הפרעה פירסומית
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הפרעה פירסומית 

מאת    [ 18/08/2015 ]
מילים במאמר: 393   [ נצפה 1431 פעמים ]

 
 

בפגישה הראשונה שלנו אני מגיש את כרטיס הביקור שלי מסתכל עליו  הוא מחוויר מעט .... BDSM ? מהזאת אומרת ? אני שותק ... הוא ממשיך להסתכל ואז הופך אותו ...אהההההההה נאנח בהקלה ...הכול בסדר, ( אני מחייך ) חשבתי ש...הוא אומר ...ואני...מה ?, (בסוג של תמימות ממזרית) אני יודע שאת כרטיס הביקור שלי הוא לא יישכח ...כל שכן אותי ...

 

 כדי לסבר את אוזניכם ...עינכם  BDSM הם ראשי תיבות באנגלית של קשירה (Bondage), משמעת (Discipline)  וסדיזים מזוכיזים( SADO MAZO ) ... במקרה שלי זה

 Business Development & Social Marketing ...קצת שונה הלא כן ? אולי לא ?

 

הפרעה פרסומית היא פעולה שמטרתה ליצור פעולת עצירה והפרעה למחשבה הזורמת של מי שעומד מולנו, אנו לא רוצים להצטייר כעוד משיהו מתוך העדר, בפגישות נטוורקיניג ו/או כל פגישה אחרת יש לנו פחות מ20 שניות להציג את עצמנו ...ההשהייה הזו של ה30 שניות הנוספות כל כך חשובה ...כל כך עושה את ההבדל, אני מכיר לא מעט אנשים שהשאירו את כרטיס הביקור של סתיו בארנק שלהם אך ורק בכדי להראות לאנשים נוספים ומפה ש....סתיו הרוויח.

 

הפרעה פרסומית יכולה להיות גם לעורר אנטיגוניזים משהו שבשנים האחרונות עושה בהצלחה רבה חברת טמפו עם העקיצות המכוונות אם תשאלו אותי אל הפמניזים, " תגיד תודה שאתה לא אישה , יש מכבי יש חברים ועוד הם חלק מקמפיין מתוזמר היטב שאת האש שלו מלבים טוקבקים חלקם ממומנים חלקם מתוך אג'נדה אישית, אלא שהפרעה שכזו חופנת בתוכה הרבה מאד סכנה פיננסית או במילים אחרות ... להפוך אנטיגוניזים למנוף לקידום מוצר עולה לא מעט ...כך שהיתי שמח לו אתם הייתם מתמקדים בהפרעות קטנות שמהותן יצירת חיוך, עצירה לרגע ואז אנחת רווחה שהרי לא באמת רצינו להפריע ...אלא רק למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ...הלא כן?

 

בואו ננסה לבחון יחד מספר דוגמאות להפרעה פרסומית:


    • סיר הסירים  -  הספר המפורסם?  בעלת העסק עוסקת בקטייריניג
    • פיקאסו -  אומנות ? בעל העסק הינו מטפל בילדים ונוער עלידי הפעלת ציור
    • המפרק – הריסות ? עסק לעיסוי גוף
    • הרקולס – מכון כושר ?  עסק להובלות

 

כל השמות האלו משיגים תוצאה אחת רצויה ...עצירה, פאוזה בלשון העם, בידול מהמתחרים ...ואם השגנו את זה ... אשרינו ...אנחנו מגשימים את הביטוי רגל אחת בפנים ...

 

לכו ליצור הפרעות פרסומיות , בדלו את עצמכם מהשאר,מיצאו את הדבר שיגרום לאנשים לעצור לרגע אחד ולשאול את עצמם מה לכול הרוחות והשדים קורה פה ... הצלחתם ? עכשיו לכו למכור !!!

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין ב: 0544716703

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2016
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS
כתיבת מאמרים

מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב