דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלחמת ריסים לזמן ארוך יותר 

מאת    [ 16/09/2015 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 3349 פעמים ]

ריסים מלאכותיים הם כבר עניין שבשגרה בתחום היופי והטיפוח. לא תתקשו למצוא מכון יופי או קוסמטיקאית מוכשרת שמבצעת הלחמה של ריסים מלאכותיים, ובהחלט לא תתקשו למצוא נשים אשר רוצות מראה ריסים ארוך יותר. ריסים ארוכים נחשבים בעני רבים לסמל יופי, ולכן הלחמה של ריסים מלאכותיים משדרג את מראה העיניים של מיליוני נשים מסביב לעולם.

מהי הלחמת ריסים וכמה זמן היא מחזיקה?

הלחמה של ריסים היא טיפול שמתבצע עלך ידי קוסמטיקאית בעלת הכשרה של קורס הלחמת ריסים, שמיישמת בעזרת דבק מיוחד ריסים מלאכותיים, ארוכים ומלאים יותר, על הריסים הטבעיים. כך מתקבל מראה ריסים ארוך ומלא יותר שמשדרג את העפעפיים. הטיפול עצמו לא לקוח הרבה זמן ובסופו המטופלת מקבלת ריסים מלאכותיים שהולחמו על הריסים הטבעיים שלה לתקופת זמן ממשוכת. כעיקרון, הזמן שמחזיקה הלחמת ריסים נע בין 3 שבועות לעד חודש, ואז המטופלת חייבת לחזור להלחמה נוספת מחדש.

הלחמת ריסים מחזיקה רק כעד חודש כתוצאה מ2 סיבות עיקריות. הראשונה היא, שהריסים הטבעיים שלנו צומחים עם הזמן, לרוב לאחר 3 שבועות בערך. כאשר אותם ריסים טבעיים גדלים המיקום של הלחמת הריסים המלאכותיים משתנה ומראה ההלחמה יראה מוזר ולא טבעי. הסיבה השנייה שיש לבצע טיפול הלחמת ריסים כל 3-4 שבועות היא, שבהלחמה משתמשים בדבק ולמרות שהוא לא דבר מזיק, להשאיר אותו יותר מדי זמן על עור העפעפיים כן יכול להיות לא בריא ומסוכן, לכן יש להחליף את ההלחמה כל חודש לפחות.

הסודות המקצועיים לשמירה על הלחמת ריסים לזמן רב יותר

הדבר הראשון שכדאי לדעת ולשים לב אליו בכדי לשמור על הלחמת ריסים לזמן ארוך יותר היא, הכשרת הקוסמטיקאית שמבצעת את ההלחמה. כמו בכל טיפול קוסמטי חשוב, ככל שההכשרה של הקוסמטיקאית המבצעת טוב יותר, כך עבודתה תהיה איכותית יותר. אנא אל תלכו לקוסמטיקאית שלא עברה הכשרה מקיפה של הלחמת ריסים. הלחמה לא מקצועית תחזיק הרבה פחות מעמד, ואתם תמצאו את עצמכן חזרה בכיסא המטופלת מאוד מהר.

דבר שני שמומלץ מאוד לעשות הוא, להימנע מלישון עם הפנים על הכרית. כאשר ישנים עם הפנים על הכרית מגדילים את הסיכויים לפגוע בעמידות ההלחמה. אם תשנו על הפנים רוב הסיכויים שבמהלך הלילה תפעילו לחץ גדול על ההלחמה ותזיזו אותה מהמקום, ואז תהיו חייבות לחזור לקוסמטיקאית לטיפול חוזר.

דבר שלישי וחשוב הוא בטיפול היומי של הלחמת הריסים ואזור העיניים. הטיפ הכי טוב בנוגע לשמירה על הלחמת ריסים הוא לעבוד בצורה מאוד עדינה על האזור שמסביב להלחמה. כאשר אתן מיישמות איפור או מורידות איפור, עבדו בעדינות ונסו לא להזיז את ההלחמה. עוד בזאת, הימנעו מלשחק עם ההלחמה ועם הריסים יותר מדי, תגעו בריסים רק שאתם צריכות ותוציאו לכם את המנהג של כל פעם לבדוק האם ההלחמה יושבת טוב או האם צריך לנסות לתקן אותה עצמאית. ההלחמה אמורה להחזיק אם אינכם נוגעים ומזיזים אותה.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב