למשל, יהיו יעילות ומומלצות הרבה פחות.

חומר הגלם

מלונות לכלבים נבדלות ביניהן גם בחומר הגלם ממנו הן עשויות. הבחירה המקובלת ביותר היא מלונה מעץ, אשר מציעה בידוד יעיל מפני מזג האוויר, אטומה בצורה נאותה ונחשבת לזולה באופן יחסי. כמובן שמומלץ לברר שמדובר בעץ איכותי, שעבר הליכי הגנה מפני אותם מזיקים וחרקים. מלונה ממתכת נחשבת לעמידה וליוקרתית בכל קנה מידה, אלא שתג המחיר שלה נוטה להיות גבוה. האפשרות המרכזית השלישית היא מלונה מפלסטיק, המגיעה במחיר זול ואף נוחה להרכבה. הבעיה העיקרית שלה היא אטימות "יתר", שעלולה לנתק את הכלב מהסביבה שלו וליצור אצלו הרגשת בדידות ועצבות בעת השהייה במלונה.

אביזרים נלווים חיוניים

מלונה לכלב, איכותית ככל שתהיה, עלולה לא להספיק על מנת להעניק לכלב איכות חיים גבוהה. המלונה אמנם מספקת הגנה מסוימת מפני הקור והרוחות, אך היא לא בהכרח תחמם את הכלב. על מנת להבטיח זאת אפשר לרכוש מנורה מחממת, בסכום של כמה עשרות שקלים, ולהדליק אותה עבור הכלב כאשר הטמפרטורה בחוץ נמוכה.

כדי לספק לכלב חווית שינה ומנוחה אופטימאלית, מומלץ לחשוב על תוספות לרצפת המלונה: ניתן לאלתר שמיכה בה אין צורך כלל ולהחליפה בעת הצורך, אם כי למען פינוק מיטבי לכלב אפשר בהחלט לשקול רכישה של מיטה עבורו.

ואיך אפשר בלי המיקום?

בלי קשר למלונה שאתם בוחרים, המיקום שלה צריך להיות מיטבי. ההמלצות, מהבחינה הזו, מדברות על מיקום מוצל, הקרוב לאחד מקירות החצר או המרפסת במטרה לספק הגנה מפני רוחות. יש להתייחס גם לרעש הנמצא באזור זה (מלונה הממוקמת מתחת למזגן עלולה להקשות על חיי הכלב) וכן לשים לב שאין מסביב למלונה מפגעים שעלולים לסכן את הכלב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב