דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיוע בשכר דירה - הנחה לזכאים בשכר דירה מהמדינה 

מאת    [ 07/10/2015 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3299 פעמים ]

יוקר המחייה במדינה ישראל, מדד המחירים לצרכן, גובה השכר ובעיקר, מחירי הדיור היקרים, הופכים צעד כמו רכישת דירה ראשונה ואף שכירת דירה כמעט בלתי אפשרי. הבשורה הטובה היא שישנם גופים ממשלתיים בהם ניתן לקבל סיוע כלכלי. אותם גופים מקצועיים ואמינים המוסמכים מטעם המדינה, יסייעו לכם למצות את הזכויות שלכם להטבות שכר דירה וסיוע ממשלתי בתחום הדיור.

כיצד ניתן לברר זכאות להנחה?

המדינה מעניקה הנחה לזכאים בשכר דירה ובהמשך גם סיוע לרכישת דירה ראשונה, הסיוע ניתן בהתאם לקריטריונים הקבועים בחוק. כבר בתחילת הדרך, כאשר מתחילים לדון באפשרות לשכור דירה, כדאי לברר היטב מהם הקריטריונים לקבלת זכאות להטבות וסיוע. מדינת ישראל מציעה סיוע למבקשים לשכור דירה, בענף פעילים גופים אמינים ומקצועיים כמו מרכז אלונים המפעיל עשרות סניפים בכל הארץ במטרה לסייע לכם למצות את הזכויות הקבועות בחוק באופן מקסימלי.

מהם הקריטריונים לקבלת סיוע בשכר דירה?

הצעד הראשון לקראת קבלת הנחה בשכר הדירה הוא הוצאת תעודת זכאות לסיוע בשכר דירה. הזכאות לסיוע ניתנת לחסרי דירה בלבד, ישנה חובת מגורים בישוב אשר הוגדר "ישוב שכר דירה" והצגת חוזה שכירות בעבור דירה התואמת את הקריטריונים הקבועים בחוק. הליך מימוש הזכות לקבלת סיוע מתחיל עם הצגת חוזה השכירות מול נציגי החברה המסייעת וחתימה על כתב התחייבות לעמידה בקריטריונים. הסיוע ניתן בהתאם לתוקף תעודת הזכאות תוך התאמה בין התאריכים בתעודת הזכאות לבין התאריכים בחוזה השכירות. 

נדגיש כי קבלת הסיוע מותנית במגורים קבועים בדירה המושכרת. כמו כן, יש לעדכן את משרד הבינוי בכל שינוי במצב האישי של הדיירים. תהיה אפשרות להחלפת דירה תוך העברת הזכאות לקבלת סיוע אל חוזה השכירות הבא. המסמכים הדרושים להגשת הבקשה הם : תעודת זהות, חוזה שכירות, אסמכתא לקיום חשבון בנק, תעודת זכאות תקפה, תעודת נישואין, תעודת עולה, תעודת גירושין, אישור על שירות בצה"ל, אישור נכות, אסמכתא להצהרה על מספר אחים ואחיות, תלושי שכר, תדפיס עובר ושב. לאחר הגשת המסמכים תיבדק הבקשה, במידה ותאושר יתקבל סיוע כספי בשכר דירה בתחילת כל חודש אל חשבון הבנק. 

לאן פונים לקבלת פרטים נוספים?

את כל הפרטים, הסברים מפורטים ומענה לשאלות תוכלו לקבל במרכז אלונים. יחד תבצעו בדיקת זכאות להנחה וסיוע בשכר דירה ותקבלו סיוע בהגשת הטפסים הדרושים למשרד השיכון. המקצועיות והניסיון של מרכז אלונים יאפשרו גם לכם לשכור דירה במהרה תוך התנהלות כלכלית נכונה, הרכבת תקציב וקבלת סיוע כספי והטבות  בהתאם לקריטריונים אותם קבעה המדינה. כמו כן המרכז מסייע בכל הנושא של מסלול מחיר למשתכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב