דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Spirit Over Soul - Israel 2015 

מאת    [ 05/08/2015 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2526 פעמים ]

לראשונה בארץ, קורל, תרפיסטית מארה"ב, מביאה את פסטיבל היום לישראל, בוקר עד לילה המציעים לקהל לעבור תהליך של חקירה עצמית דרך סדנאות עומק, הופעות מוסיקליות איכותיות ובעזרת יכולותיה האזוטריות של קורל.

זוהי הזמנה לחוות איתנו מסע. יצרנו את האירוע כך שלכל פרק זמן במהלך היום מוקדשת עבודה רוחנית מסוג מסוים – התמקדות פנימה, ריפוי, פתיחת הלב, חגיגה ועוד. כך נוצר מצב שלא משנה לאיזו סדנה המשתתף נכנס, הוא יחווה יחד עם יתר המשתתפים את אותה האנרגיה, וכך נעבור את כל התהליך ביחד.

הזדמנות נדירה לצאת מהשגרה היומיומית הכבדה והמשעממת, ממש ליד הבית, במרחק נסיעה קצרה. לצלול לתוך עולם אחר, עוטף ואוהב. לרקע עתיקות קיסריה היפיפייה, ולצלילי הגלים המתנפצים על חוף הים, תוכלו לחוות מפגש מדהים של הענקה, העמקה ושחרור.

החלפת אנרגיה מעצימה בין המשתתפים ומתחם טיפולים לגמרי חינם שמטרתו אחת ! נתינה

החזון שעומד מאחורי האירוע הוא נתינה מהלב והחלפת אנרגיות. מה זה בעצם אומר? כל אחד מעניק, כל אחד מקבל. מתוך אמונה שכאשר אדם מקבל מאיש הזר לו טיפול, אהבה, אנרגיה, וזאת ללא בקשת תמורה, באותו אדם יתעורר הרצון להעניק גם כן. על כן, בשטח המפגש יהיה מתחם מסאז'ים חינמי לכל האורחים והמשתתפים, הילרים ומטפלים מתחומים שונים (רפלקסולוגיה, רייקי, סריקת הילות, תטא הילינג ועוד) יסתובבו ויעניקו טיפולים חינמיים לאורחים, ושיא השיאיים – המתחם של קורל שבו ההילרית האמריקאית תעניק טיפולים קבוצתיים, גם כן בחינם ותחלק לכל אדם קריסטל לענוד סביב הצוואר. בקיצור, גן עדן.

קורל הינה הילרית ומתקשרת בעלת יכולות איזוטריות רבות נוספות התומכת באנשים מזה 30 שנה. נולדה בגיאורגיה ועלתה לארץ בגיל צעיר. בתקופה זו גילתה את יכולותיה והבינה את יעודה - מתן עזרה לסובבים אותה. קהילה קטנה התקבצה סביבה, ובהמשך הדרך בחרה לעבור לארה"ב. כיום קורל תומכת במאות אנשים בישראל, בארה"ב ובמדינות נוספות. מכווינה אותם בדרכם בחיים בעזרת יכולותיה ובעזרת האהבה שלה. אם זה מענה על שאלות בוערות, ליווי בבתי חולים או פשוט מתן תמיכה וחיבוק אימהי.

בכדי ליצור מרחב מזמין לכל אדם עלות האירוע לכיסוי הוצאות בלבד ומתקיים ביום חמישי בכדי שקהל דתי וחילוני כאחד יוכלו ליהנות מהיום הקסום שתחוו.

האירוע פתוח לכולם אך עם הגבלת גיל 16+ על מנת שנוכל ליצור תהליך עמוק. אחת הבקשות של קורל הייתה שלא נמנע מאף אדם להגיע, ועל כן עלות הכניסה נמוכה, והאירוע מתקיים ביום חמישי, כדי שגם הקהל הדתי, שלרוב אירועי הרוח המתקיימים בסופי השבוע לא יכול להגיע, יוכל לבוא ללא שיפגע באמונותיו. אתם מוזמנים לבוא ליום שלם או לחלקו. בשטח האירוע יהיו דוכני אוכל צמחוני וטבעוני, שתיה קל וחמה ושוק אומנים.

סיטארה אטמו


מפיקת פסטיבל Spirit Over Soul


sitaratmo@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב