דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תאכלי את הלב 

מאת    [ 29/09/2015 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 3146 פעמים ]

דיאטות מהירות מהוות פעמים רבות את משאת לבן של נשים רבות. לצערנו, במקרים רבים, הדיאטות המוצעות השונות אינן מתאימות ואף לא בריאות. כך עלולים להיווצר חולאים משונים וכן הפרעות הורמונליות מסוכנות. הרכבת הדיאטה צריכה להיעשות על ידי מומחה, כאשר צרייך ובריאותך אינם מטוטאים מתחת לשטיח. העדפותייך במזון, מצבך הגופני והתחייבותך לתהליך - חייבים להיות גלויים ופרושים על השולחן, כך שתורכב לך הדירטה הטובה ביותר.

הפעילו מחשבה!
מי שמתפתה להתנסות בכל מיני דיאטות מהירות שאין עליהן שום מפקח, צריכה לדעת שמעבר לכך שהיא מסכנת את עצמה, הסיכויים שלה להגיע ליעד ולשמור עליו - הנם נמוכים מאוד. זאת משום שבדיאטות מהירות, לא נלקחים בחשבון פרמטרים רבים בדרך כלל, ולכן גם אם הושגה המטרה הראשונית וחלה ירידה כלשהי במשקל, ברוב המקרים המשקל כולו חוזר, ולפעמים אפילו ביתר שאת.

תפריט דיאטה מהירה שמורכב באופן אחראי ונבון על ידי בעלי מקצוע שהוכשרו לכך, יחד עם ניסיון רב מספיק בתחום בריאות הגוף והתזונה הנכונה, הוא שיביא אתכם ליעד ריאלי בצורה בטובה. שמירה על תפריט כזה יחייב אתכם לצרוך את כל אבות המזון בצורה סבירה ויאסור עליכם לבצע הרעבות שונות. צריכת מזונות מזינים ובריאים כל פרק זמן מוגדר, תוך שמירה על קבלת ויטמינים חיוניים, יחד עם הדרכה צמודה, תוכל להבטיח ירידה נכונה במשקל, כבקשתכם.

הדיאטה שלכם מתחילה עכשיו
החלטתם להתחיל דיאטה? קחו לכם חמישה טיפים חשובים לדרך. טיפים אלו ניתנים במהלך הרכבת דיאטות מהירות בטוחות, ויש בהן אלמנטים חשובים לשינוי אורח החיים כולו - לרווחתכם. ראשית, שתו הרבה מים! מים תורמים להנעת תהליך שריפת השומנים והם מצרך חשוב לחיינו. הם שוטפים החוצה את הרעלים ותורמים גם להזנת העור ושמירתו. שנית, וותרו על המעלית ועלו במדרגות. נכון שנוח יותר להיעזר במעליות השונות על מנת להגיע הביתה, אבל אין בכך כל עזרה לדיאטה שלכם. שלישית, גם אם פורץ בכם חשק בלתי נשלט לאכול משהו מתוק, השתדלו שלא לעשות זאת לקראת הערב או בלילה. זאת על מנת לאפשר לגוף לשרוף את הקלוריות הללו במהלך היום. רביעית, עברו ללחם מלא והשתדלו לשתות בטרם תכניסו אותו לגופכם. לא תאמינו כמה קלילים תרגישו לאחר מכן. ולבסוף, התמידו. התמדה היא שם המשחק.

למדו את גופכם לאכול נכון והישמעו לו, באם יאותת שמשהו לא בסדר. אנשים רבים מזניחים את גופם ומוותרים על בריאותם בקלות רבה מידי. הרצון להראות טוב - חשוב ומקובל - אך וודאו שאתם עושים זאת נכון, בליווי אנשי מקצוע. אפשר להתחיל ולעעשות דיאטות מהירות בכל רגע, אך השמרו לכם מפני מצגי שווא ופניה לגורמים שאינם מתאימים לייעץ בנושא.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב