דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיידקים למען החיים 

מאת    [ 13/10/2015 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3219 פעמים ]

באם אתם מודעים לכך ואם לא, מיליונים של חיידקים מקיפים אותנו וחיים עמוק בתוך הגוף של האדם. ישנם חיידקים אשר מסייעים לגוף וישנם כאלה שעדיף שיהיו בכמות זעירה על מנת שלא יגרמו לגוף חולי. שמירה על האיזון של רמת חיידקים ידידותיים גבוהה וחיידקים מזיקים נמוכה הינה פעולה קשה, במיוחד כאשר מדובר בסגנון חיים מערבי בו המזון לרוב יהיה מעובד וכזה שאינו מסייע לשמירה על רמה תקינה של ויטמינים וסיבים תזונתיים שמסייעים לגוף כולו לפעול בצורה אפקטיבית.

 

לשמור על האיזון

אותו חוסר באיזון של  החיידקים בגוף יכול להחליש את מערכת החיסון של כל אדם שאינו שומר על תזונה נכונה, ומכאן הדרך אל חוליים שונים הינה קצרה במיוחד כאשר מערכת העיכול לא תתפקד בצורה מיטבית, יצוצו אלרגיות שונות שטרם היו קיימות, מצב של פטרת חוזרת ונשנית וגם זיהומים שונים בגוף. אצל האישה יהיה זה מצב של פטרת מסוג קנדידה שנמצאת באזור אבר המין והטיפול היעיל לשם מניעה של מצבים מסוג זה,  יכול להיות בעזרת ביו פימייל ודומים לו עבור שמירה על רמת חיידקים פרוביוטיים גבוהה.

 

פרוביוטיקה עבור נשים

האנטומיה של הגוף הנשי הינה שונה ומטבע הדברים ישנו צורך בהתאמה של תוספי תזונה אשר יסייעו לשמור על הבריאות של האיברים הנשיים ומניעה של מצבי זיהום ופטרת באזורים אלה.

אחת הדרכים שמסייעת לשמור על איברי המין הנשיים בריאים ונטולי חולי הינה על ידי לקיחת תוספים אשר מכילים חיידקים פרוביוטיים כמו לקטובצילוס אסידופילוס, אשר למעשה נמצא באופן טבעי באזור הרבייה הנשי ושומר על פעילות תקינה שלו. המדע מחקה את דרך הטבע ומייצר את הסביבה הבריאה הזו על ידי תוסף ביו פימייל שנלקח בצורה של כמוסה ומכיל את כל החיידקים שהגוף הנשי צריך על מנת להישאר בריא.

 

טיפ של הרופא

כאשר אתם מאוד חולים ונאבקים במחלה דלקתית עבורה נרשם לכם על ידי רופא המשפחה טיפול על ידי לקיחת כדורים אנטיביוטיים, חשוב לבצע שילוב של ביו פימייל או כל תוסף תזונה אחר שמכיל כמות גבוהה של חיידקים פרוביוטיים על מנת לשמור על האיזון אותו מפרה האנטיביוטיקה.

באופן זה אתם עדיין מבצעים טיפול נכון במחלה הדלקתית, אך לא חושפים את המערכת החיסונית לחוליים אחרים שיכולים לצוץ אחרי שתקופה ארוכה של תזונה לקויה שאינה מטיבה עם הגוף, וזאת עבור נשים וגברים גם יחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב